וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן מאיים על צ'לסי

19.11.2006 / 11:18

"יש כאן הרבה שחקנים שמקבלים סתם כסף, אני לא רוצה להיות אחד מהם", אמר ההולנדי. גם בקהאם רוטן, ווסטהאם רוצה לזרוק את טבז

אריאן רובן, הקשר-חלוץ של צ'לסי, שוקל את עתידו בסטמפורד ברידג'. השחקן בן ה-22, שכבר הספיק לחוות מספר פציעות בקריירה, מזהיר מהאפשרות שיהפוך לשחקן ספסל קבוע. "אם אני לא משחק, אני מעדיף לשקול אופציות אחרות", אמר ההולנדי, "בצ'לסי הבטיחו לי שאשחק יותר, כך שאני צריך לחכות בסבלנות".

רובן עקץ מספר חברים מהקבוצה, ורמז בין היתר על שון רייט פיליפס: "יש כאן מספר שחקנים שמקבלים סתם כסף בלי לעשות כלום. אני לא רוצה להיות אחד מהם. אני עדיין צעיר בשביל זה". ריאל מדריד הביעה עניין בשחקן.

ומה יותר טבעי בעיסוק בריאל מדריד אם לא לדבר על דייויד בקהאם? אז המותג האנגלי המהלך גם הוא, לא מאוהב בסטטוס שלו בקבוצתו, ובמעמדו אצל המאמן פאביו קאפלו. "זוהי התקופה הגרועה בחיי. המאמן יודע שאני לא שמח לשבת על הספסל, אבל אני לא יכול לעשות דבר. היחסים בינינו הם מקצועיים, אנחנו לא גולשים לפסים אישיים". אבל בקהאם סיכם: "היו לי הרבה מאמנים, אולם בסיכומו של דבר אני מרוצה פה. אני לא רוצה לעזוב בינואר".

טבז ומסצ'ראנו - סוף הרומן?

מאז שקרליטוס טבז וחאווייר מסצ'ראנו הגיעו לווסטהאם, המצב בקבוצה על הפנים. הפטישים לא מנצחים, הצמד הארגנטינאי לא פוגע בענף ובמועדון מתכננים את הצעד הבא - להיפטר מהשניים.

עסקת הרכישה של הקבוצה המונהגת על ידי האיסלנדי אגרט מגנוסון אמורה להיות מושלמת מחר (שני), והמהלך הראשון יהיה להעביר את הצמד לקבוצה אחרת. לכל הצדדים סעיפים בחוזה המאפשרים את התרתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully