וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן: "הטעות לא התחילה באבו ריא"

19.11.2006 / 15:30

בהפועל פ"ת כבר שכחו את ההפסד למכבי חיפה, וחושבים על בית"ר. בוזגלו: "היינו שווים נקודה ואני לא מעוניין להגיב על השיפוט"

הפועל פ"ת השאירה את משחק ההפסד אמש (שבת) 2:1 למכבי חיפה מאחור, ובקבוצה כבר מתכוננים למשחק הליגה מול יריבה לא פחות קשה, בית"ר ירושלים. הצוות המקצועי העניק היום (ראשון) יום חופש לשחקנים, ומחר אחה"צ תערוך הקבוצה אימון לקראת המפגש מול יוסי מזרחי ולהקתו.

במחזור הקודם, במשחק הבית מול מכבי הרצליה, שרק השופט אלון יפת לפנדל נגד הכחולים, שבדיעבד לא היה ולא נברא; אמש פיספס שופט המשחק ערן פרוסט עבירה של ניר דוידוביץ' (מרפק לפניו של שמעון אבו חצירא), אשר יכולה היתה לשנות את מהלך העניינים במגרש, אבל בפ"ת מקפידים בינתיים שלא לומר דבר על השיפוט.

חלוץ הקבוצה, מאור בוזגלו, מעדיף לשכוח את המשחק האמש, ולהתרכז במשימה הבאה: "אנחנו מסתכלים על בית"ר. אתמול היינו שווים נקודה ואני לא מעוניין להגיב על השיפוט,זה בכלל לא מעניין אותי. האווירה בקבוצה מצויינת ואנחנו מסתכלים רק קדימה".

בכך ממשיך בוזגלו את הקו אותו מתווה המאמן אייל לחמן, אשר אינו טוען ומתייחס לעניין השיפוט. לחמן שעלה למשחק מול חיפה עם ארבעה חלוצים, אינו חושש מהצגת משחק התקפי מול אף קבוצה וכפי הנראה ימשיך בכך גם מול בית"ר: "הדרך שלנו היא התקפית. נקודת התורפה שלנו היא פשוט חוסר נסיון. יש לנו הרבה צעירים מוכשרים סביב גיל 20 וכל שצריך הוא זמן ונסיון". השאלה העולה בראשו של האוהד הפתח תקוואי הממוצע היא, האם החבר'ה על הדשא יספיקו לצבור את הנסיון היקר הזה לפני שהקבוצה תרד ליגה.

לחמן לא מתרגש מכך וגם מקפיד שלא למתוח ביקורת על שחקניו. אמש בלם הקבוצה מהרן אבו ריא ביצע את נגיעת היד שהביאה לפנדל שהכריע את המשחק. "אנחנו לא מדברים על זה שעשה את הטעות, אלא מאיפה היא נובעת", הוסיף לחמן, הטעות לא התחילה באבו ריא, אלא בפינה אחרת במגרש ושם צריך לתקן", סיכם המאמן-מחנך.

לחמן סירב לדבר על יכולתו של הזר החדש, החלוץ הרואני סעיק מקאסי, שערך אמש הופעת בכורה בקבוצה: "עוד מוקדם לדבר עליו, הוא רק נקלט. היו דברים שאהבתי לראות ממנו והיו דברים שפחות". המאמן גם אינו מתכוון לשנות את סגנון המשחק של קבוצתו לקראת המשחק מול מוליכת הטבלה מירושלים, ורק סיכם בלקוניות: "אין הכנה מיוחדת לקראת בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully