וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפונסו סוריאנו בדרך לקאבס

נדב רזון

19.11.2006 / 22:51

הקבוצה משיקגו עומדת להחתים את הסלאגר מוושינגטון על 136 מיליון דולר ל-8 שנים. מויסס אלו בדרך למטס, ספייר עובר לאיינג'לס

אלפונסו סוריאנו בדרך לשיקגו קאבס? נראה שכן. הסלאגר של וושינגטון, שעבר עונת שיא (46 הומראנס, 41 בסיסים גנובים, 95 הכנסות רצים הביתה) סגר עקרונית בעיר הרוחות על חוזה של 136 מיליון דולר לשמונה שנים. במצב השוק המטורף זו אפילו לא כזו סנסציה, בטח לא הסכומים. זאת, למרות שסוריאנו לא ידוע כשחקן עם כימיה קבוצתית מדהימה. סוריאנו יוכל לחבוט וייהנה לחבוט בריגלי, מגרש ידידותי לחובטים, אבל לא בטוח שהוא מתאים לקבוצה עם היסטוריה של מרקם קבוצתי שברירי כמו הקאביז. מצד שני, הוא משדרג את ההתקפה שלהם ברמה, והם היו זקוקים לחובט ברמתו כמו אוויר לנשימה.

ועוד מעולם הבייסבול:

מויסס אלו, האאוטפילדר של סן פרנסיסקו ג'איינטס, בדרך לניו יורק מטס. צפוי לקבל 8 מליון דולר לעונה אחת.

הווייט סוקס מעוניינים לעשות טרייד על אחד מהפותחים ברוטציה שלהם כדי לפנות מקום ברוטציה לברנדון מקארתי הצעיר, והשם הם על הפרק הוא דווקא ג'ון גארלנד. השמועות עכשיו מדברות על הטקסס ריינג'רס.

אלכס גונזלס - השורטסטופ של הסוקס בעונה שעברה, סיכם בסינסינטי ל-3 עונות ויקבל 14 מיליון דולר, אם יעבור את הבדיקות הרפואיות.

ולסיום - ג'סטין ספייר, הריליבר שבא מטורונטו, עשוי לחתום באיינג'לס ל-4 עונות. יחד עם סקוט שילדס ופרנסיסקו רודריגז(וברנדון דונלי שנמצא קצת בירידה) יש להם בולפן לתפארת (ואולי הם ישתמשו בשילדס כ"טרייד בייט" כדי להביא מחבט תותח?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully