וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "אם לא נביא נקודות, נאבד סיכוי"

לי בוץ

20.11.2006 / 13:05

הפועל ת"א מתכוננת למשחק החוץ מול פ.ס.ז' בגביע אופ"א ובקבוצה יודעים מה תהיה המשמעות של הפסד. שום מלבט לגבי ההרכב

הפועל ת"א ערכה הבוקר (שני) את האימון המסכם שלה בוולפסון לפני היציאה לפאריז מחר. סגל שחקנים מלא עמד לראשותו של המאמן יצחק שום. לקראת המשחק למאממן הותיק יש מספר כאבי ראש טובים, כשלפי האימון עדיין לא ברור מי הם ה-11 שיפתחו ביום חמישי. ההתלבטות של המאמן היא לגבי שי אבוטבול וגילי ורמוט, שהציגו יכולת טובה במשחק הליגה מול מכבי נתניה ביום שבת, ואף כבשו את שני השערים לזכות האדומים.

גם הבוקר נראו שחקני הקבוצה עליזים במיוחד, וכמו אתמול, הם הירבו להרעיף אהבה על גילי ורמוט, אלא שהפעם האהבה לורמוט הייתה מלווה בעקיצות, בעקבות הפירסומים השונים לפיהם הוא מועמד למכבי חיפה. "איפה הכוכב החדש של מכבי חיפה?", שאל הקפטן יוסי אבוקסיס בכל פעם שורמוט עבר לצידו, בעוד שמאמן הכושר, רון ציבלין, ביקש מהקשר להשקיע ב"אימון האחרון שלו בהפועל". ורמוט כמובן קיבל את הדברים ברוח טובה ולא התייחס לעניין ברצינות.

יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק בבירה הצרפתית: "תמיד טוב לשחק נגד קבוצה לא בכושר, אבל הם עדיין קבוצה חזקה. אמנם הם לא בתקופה טובה אבל בואו לא נשכח שמדובר בפ.ס.ז' וזה משחק חוץ, ככה שהולך להיות לנו מאוד קשה. אולי המצב המסובך שלהם עם המאמן והאוהדים ילחיץ אותם קצת, אבל רק במגרש נדע את זה. זה המשחק הכי קריטי שלנו באירופה, כי אם לא נביא משם נקודות אין לנו סיכוי להמשך הדרך. באחד על אחד הם מאוד מסוכנים, יש להם שחקנים שיכולים לשחק בכל קבוצה באירופה. לא הולך להיות לנו קל, אבל אם נדע לשחק כקבוצה, כמו ששיחקנו במשחקים הטובים שלנו העונה, נוכל לחזור עם תוצאה טובה".

על היכולת הפושרת שהציגה הקבוצה מול נתניה, אמר הקפטן: "כל משחק זה משהו חדש, אבל אני חושב שהעובדה שאחנו משחקים לא טוב ולוקחים את הנקודות מראה לא רק על מזל, אלא גם על האופי של הקבוצה. עם זאת, ביום חמישי נצטרך להיות הרבה יותר טובים".

טל חן, ששום עדיין לא החליט אם יפתח בהרכב לצידו של חאבייר פאאס, או שוואליד באדיר יועדף על פניו כבלם, אמר: "אי אפשר לדעת אם המצב בו נמצאת פ.ס.ז' יהווה עבורינו יתרון או חיסרון. לא מעניין אותנו מה שקורה שם עם האוהדים והמאמן, אלא רק ללמוד על השחקנים שלהם ולדעת לנצל את החסרונות שלהם. בכל מקרה אנחנו מאמינים בעצמנו".

במידה שחן יעלה בהרכב, אחד החלוצים עליהם הוא יצטרך לשמור הוא פאולטה הפורטוגלי, עליו אמר חן: "כל מילה עליו מיותרת. מדובר באחד מהחלוצים הטובים באירופה והוא מוכיח את זה שנה אחרי שנה ומונדיאל אחרי מונדיאל".

בקבוצה העדיפו שלא להתייחס להפסד של בית"ר ירושלים למכבי פ"ת, שנתן לקבוצה אפשרות להעפיל למקום הראשון במידה שתנצח את המשחק החסר שלה מול מכבי הרצליה, המתוכנן להתקיים בסוף חודש דצמבר. "הראש שלי במקום אחר", הסתפק שום בהסבר קצר בסוף האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully