וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של יוליץ' מעורער

לי בוץ

19.11.2006 / 13:35

עושה רושם כי הפועל ת"א תחפש מחליף לחלוץ הבוסני, שלא מספק את הסחורה. לוסיאנו דה ברונו שבר את כף הרגל ויושבת לכשלושה חודשים

מעמדו של החלוץ הבוסני איבן יוליץ' הידרדר הערב משמעותית, לאחר שזה קיבל את הקרדיט בהרכב הראשון של יצחק שום והציג יכולת חלשה מאוד. השחקן, אשר הוחלף במחצית, לא עלה אפילו כדי לשבת על ספסל הקבוצה במחצית השנייה ונשאר בחדר ההלבשה. הוא אף היה הראשון ללכת הביתה בסיום. כפי הנראה כעת, הפועל ת"א תנסה לחפש קבוצה ליוליץ', אך במידה ולא תמצא קבוצה אשר תסכים לשאת בעלויותיו עד סוף העונה, הוא ישאר בשורות האדומים.

יצחק שום הגיב על העניין: "לא שמתי לב שהוא לא עלה למחצית השנייה. דווקא אמרתי בחדר ההלבשה ליד כל השחקנים, שהוא עשה עבודה טובה מאוד. הייתי מסופק מהלחימה שלו בחצי הראשון אבל הוא לא הגיע למספיק מצבים והיו לי את הסיבות שלי להחליפו".

שחקן נוסף שמעמדו בקבוצה אינו ברור הוא חאביירר פאאס, שלא שיחק היום בעקבות הכרטיס האדום שספג במחזור הקודם נגד הפועל כפ"ס. כזכור, אשתו ההרה של פאאס חזרה לארגנטינה ומאז נראה השחקן מדוכא וחסר חשק באימוני הקבוצה. בהפועל ת"א עושים מאמצים על מנת להשאיר את פאאס בישראל, אך נראה כי בקבוצה לא אופטימיים לגבי הישארותו ואפילו יצחק שום נראה כמי שהשלים עם עזיבתו. "בסופו של דבר מי שיחליט זה השחקן עצמו", אמר שום בסיום המשחק, "אבל מנסיוני ככדורגלן, הדעות מתחלפות והרגשות מתחלפים, כך שמה שאומרים היום יכול להשתנות עוד חודש. ניתן לזמן לעשות את שלו".

בדומה למשחק הנבחרת מול קרואטיה ביום רביעי, גם הערב סידורי הכניסה של האוהדים לאצטדיון הלאומי בר"ג לא עברו בצורה חלקה. עשרות אוהדי הפועל ת"א החמיצו את עשר הדקות הראשונות של המשחק בעקבות הבדיקות הקפדניות של המשטרה, שהקימה שתי עמדות בדיקה בכניסה ליציעים. "זו בושה שלא הפיקו לקחים מהמשחק של הנבחרת", אמר אחד האוהדים האדומים לוואלה! ספורט. " לא ייתכן שבנאדם שמגיע לאצטדיון שעה לפני המשחק יכנס למגרש רק בדקה העשירית. בכל פעם שמשחקים באצטדיון הזה יש בעיות כאלה, לא צריך לשחק שם בכלל".

זר אחר, לוסיאנו דה ברונו, נפצע בסיום המחצית הראשונה לאחר שרגלו נכנסה בדשא. הוא פונה לבית החולים ואובחן אצלו שבר בכף הרגל שישיבית אותו לתקופה של בין שישה ל-12 שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully