וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוחנה לא מסוגל להסתדר עם מערך הגנתי"

19.11.2006 / 16:05

"שום משבש לנו את השיטה". "אנחנו משחקים עד ה-16". שחקני הפועל כפ"ס מזהים בעיה. טביב מבקש: "לא צריך להאשים את המחליפים"

בהפועל כפר סבא לא יצאו מגדרם אחרי התבוסה שהנחילה הקבוצה במחזור הראשון העונה להפועל פתח תקווה. גם עכשיו, אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, אף אחד לא מדבר על משבר, אבל השחקנים מרגישים שמשהו נעצר, שהמומנטום נשבר. שאוחנה, במקום מסוים, הוא מאמן שלא מסוגל להתמודד עם מערך הגנתי.

"הפציעה של אבובקרי וההיעדרות של אבי כנפו בשני המחזורים האחרונים שיבשו לו את המערך. אלי מאמן התקפי וזאת בעיה בשבילו לעלות עם מערך הגנתי. הוא לא מסוגל להסתדר עם זה. בהפועל כפר סבא הסגל קצר. אין פתרונות יצירתיים מספיק להיעדרותם של שחקנים. אם יעוזה נעדר, אפשר להכניס את שום או את זרקו שהם יותר דפנסיביים, אבל אין שני שחקנים בכל עמדה", הסביר אחד השחקנים.

שחקן אחר אמר: "שחקנים אפורים, כמו שום למשל, משבשים לאלי את השיטה. הוא מאמן שדוגל בהתקפה, בשחקנים מבריקים. פתאום אין לו את זה. אבובקרי נפצע, אין את המהירות של כנפו על הקו. ככה הלך המומנטום של הקבוצה".

שחקנים אחרים בקבוצה טוענים שמדובר בחוסר יציבות של קבוצת מרכז טבלה טיפוסית. אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה הסביר: "אנחנו יכולים לא לנצח שלושה מחזורים, אבל לנצח בשבוע הבא את הרצליה ובעוד שבועיים בקריית אליעזר". ראוי להדגיש כי לנוכח המערך החדש של אוחנה בקבוצה מרוצים ממשחק ההגנה. "הקבוצה תוקפת עד ה-16 ואז מאבדת כיוון. אבל לפחות ההגנה התייצבה", אמרו בקבוצה.

הבעלים, אלי טביב, לא מאשים את השחקנים המחליפים, אלא מבקש לתת להם זמן. יחד עם זאת, הוא מודה שיש מגמה ההגנתית, אבל לא מאשים את אוחנה. "אי אפשר להאשים את השחקנים המחליפים. שום וזרקו שיחקו משחק או שניים וצריך לתת להם זמן בכדי להביא את עצמם לידי ביטוי", אומר טביב. "במשחק נגד הפועל תל אביב לא איבדנו מומנטום, אלא סבלנו מחוסר מזל. במשחק נגד הכח נגררנו למשחק האיטי של היריבה, קבוצה שנלחמת על חייה בליגה.

"קשה לשחק נגד קבוצות כאלה. אני לא מנסה לתרץ, אולם חסרים לנו שלושה שחקנים משמעותיים. ידין, כנפו ויעוזה נותנים הרבה תפוקה ולצערי חסרונם מורגש. שוב, אני חלילה לא מבקר את המחליפים, אבל מודה שישנה בעיה של שחקנים אחרים שנכנסו להרכב, קצת יותר דפנסיביים. זה נכון שאלי שינה מגמה, אבל הוא נאלץ להתמודד עם הכלים שיש לו".

טביב עדיין מצהיר שאין כוונה לחזק את הקבוצה בשחקנים ישראליים בחודש ינואר, אלא אם כן השחקנים הפצועים (כנפו ואבובקרי למשל) לא יחלימו. "אני מקווה ששחקני הרכב לא יפצעו עד אז. אם לא נסבול מפציעות, אני באמת מאמין שנרוץ חזק, קדימה. קורה שיש פנצ'ר. נתקן".

מכת פציעות פוקדת את הקבוצה

לפני אימון הבוקר, כינס אוחנה את שחקניו ואמר להם: "שיחקנו חלש נגד הכח, לא הגענו למספיק הזדמנויות". מאימון הבוקר שערכה הקבוצה נעדרו מספר שחקנים. עופר טלקר לא התאמן ונשאר בחדר ההלבשה. המגן סובל משטף דם וצפוי לחזור לאימונים מחרתיים. יעוזה אבובקרי עדיין סובל מכאבי גב והוא אושפז ביום שישי על מנת לטפל בפציעה. "היום הוא חש בטוב ואנו מקווים שהסאגה הזאת תסתיים בקרוב", אמרה רופאת בקבוצה, ד"ר מיכל גולדווירט.

אבי כנפו ממשיך לערוך בדיקות ובקבוצה עדיין לא יודעים כמה זמן ייעדר. גולדווירט: "ביום רביעי הוא יעבור בדיקה מיוחדת שבעקבותיה יוחלט על המשך הטיפול". בן לוז ולירון זרקו לא התאמנו בשל מכות קטנות שספגו במשחק מול הכח עמידר. השניים יערכו מחר אימון מלא. עדיין לא ברור כמה זמן ייעדר אושרי לוי, שנפצע במשחק האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully