וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה כבר מתחילים להתעמת

אסף אקרמן, הארץ, בשיתוף רומן רוזנבלט

19.11.2006 / 9:33

שטראובר האשים את טגה בשער ההפסד 2:1 להפועל ת"א, אופיר חיים יצא להגנת הקשר: "גם אתה קיבלת גול באשמתך". בונדאה עזב עצבני

חדר ההלבשה של מכבי נתניה נראה לאחר ההפסד 2:1 להפועל תל אביב כמו דיון סוער בכנסת. אופיר חיים, שהבקיע את שער השוויון הזמני, נכנס בעצבים והחל לצעוק: "מה אתם מטומטמים? למה הפקרתם את ההגנה? הייתם צריכים להישאר מאחור ולא לתת להם לעשות גול כל כך בקלות".

השוער לירן שטראובר, שעלה לשחק עם משככי כאבים, הטיל את כל האחריות על הקשר אמיר טגה וצעק עליו: "איך יכול להיות שאנטבי רץ מרחבה לרחבה ואתה לא עוצר אותו? מה זה הדבר הזה?". חיים, שלא אהב את הביקורת שהעביר שטראובר, יצא להגנתו של טגה והחזיר לשוער: "שלא תאשים פה שחקנים בודדים בהפסד. אנחנו קבוצה בניצחונות וגם בהפסדים. אתה רוצה לדבר? אין בעיה, דבר קולקטיווי. מה שאתה עושה זה מגעיל. גם אתה חטפת גול באשמתך, אבל אף אחד לא בא ויצא עליך", הוא המשיך. טגה עצמו עזב במהרה את האצטדיון בסיום המשחק. "הדבר היחידי הטוב, הוא שלשחקנים אכפת ממה שקרה, ולכן לקחו את זה קשה כל כך" אמר שחקן בקבוצה לאחר מה שקרה בחדרי ההלבשה.

טגה ספג אש לא רק מהשוער שלו. במחצית השנייה, לאחר שבעט את הכדור החוצה כי חשב שאליניב ברדה נפצע, זעם עליו הצוות המקצועי. "אתה טיפש. פשוט טיפש", צעק העוזר מרקו בלבול ואילו אלי גוטמן המשיך: "נאיבי, זה מה שאתה". על מזואה אנסומבו אמר גוטמן: "הוא הכי חלש היום במגרש".

הקשר זנו בונדאה ירד עצבני מהדשא לאחר שהוחלף. לאחר מכן הוא החל לקלל ברומנית, הוריד את נעליו והכה איתן בחוזקה על הקרקע.

ההפסד הוריד את הקבוצה למקום החמישי והרחיק אותה מהמשך מאבקי הצמרת. "זה היה משחק של הצהרת כוונות וההפסד הזה החזיר אותנו אחורה", סיכם חיים. "לצערי עכשיו אנחנו מסתכלים למטה יותר מאשר למעלה".

מספר שחקנים אף ביקרו את יכולתו של החלוץ אובודו אוקוצ'ה, שמתקשה לשחזר את יכולתו ממחזורי הפתיחה. "הוא משחק רק בגלל שהוא שחקן של יאמר", התלוננו השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully