וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקשור את הניילון

19.11.2006 / 20:40

מכבי ת"א ערכה אימון לקראת משחק מול בני השרון (שני, 20:30) והתייחסה לפורוורד היריבה. ביינום: "ניילון יעשה חיים קשים"

דקות ארוכות אחרי סיום אימון הערב, כשרוב שחקני מכבי ת"א כבר עשו דרכם למכוניות, נותרו וויל ביינום ורודני ביופורד בודדים על הפרקט. כשביינום זרק ביופורד מסר, ולהפך. עשרה מטרים מהם ישבו יותם הלפרין ועוזר המאמן גיא גודס על אחד הספסלים, וניהלו שיחה ערה. "כמאמנים, אנחנו צריכים לדחוף את יותם ולעזור לו להיראות טוב יותר", אמר גודס.

הלפרין מאזין, אך בינתיים הדברים טרם באים לידי ביטוי במגרש. ביורוליג ממוצעיו דלים למדי (6 נק', 3 אס', 2.5 ריב' ב-24 דקות), וודאי עבור שחקן חמישיה. ביום שישי סיפר גורם בקבוצה כי "יותם חייב לשפר את עניין החדות בפעולות שלו, לשחרר את הכדור יותר מהר ואסור לו להגיע למצבים כמו מול בדאלונה, של איבודי כדור לא אחראיים".

אולם גם כשהלפרין רחוק משיאו ומעמדם של ביופורד ונואל פיליקס אינו יציב, במכבי יודעים כי ניצחון ביתי מחר (20:30) על בני השרון ולי ניילון בהיכל נוקיה הוא בגדר חובה. בכל מקרה, מפגני הדומיננטיות האחרונים של ניילון לא הזיזו דבר אצל אנשי מכבי, שוויתרו עליו במהלך הקיץ. "ניילון שחקן מצויין, אני מכיר אותו עוד מהזמן ששיחק באיטליה", סיפר הערב מאמן מכבי, נוון ספאחיה. "אני מכבד אותו, אבל החלטנו לא לקחת אותו. יש לנו שחקנים אחרים. גם אם הייתם שואלים אותי היום, עדיין הייתי רוצה את השחקנים שלי. כשחתכו אותו מה-NBA היינו כבר סגורים על הסגל".

"יש לי ביטחון מלא בביופורד ובפיליקס, והם ישחקו מחר", הבטיח המאמן. "המשחק מחר קשה, אמרתי כבר שאין משחקים קלים".

"ניילון שחקן מצויין ויעשה לנו חיים קשים", הוסיף וויל ביינום. "לא יהיה קל לעצור אותו, אבל זה יצטרך להיות מאמץ קבוצתי. יש לנו שני משחקים קשים, מחר וביום חמישי מול ציבונה. נצטרך לעלות באותן האנרגיות ולנצח את שניהם".

בני השרון, מנגד, מגיעה להיכל עם מאזן נקי מהפסדים, לאחר שניצחה בשני המחזורים הראשונים. בשניהם העמיד ניילון ממוצעים מפלצתיים של 35.5 נקודות ו-8.5 ריבאונדים לערב. פרט לניילון מציגים השרונים שניים מהזרים היותר טובים שנחתו בישראל בשנים האחרונות - עוסמאן סיסה וקוקי בלצ'ר. יחד עם השלד הישראלי המצויין הכולל את סקוט גרינמן היהודי, שהגיע הישר מאוניברסיטת פרינסטון, ארז כץ, משה מזרחי, ניצן חנוכי ויוני ניר, מהווה בני השרון מוקש לכל קבוצה.

"מדובר בעוד משחק ליגה נגד קבוצה שכולם מכירים את המעלות שלה", אמר לוואלה! ספורט מאמן בני השרון, אפי בירנבוים. "מדובר במשחק חוץ קשה מאוד, באולם הכי ביתי באירופה. לא הרגשתי תכונה מיוחדת אצל ניילון לקראת המשחק, ובכל מקרה, אני לא מתייחס לשחקנים בודדים. מכבי יותר פגיעה? את זה צריך לשאול את המאמן שלה. בכל מקרה, לי יש מספיק עבודה עם הקבוצה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully