וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר. באמת חשבתם אחרת?

19.11.2006 / 11:45

השוויצרי הוכיח כמה הוא גדול עם 0:6, 3:6, 4:6 על בלייק ("פדרר הגדול בהיסטוריה") בגמר המאסטרס. ביורקמן ומירני זכו בזוגות

רוג'ר פדרר סגר את עונת הטניס הנפלאה שלו עם זכייה בטורניר המאסטרס, אחרי שניצח את ג'יימס בלייק בגמר בשנחאי 0:6, 3:6, ו-4:6, שהתווספה לשלושה גביעי גראנד סלאם ול-12 תארים במהלך השנה.

בתום המשחק אמר בלייק את מה שידוע לכול: "הוא הראה היום שהוא הגדול מכולם, ככל הנראה הגדול ביותר בהיסטוריה של המשחק. כל כך כיף לראות אותו משחק".

מספר 1 בעולם, שהגיע לגמר בפעם הרביעית ברציפות וזכה מתוכן בשלוש, העלה את מאזנו מול בלייק ל-0:6. האמריקאי, שנכנס ברגע האחרון לטורניר, נתן הופעות מצויינות עם ניצחונות על נדאל ודוידנקו, שהעניקו לו העפלה מהמקום הראשון בבית. בחצי הגמר הוא גבר על נלבנדיאן הארגנטינאי, אך בגמר, נוכח לדעת שפדרר זה ארבע רמות מעל כולם.

במצב של 2:4 במערכה השלישית, הגיש בלייק. פדרר, באחת הנקודות, החזיר בק הנד מדויק על הקו וכל מה שנותר לאמריקאי זה לחייך ולתהות עד כמה פדרר גדול. חרף ההפסד הצליח בלייק להבטיח את העפלתו למקום הרביעי בדירוג העולמי.

השוויצרי עלה למערכה הראשונה בפוקוס מלא, הגיע לכל כדור ולא השאיר לבלייק פירור על המגרש כשהוא מנצח אותה בקלות, על האפס, תוך 26 דקות בלבד.

למערכה השנייה עלה האמריקאי והחל להזכיר את השחקן שהעפיל לגמר וזכה במשחקון הראשון שלו במשחק. במשחקון השלישי במערכה, במצב של 1:1, הוא נתן פייט ראשון לפדרר, אך לא הצליח לשבור אותו. מספר 1 עם נקודות מדהימות המשיך לשייט לניצחון במערכה השנייה 3:6.

הריטואל חזר על עצמו גם במערכה השלישית, כל פעם שבלייק ניסה להתקרב לפדרר, הצליח השוויצרי לנער אותו מעליו. דווקא כשזה נראה גמור, במצב של 2:5 עם הגשות של פדרר, התעורר בלייק, שבר אותו ולקח עוד משחקון, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

ביורקמן ומירני הם אלופי הזוגות

יונאס ביורקמן השבדי ומקס מירני הבלארוסי זכו בתואר הזוגות של טורניר המאסטרס בשנחאי אחרי שגברו בגמר על מארק נואלס ודניאל נסטור 2:6, 4:6.

זהו תואר הזוגות השני במאסטרס שביורקמן זוכה בו אחרי שזכה ב-1994 עם יאן אפל ותואר מספר 50 בזוגות לשבדי בן ה-33, שאמר אחרי המשחק: "לא יכלנו לסיים את השנה בצורה טובה יותר. זה היה המשחק הכי טוב שלנו השנה".

זוהי הופעתם השמינית של הבהאמי והקנדי בטורניר המאסטרס, והגמר הראשון שלהם אחרי שמונה שנים, אך הם לא יכלו לצמד שניצח אותם גם בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully