וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי אריסון במכבי ת"א?

לי בוץ

20.11.2006 / 8:35

שמה של אשת העסקים הועלה בהקשר של שותפות בקבוצת הניהול, על פי המודל שהציע דייויד פדרמן ללוני. הבעלים של מכבי טרם השיב

לוני הרציקוביץ', הבעלים של מכבי ת"א, ממשיך לקבל הצעות לרכישת הקבוצה מגורמים שונים. מקורבים להרציקוביץ' מסרו לוואלה! ספורט כי "לוני מדבר עם אנשים ושומע את ההצעות, אבל כרגע אין מישהו שמוכן לשלם את המחיר שהוא דורש". הדרישה של לוני עומדת על כ-80 מיליון שקלים, בעוד שההצעות אותן הוא מקבל נעות סביב ה-30 מיליון שקלים, הגבוהות שביניהן מדברות על 40 מיליון שקלים.

במכבי אישרו היום (שני) כי אלי ברקת, ממייסדי צ'ק פוינט ואחד מבעלי קרן ההון BRM, אשר שרוי ביחסי חברות עם הרציקוביץ', הגיש הצעה לבעלים, אך בכיר בקבוצה ציין כי "הסיכויים שהם יקנו את הקבוצה לא ריאליים, וכרגע הכל בגדר דיבורים".

הצעה נוספת שהונחה על שולחנו של הרציקוביץ' ומאחוריה עומד דיוייד פדרמן, היא "להשכיר" את הקבוצה לקבוצת ניהול שתורכב מחמישה אנשי עסקים בכירים במשק. החמישה ירכיבו דריקטוריון שינהל את הקבוצה לתקופה של ארבע עד חמש שנים, בהן יהיה אחראי על מינוי יו"ר, מנכ"ל ויתר התפקידים במועדון. באותה תקופה הרציקוביץ' יישאר הבעלים של הקבוצה, אך למעשה יאבד את כוח ההשפעה שלו על המתרחש במועדון.

בין השמות שהוזכרו כמועמדים להרכיב את קבוצת הניהול עלו שמותיהם של מאיר שמיר, משפחת רקאנטי, משפחת ורטהיים, חברת שטראוס ובין היתר גם שרי האריסון, אשר בנה משחק בקבוצת הילדים של מכבי.

על פי ההצעה, הרציקוביץ' יקבל בין 20 ל-25 מיליון שקלים במזומן כסכום התחלתי תוך חצי שנה מיום חתימת ההסכם (20 מיליון שקלים לארבע שנות "שכירות", 25 מיליון שקלים לחמש שנות "שכירות"), ובדיוק את אותו הסכום בתום תקופת הזמן שתיקבע מראש על מנת להשלים את מכירת הקבוצה.

חשוב לציין כי במהלך כל התקופה יוכל הרציקוביץ' לנהל משא ומתן עם כל גורם אחר ובמידה וימצא רוכש אחר, יוכל לבטל את ההסכם ולמכור את הקבוצה בתנאי שיחזיר את הכסף שקיבל מקבוצת הניהול.

במידה והרציקוביץ' יבחר באופציה המדוברת, צפוי תקציב מכבי ת"א לעמוד על 45-50 מיליון שקלים, פי שניים מזה הנוכחי. על פי המצגת, אותה הציגו הרוכשים הפוטנציאלים להרציקוביץ', התקציב יורכב מכספי הספונסרים שצפויים להיות גבוהים במיוחד, יחד עם יעד מנויים העומד על 8,000 מנויים בשנה ויושלם על ידי מיליון דולר אשר ייצאו מכיסו של אחד מחברי הדריקטוריון בשנה הראשונה לשותפות.

ההצעה של פדרמן הגיעה במטרה לעזור למכבי ת"א ואינה מוגבלת בזמן, כך שהרציקוביץ' יוכל לקבל אותה בכל עת שיחפוץ. עם זאת, גורמים במכבי מוסרים כי "לוני ממשיך לחפש הצעות אחרות במקביל".

בעקבות הביקוש הגדול לכרטיסים למשחקה של הקבוצה מול מכבי חיפה, הוחלט במכבי ת"א לפתוח גם את שער 7 לטובת האוהדים הצהובים. אוהדי מכבי חיפה ירוכזו בשערים 4-5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully