וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הרגש של נמני

לי בוץ

19.11.2006 / 22:51

חברים לקבוצה ומחוצה לה מנתחים את הפריחה של מספר 8. "בעונה שעברה רוסו וברקוביץ' תסכלו אותו". גזרת לירן כהן מתחממת

מתחילת העונה אי אפשר להתעלם מהעובדה שמשהו טוב עובר על קפטן מכבי ת"א, אבי נמני. הקפטן, כנראה בעונת הפרישה שלו, פורח תחת הדרכתו של אלי כהן ומצעיד את מכבי ת"א בדרך הנכונה אל הצמרת, עם 4 שערים בשישה משחקים בהרכב. השחקן הכבוי מהעונה שעברה, שהביט בבלגן באדישות, חזר להנהיג בלהט את הקבוצה האהובה עליו. "אבי גילה את עצמו מחדש במכבי", אמרו מקורבים לשחקן לוואלה! ספורט. "חזר אצלו משהו משמחת החיים שהיתה לו כשהוא היה צעיר, וכשאבי משחק עם שמחת חיים האנרגיות שלו והתרומה שלו לקבוצה זה משהו שאי אפשר למצוא. הוא נמצא בשיא הרגשי שלו".

גורם אחר, אחד שמלווה את הקפטן הצהוב הרבה שנים, הסביר כי בתחילת העונה בעקבות אירועי עונת הגלאקטיקוס הכושלת, קיבל הקפטן מסרים מהקהל לפיהם האוהדים רוצים לראות אותו פורש בשיאו: "האוהדים לא רצו לראות אותו פורש כמו אייל ברקוביץ'. הם רצו שהוא יחבר את הקהל לקבוצה, שיחזיר את הנשמה למכבי, והוא עשה את זה. היום הוא נלחם על הכבוד של מכבי, משחק בהתלהבות של ילד קטן גם כשאין לו אויר".

אותו גורם הסביר מהו השינוי שעבר הקפטן בין העונה הנוכחית לזו שקדמה לה: "שנה שעברה היתה אדישות, בגלל ברקוביץ'. לאבי ולאייל אין מקום באותה קבוצה. אבי הרגיש מאוד מתוסכל מהעובדה שג'ובאני רוסו וברקוביץ' יצרו אוירה של שכונה וזה פגע במנהיגות החיובית שלו. הוא הרגיש שהצעירים נהנים מהקומדיות שמתרחשות באימונים במקום להיות רציניים".

אורי משיח, מראשי חוג האוהדים של מכבי ת"א ומקורב לנמני: "אבי הוא אחד שלא אוהב להיות בבינוניות. בעונה שעברה הוא לא יכול היה להשפיע בגלל שכמה שחקנים בקבוצה יצרו אוירה של קייטנה. רק בגלל שזאת עונת הפרישה שלו, האוהדים מדחיקים את כל הכעסים שלהם על לוני ועל ההנהלה ונאחזים בנמני".

אוהד אחר של הקבוצה, שהעדיף שלא להזדהות בשמו, אף הבהיר כי לוני הרציקוביץ' צריך להודות לשחקן שלו על השקט היחסי לו הוא זוכה מהקהל של הקבוצה העונה: "אם לא עונת הפרישה של נימני, לוני לא זוכה לרגע של נחת באף משחק של הקבוצה. אבל בגלל הרצון העז של אבי להצליח והעובדה שהוא לוקח את חבורת השחקנים הבינונית הזו ועושה ממנה קבוצה, אנחנו משאירים את המחאות בצד".

"עד שלירן כהן לא יחתום, הוא לא יראה דשא"

בגזרתו של לירן כהן ממשיכים הדברים להתחמם, זאת לאחר שאתמול שוב לא נכלל השחקן בסגל של אלי כהן. "עד שלירן לא יחתום על החוזה במכבי, הוא לא יראה דשא", אמר בכיר בקבוצה. "בכל הזדמנות שיש לו הוא מלכלך על הקבוצה ומספר שהוא רוצה לעבור להפועל ת"א. לא ייתכן שהוא מצפה לשחק עם גישה כזאת".

מיליאן מרדקוביץ', החלוץ הסרבי של מכבי ת"א, שכבש אתמול (שבת) את שערה השני של הקבוצה בניצחון על מכבי הרצליה 0:2, יועמד השבוע לדין בועדת משמעת פנימית של המועדון. זאת לאחר שאמש, לאחר כיבוש השער, הוריד מרדקוביץ' את חולצתו וספג על כך כרטיס הצהוב.

במכבי החליטו לנקוט בצעד הנ"ל מאחר וזו הפעם השנייה בה מבצע מרדקוביץ' אקט זה ומקבל את הכרטיס הצהוב. בקבוצה מקווים שהשחקנים ילמדו את הלקח מועדת המשמעת של הסרבי ולא יצברו לעצמם כרטיסים צהובים מיותרים.

הבוקר (ראשון) החלו הצהובים בהכנות למשחק הליגה הקרוב של הקבוצה מול מכבי חיפה ביום ראשון בבלומפילד, כשהשחקנים ששיחקו אתמול ערכו אימון שחרור קל ומשחקוני טניס, בעוד שיתר שחקני הסגל ערכו אימון מלא.

חניכיו של אלי כהן, שמגיעים למשחק מול חיפה לאחר ארבעה נצחונות ליגה רצופים, מודעים לקושי המשחק מול האלופה ומשתדלים שלא לתת לרצף הנצחונות להכניס אותם לאופוריה. "אין לנו זמן לחגוג, יש לנו את מכבי חיפה על הראש", אמר היום שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "אולי עכשיו אף אחד לא מדבר על אליפות, אבל כולם יודעים מה יעשה ניצחון על חיפה".

בעקבות המומנטום הטוב שצברו הצהובים בחודש האחרון, גדל ביקוש הכרטיסים למשחק. כרטיסי הנוער לשערים 10-11 ו-8 כבר אזלו, ובמידה וקצב מכירת הכרטיסים המעודד יימשך, עשויים במכבי להקצות גם את שער 7 לאוהדי הקבוצה, מה שישאיר את החיפאים עם שערים 4-5 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully