וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרן התפוצץ על הבעלים של שארלוט

20.11.2006 / 13:48

הקומישנר של ליגת הכדורסל הטובה בעולם ממשיך לאבד את זה. וגם: יאו מחפש תשובה לרבע הרביעי ופיל ג'קסון חושב שהבולס הם כמו קפה לאטה

מארק קיובן לא לבד. גם הבעלים של שארלוט בוב ג'ונסון לא אוהב את החוקים החדשים של הקומישנר דייויד שטרן נגד בעלי הקבוצות, ותוהה אם החוק האחרון המופנה כנגד הבעלים של המאבריקס מארק קיובן, שמלבד ההתבכיינויות המעצבנות שלו על השיפוט, תמיד מחפש לשפר ולשדרג את שיטות השיווק של הליגה, לא נובע מבעיות אישיות בין הקומישנר לבעלים הצבעוני.

ג'ונסון תהה אם כמות הכוח שמופקדת בידיו של שטרן אינה מוגזמת, והאם יש בכלל מקום לחוקים שקובעים כי כל בעלים ייקנס בסכומים גבוהים ואף יושעה ממשחקי קבוצתו שלו על כל ביקורת שיטיח בליגה. הוא הציע שוועדה של הבעלים תהיה זו שתחליט בעניין.

בתגובה, התפרץ כלפיו שטרן בטירוף, וטען שאין לו עניינים אישיים עם אף אחד וכל שהוא רואה לנגד עינייו זה את טובת הליגה הטובה בעולם. הוא גם אמר שהיו כמה בעלים שרצו להטיל על קיובן קנסות בגובה 5 מיליון דולר על כל ביקורת כלפי הליגה. יכול להיות שהקומישנר הכל יכול מאבד את זה?

גם יאו לא מבין מה קורה לרוקטס

ביוסטון רוקטס לא יודעים מה עדיף: להיעלם התקפית ברבע הרביעי, זה המשחק השלישי ברציפות, או להמשיך במשחק ההגנה המחפיר ממש באותו הרבע. במפגש האחרון הרוקטס חטפו מדטרויט 13:0 בראש, בדרך להפסד נוסף, אחרי שאיבדו יתרון 19 בבית מול סן אנטוניו (והפסידו) ויתרון 21 בבית מול שיקגו (ובסופו של דבר ניצחו בנקודה). מי שמגלה מנהיגות גם מחוץ לפרקט הוא הסנטר יאו מינג שאומר: "אנחנו חייבים להישאר קשוחים ורגועים יותר ברבע האחרון. באימונים אנחנו יודעים מה לעשות, אבל ברגע האמת אנחנו נכנסים לשוק, לא רק שחקנים מסויימים, אלא כולם".

פיל ג'קסון: "הבולס כמו קפה לאטה"

פיל ג'קסון טוען שהוא מעריץ את השיקגו בולס, אבל מצא דרך להפוך את המחמאות שלו לנחישות שלהם לסדרת העלבות. "כולם יודעים שהם מתאמצים בלי הפסקה, אבל לפעמים הם מציגים יותר רצון מתוכן", אמר המאמן הלייקרס, שזכה בשיקגו בשש אליפויות וסיים את דרכו במועדון בטריקת דלת "הם קצת כמו קפה לאטה. חסר משהו. אני לא מתכוון לרדת עליהם, אבל יש להם בעיה לקלוע. בכל מקרה הם ידחקו אותך לקצה. הם עובדים קשה. אבל הקבוצות שניצחו אותם תקפו אותם מבפנים".

חדשות נוספות:

* המאמן האגדי של UCLA ג'ון וודן הצטרף לביל ראסל, אוסקר רוברטסון, מאמן צפון קרולניה לשעבר דין סמית וד"ר ג'יימס נייסמית בהיכל המכללות שהוקם אתמול (ראשון) בקראון סנטר.

* דוואן ואגנר, שהיה מועמד למכבי ת"א הקיץ, אבל בסופו של דבר הוחתם לשנתיים בגולדן סטייט אחרי מחנה קיץ וקדם עונה מצוינים, שוחרר מסיבות בריאותיות, אחרי שחוזהו נקנה. כזכור, ואגנר לא שיחק כדורסל במשך שנתיים בגלל דלקת חמורה במעי הגס. במשחקי החוץ האחרונים הוא לא יצא עם הקבוצה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully