וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון לאינדיאנפוליס

20.11.2006 / 2:10

הקולטס נוצחו בדאלאס 21:14. צ'אד ג'ונסון התפוצץ ב-16:31 של סינסינטי על הסיינטס. סן דייגו ניצחה בדנבר. מקנאב סיים את העונה

בואו נתחיל בבשורות הטובות של הערב: משחק הקריקט שהיה אמור להיות מועבר בשידור ישיר ב-FOX בוטל. ועכשיו נעבור לבשורות היותר טובות: במקומו שמו לנו משחק קריקט בשידור מוקלט. ולכל מי שתהה בתגובות, מערכת וואלה! פוטבול מבהירה כי לצערנו אין לנו קשר עם נציגויות METV ו-FOX בישראל (אם יש כאלה) וההתייחסות אלינו דרך דוא"ל היא כהתייחסות לכל גולש ברשת (קרי - בד"כ מה שנכנס בתיבת הדואר הנכנס יוצא בתיבת סל האשפה).

ובכל מקרה, היה לנו גם פוטבול, ואחרי המחזור הזה אין יותר בלתי מנוצחות בליגה. דמרקוס וור והדאלאס קאובויס שיתקו את פייטון מאנינג והקולטס וניצחו 14:21. בשנה שעברה חיכו הדולפינס של 1972 14 מחזורים לפני שהפרסות נוצחו, השנה זה לקח עשרה.

צ'אד ג'ונסון, שבשבוע שעבר היה עצום מול סן דייגו, התפוצץ בשורות הבנגאלס בשבוע השני ברציפות. הפעם זה הספיק לניצחון, 16:31 על ניו אורלינס. שלוש קבוצות נתנו משחק הגנה טוב ולא ספגו נקודות: ניו אינגלנד, שהביסה את גרין ביי 0:35 (ברט פארב נטש ברבע השני בגלל פציעה), קרוליינה, שזכתה בניצחון חיוני על סט. לואיס 0:15 ושיקגו, עם 0:10 על הג'טס, ששיפרה את מאזנה ל-1:9. קנזס סיטי הזדקקה לקסמים של לארי ג'ונסון כדי לנצח את אוקלנד 13:17, בולטימור ביצרה את מעמדה ב-AFC צפון עם 10:24 על אטלנטה הגוועת ופיטסבורג הפכה פיגור מאוחר לניצחון 20:24 על קליבלנד.

אבל ההפתעה של הערב הגיעה מ"לינקולן פייננשל" בפילדלפיה, שם שוב כשל אנדי ריד בניהול המשחק, וראה איך האיגלס שלו מושפלים בבית על ידי טנסי 31:13. דונובן מקנאב קרע את רצועות הברך וסיים את העונה, ג'ף גארסיה יחליפו. טמפה ביי ניצחה את וושינגטון 17:20, בפאלו חזרה מיוסטון עם 21:24 ומיאמי גברה על מינסוטה 20:24.

תראו מי חזר! הסן פרנסיסקו פורטי ניינרס, רבותיי, הציגו במחצית הראשונה מול סיאטל את העילוי פרנק גור, וניצחו 14:20 את הסיהוקס, כדי לפתוח את הקרב על ה-NFC מערב. שון אלכסנדר חזר לשורות הסיהוקס אחרי שבר שהשבית אותו לחודש וחצי. מאט ליינארט השיג ניצחון ראשון במקצוענים, 10:17 עם אריזונה על דטרויט.

ולקינוח קיבל מי שנשאר ער את המשחק בדנבר, ממנו יצאה סן דייגו עם ניצחון, בסיוע עוד רביעיית טאצ'דאונים של לדניאן טומלינסון הסופרמן, שהעלה שוב את השאלה האם זו הקבוצה הטובה והמושלמת ביותר בליגה.

הצ'אד הטוב של המטבע

ניו אורלינס (4:6) - סינסינטי (5:5) 31:16

לא מעט חששות ליוו את הבנגאלס לפני המשחק הזה. הטראומה ממשחק ההגנה מול סן דייגו לא עושה טוב לקראת מפגש עם דרו בריס ומארקז קולסטון. אבל קולסטון המוכשר, התופס של הסיינטס, נפצע בקרסולו ברבע הראשון ולא חזר. מי שכן שיחק לכל אורך המשחק היה צ'אד ג'ונסון. בשבוע שעבר קיבל ג'ונסון 260 יארד מסירה מקרסון פאלמר עם שני טאצ'דאונים, והפעם "הסתפק" ב-190 יארד, אבל כיפר עם שלושער ענק. הבנגאלס שלטו במשחק לכל אורכו, והתפוצצו במחצית השניה. 275 יארד ושלושה טאצ'ים לפאלמר. דרו בריס חצה את ה-500 יארד ומסר ל-510, ש-169 מהם הלכו לדברי הנדרסון ו-93 לג'ו הורן (כולל טאצ'דאון של 71 יארד), אבל נחטף שלוש פעמים, שאחת מהן סגרה את הסיפור, כשאית'ן קילמר נכנס 52 יארד לאנדזון.


גרין ביי (6:4) - ניו אינגלנד (3:7) 35:0

הסיפור הגדול של המשחק הזה הוא לא הניצחון של הפאטס,שלא הוטל בספק מהפתיחה, אלא פציעה בידו הזורקת של ברט פארב, שנתקל בטדי ברוסקי ונאלץ לעזוב ברבע השני. פארב היה איום (5 מ-15 ל-73 יארד), כשמה שעומד כעת בסכנה הוא השיא שלו לפתיחות רצופות, שמספרו הגיע ל-251. ארון רוג'רס החליפו בלי הצלחה. מהצד השני טום בריידי לא התקשה להתאושש מהמפלות הביתיות מול אינדיאנפוליס והג'טס, ורשם 244 יארד וארבעה טאצ'דאונים. 116 יארדים כוללים וטאצ'דאון ללורנס מארוני.


פילדלפיה (5:5) - טנסי (7:3) 31:13

וגם כאן, התוצאה הסופית היא הסיפור המשני במשחק. לא שדונובן מקנאב הבריק כששיחק, אבל הפציעה שלו הייתה גולת הכותרת. ברבע השני יצא מקנאב מחוץ לקווים ותוקל תיקול שנראה פשוט יחסית. אלא שלאחר מכן אובחן קרע ברצועות ברכו, ומקנאב פינה את מקומו לג'ף גארסיה, באופן סופי, לכל אורך העונה. ובטנסי, בינתיים, עשו בית ספר לאיגלס, כשטראוויס הנרי המלך הכיש אותה ב-143 יארד, שכללו טאצ'דאון ל-70 יארד. פאקמן ג'ונס החזיר פאנט, והחגיגה יפה. תנו מילה טובה לג'ף פישר, שעושה קסמים עם קבוצה צעירה ומוגבלת.


קליבלנד (7:3) - פיטסבורג (6:4) 24:20

פראיירים לא מתים, והבראונס חילקו לסטילרס מתנה, אחרי שהוליכו כבר 10:20 תשע דקות לסיום. אבל אז בא ווילי פארקר, המושיע הקבוע לאחרונה של האלופה, שנכנס מיארד אחד חמש דקות לסיום ותפס לארבע יארדים כשעל השעון נותרו 32 טיקים בארבר. בן רות'לסברגר פתח זוועה, אבל בהמשך השתפר וסיים עם 272 יארד, שני טאצ'דאונים ושלושה איבודים. 224 יארד לצ'רלי פריי, 137 מהם לבריילון אדוארדס. פארקר עצמו סיים עם 63 יארדים כוללים, אבל שתי הנגיעות החשובות במשחק.

לא תמיד צריך התקפה

ניו יורק ג'טס (5:5) - שיקגו (1:9) 10:0

בפעם השניה בתוך שבוע הגיעו הברס למדולנדס, והשלימו שם סוויפ במשחק מזעזע (אתם רואים? היה בכל זאת עדיף קריקט). זה היה די איום, אבל במשחקים כאלה חייבים לתת קרדיט להגנות, ובמיוחד לזו של שיקגו. צ'אד פנינגטון סיים עם 162 יארד ושני איבודים בג'טס, אחד מהם לבראיין אורלכר הממותה, עם חמישה תיקולים ושישה אסיסטים. מסירה של 57 יארד מרקס גרוסמן למארק בראדלי ברבע הרביעי הייתה הפעולה החיובית ההתקפית היחידה במשחק הזה, הסתיימה בטאצ'דאון והקנתה לדובים את הניצחון.


קרוליינה (4:6) - סט. לואיס (6:4) 0:15

אז הפנת'רס כדרכם הסריחו את נחשי מדבר גובי בהתקפה, אבל הראמס מצחינים אפילו יותר, ככה שלג'ייק דלהום וחבורתו לא היה הפעם צורך לחכות לרבע האחרון. ההגנה של קרוליינה, בניגוד להתקפה, היא סיפור אחר. שמונה הפלות קוורטרבק, שלשתיים מהן אחראי מייק ראקר התותח/אליל/כריש ואף פטיש, שבאחרונה שבהן רשם סייפטי. 191 יארד לג'ייק דלהום. הטאצ'דאון היחיד שלו היה לסטיב סמית' הכל יכול (90 יארד). 114 יארד לד'אנג'לו וויליאמס.


בולטימור (2:8) - אטלנטה (5:5) 10:24

שבוע בא, שבוע חולף והרייבנס מוכיחים שהם על אמת. למרות שירד למחצית ביתרון 0:7, מייקל ויק שוב נראה כמו קורקינט, וסיים עם 127 יארדים אוויריים. ג'מאל לואיס חזר מן הכפור, וסגר מחצית שניה ענקית. הוא סיים עם 91 יארד ושלושה טאצ'דאונים, אבל עם כל הכבוד, מי שעשה את המשחק הוא המחזיר המצוין בי ג'יי סאמס. סאמס גילה את כשרונו כבר לפני שנתיים, והחזיר שש בעיטות למרחק כולל של 212 יארד. כשאתה מתחיל בעמדה כזו בשדה, בסוף תבקיע, גם אם סטיב מקנייר לא נוצץ. בסוף מקנייר סיים עם 24 מ-34 ל-236 יארד בלי חטיפות.


טמפה ביי (7:3) - וושינגטון (7:3) 17:20

באופן רשמי נכנסו הרדסקינס אחרי המחזור הזה למעגל התחרות של "הקבוצות הכי גרועות בליגה שלא קוראים להן אריזונה". ג'ייסון קמפבל היה סביר בבכורה שלו בעמדת הקוורטרבק אצל הרדסקינס, כשמסר ל-196 יארד ושני טאצ'דאונים, אבל בצד השני רשם ברוס גראדקובסקי שניים משלו, אחד לג'ואי גאלוויי והשני לאנתוני בכט. 122 יארד ריצה לקארנל "קדילאק" וויליאמס. שקלנו להחזיר לגראדקובסקי את התואר "גבר", אבל נגד וושינגטון זה לא חוכמה. DENIED!

לי אוונס פורץ (בערך)

יוסטון (7:3) - בפאלו (6:4) 24:21

זה אולי לא היה משחק חשוב בליגה, אבל זו הייתה נקודת ציון יפה ללי אוונס, שקלט 11 כדורים ל-265 יארד עם שני טאצ'דאונים. אלא שאחרי יתרון 0:14 גם זה כמעט לא הספיק לבפאלו, כשהטקסאנס הפכו ליתרון 17:21. מסירה של ג'יי פי לוסמן (26 מ-38 ל-340 יארד ושלושה טאצ'ים) לפירלס פרייס, תשע שניות לסיום, סגרה את הסיפור. 223 יארד ואיבוד אווירי לדייויד קאר.


קנזס סיטי (4:6) - אוקלנד (8:2) 13:17

טרנט גרין חזר לעמדת הקוורטרבק בקיי סי, ומה נגיד לכם? בשביל 102 יארד ב-9 מ-16 אפשר היה להשאיר את דיימון היוארד. אבל לצ'יפס יש את לארי ג'ונסון, שעם כניסה שניה שלו לאנדזון, דקה וחצי לסיום, הפך פיגור, וקנזס סיטי ידעה לשמור על היתרון. אל. ג'יי סיים עם 154 יארד. ארון ברוקס חזר לעמדת הקוורטרבק הפותח באוקלנד, עם 179 יארד, טאצ'דאון ואיבוד.


מיאמי (6:4) - מינסוטה (6:4) 20:24

זוכרים שהדולפינס היו 6:1? זוכרים שהוייקינגס היו 2:4? אז כמעט חודש אחרי, התמונה הזו השתנתה ושתי הקבוצות על אותו מאזן. קצרה היריעה מלתאר את מעלליו של ג'ייסון טיילור ואת חשיבותו להגנת היונקים. שני תיקולים, שלושה אסיסטים, שתי כפיות השמטה ולקינוח חטיפה לטאצ'דאון (51 יארד) הם ההספק של אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. 254 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לג'ואי הרינגטון, 80 יארד ושני טאצ'דאונים לצ'סטר טיילור במינסוטה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

שימו לב לניינרס

סן פרנסיסקו (5:5) - סיאטל (4:6) 14:20


מי הרץ שרשם הכי הרבה יארדים למשחק אחד בפריסקו? גאריסון הרסט? לא. ריקי ווטרס? שלילי. תרשמו את השם פרנק גור. 212 יארד ב-24 גיחות, כמה מהן גדולות ביותר, היו מנת חלקו של הבק המצוין של סן פרנסיסקו, שכמעט איבד במו ידיו את המשחק עם המחלה המוכרת שלו - פאמבל. בכלל, שורה מוזרה של איבודי כדור והחמצת שער שדה גרמו לניינרס להחזיק את המשחק הזה על השעון לכל אורך 60 הדקות, במקום לסגור אותו מוקדם יותר. הם הובילו 0:20 במחצית (163 יארד וטאצ'דאון לאלכס סמית'), אבל אז התעורר סנקה וואלאס (252 יארד, שני טאצ'דאונים, שלושה איבודים) והצעיד את הסיהוקס לכמעט קאמבק, עם שתי מסירות פז לדיון בראנץ'. בסופו של דבר הניינרס החזיקו מעמד, ומגיעה להם מילה טובה על ההתאוששות המופלאה העונה (המדור תמיד האמין ומעולם לא ליגלג על הניינרס. מאז ומתמיד טענו שהם מצוינים ונתנו להם קרדיט. באמת. באמת).

פריסקו נפרדה במחצית מג'רי רייס, אחד מגדולי השחקנים של כל הזמנים, שהסביר מדוע בחר לפרוש בקבוצה: "זוהי המורשת שלי, כאן היא נמצאת ולכן התעקשתי לפרוש כניינר". איש ענק, שחקן עצום.


אריזונה (8:2) - דטרויט (8:2) 10:17

מאט ליינארט עשה סופסוף את מה שעשה תשע פעמים בקריירה ב-USC - נכנס לאנדזון עם הכדור ביד. ליינארט מסר ל-233 יארד ולטאצ'דאון של בריאנט ג'ונסון, אחר כך גם חדר לאנדזון, והקרדינלס רשמו ניצחון נדיר. 96 יארד על הקרקע לאדג'רין ג'יימס, 248 יארד ואיבוד אווירי לג'ון קיטנה בדטרויט.

המשחקים המרכזיים

דאלאס (4:6) - אינדיאנפוליס (1:9) 14:21

אין שום ספק שלפני פתיחת העונה הקולטס סימנו את המשחק בדאלאס כאחד המוקשים שלהם העונה. הם רק לא ציפו שמי שינצח אותם יהיה טוני רומו. המספרים של רומו לא היו מדהימים (19 מ-23 ל-226 יארד), אבל במשחק חכם הוא הנהיג את הבוקרים לרבע רביעי בו רשמו 14 נקודות וסגרו את הדלת על ה-0 בטור ההפסדים של הקולטס.

תוכנית המשחק של ביל פארסלס, מאמן הקאובויס, הייתה פשוטה: לחץ על הקוורטרבק. המוציא העיקרי לפועל היה דמרקוס וור, הליינבקר המצוין, שהחיש בפייטון מאנינג, כפה עליו פאמבל והפיל אותו פעם אחת. מאנינג סיים עם 254 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים אוויריים, שאחד מהם הפך לטאצ'דאון בצד השני.

רג'י וויין (111 יארד) העלה את הקולטס ליתרון 0:7 סמוך להפסקה. קווין בארנט החזיר חטיפה לזריקה של מאנינג לאנדזון, אבל דאלאס קלארק תפס לקראת סיום הרבע השלישי, כדי להעלות ל-7:14. ואז נכנס רומו לפעולה, בשני דרייבים מצוינים, שבסופם נכנס מריון בארבר פעמיים לאנדזון. בארבר רשם 35 יארד בתשע נשיאות בלבד, אבל בסיום היה איש המפתח של המשחק. מאנינג ניסה ללכת על דאון רביעי כדי להשוות שתי דקות לסיום, המסירה שלו יצאה מהאנדזון ורומו הנהיג עוד דרייב כדי להשאיר את הניצחון בטקסס.


דנבר (3:7) - סן דייגו (2:8) 35:27

עם ההפסד של אינדיאנפוליס לטשו פתאום הצ'ארג'רס עיניים לא רק לכיוון ה-AFC מערב, אלא גם אל הביתיות לכל אורך הפלייאוף. והם גם שיחקו כך במייל היי. לדניאן טומלינסון המופלא רשם ארבעה טאצ'דאונים זה השבוע השני ברציפות, והפך לשחקן שהגיע הכי מהר בהיסטוריה ל-100, לאחר 89 משחקים. הצ'ארג'רס חזרו מפיגור 24:7, ולאחר שעשו אותו דבר בסינסינטי בשבוע שעבר, אין ספק לגבי האקספלוסיביות שלהם. ביתרון 27:28 ביצעו חטיפה על ג'ייק פלאמר וסגרו את הסיפור עם הרביעי של טומלינסון.

טומלינסון העלה את סן דייגו ברבע הראשון ליתרון בריצה משלושה יארדים, אבל שתי ריצות של מייק בל הורידו את דנבר למחצית עם 7:14. שער שדה של ג'ייסון אילאם והחזרת חטיפה של דארנט וויליאמס העלתה ל-7:24, ובדנבר זה נראה סגור. אבל רק לברונקוס, אולי. טומלינסון הגיח עוד פעמיים, צימק ל-24:21, אילאם השחיל שער שדה והגדיל ל-21:27 ו-6:45 דקות לסיום באה מסירה של פיליפ ריברס לוינסנט ג'קסון, שהעלתה את הצ'ארג'רס ליתרון. אחר כך בא האיבוד של פלאמר.

טומלינסון רץ 20 פעם ל-105 יארד. 19 מ-26 ל-222 יארד, שני איבודים ושני טאצ'דאונים לריברס. פלאמר עם 13 מ-28 ל-183 יארד ואיבוד אווירי, 90 יארד לבל על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully