וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל הזמן האמנתי שמכבי תהיה קבוצה מצוינת"

דוד מרואני ומשה בוקר, הארץ בשיתוף לי בוץ ורומן רוזנבלט

19.11.2006 / 8:46

לוני הרציקוביץ' מתייחס פחות ליכולת ויותר לתוצאות של מכבי ת"א, אחרי ה-0:2 בהרצליה. הקבוצה חוזרת לאופציית גוסו גוסו

מנכ"ל מכבי תל אביב, [[אלי דריקס]], ייפגש היום (ראשון) עם סוכנו של הקשר זאן ז'ק גוסו גוסו במטרה לנסות ולסגור את העסקה הכי ארוכה בכדורגל הישראלי. אם לא יחולו שינויים משמעותיים מכיוון קבוצת וידאד, צפוי שווי העסקה לנוע סביר 300 אלף דולר.

"בתחילת העונה, אם הייתי אומר למישהו שמכבי ת"א תמלא את בלומפילד מול מכבי חיפה, היו צוחקים עלי", אמר אתמול באושר לוני הרציקוביץ'. "אני הייתי היחיד שהאמין שמכבי תהיה קבוצה מצוינת. אני בטוח שבמשחק מול האלופה יהיו 15 אלף אוהדים, רובם של מכבי".

מכבי תועמד לדין לאחר שהשופט לירן וקסברגר רשם בדו"ח כי נאלץ להפסיק את המשחק למספר דקות בשל רימון עשן לבן שהושלך על ידי אוהדי הקבוצה.

החלוץ היהודי של ולרנגה, דן אלברטו פילוס, שנבחן בתחילת העונה בקבוצה והיה אמור לחזור למבחנים בחודש דצמבר, יחל ביום שלישי להיבחן בהכח עמידר רמת גן.

"נגד חיפה יהיה משחק העונה"

אלי כהן, מאמן מכבי ת"א, אמר לאחר משחק הניצחון 0:2 בהרצליה: "לא משחק גדול. אי אפשר לתת את אותו הקצב. באנו למשחק חוץ מול קבוצה חזקה, שיודעת מה היא עושה על המגרש. אני גאה ושמח שהשחקנים הקריבו ולקחו את הנקודות. החוכמה היא לנצח קבוצות כאלה. נגד מכבי חיפה יהיה מה שנקרא 'משחק העונה'".

פרדי דוד: "הפסדנו היום ואני אמור להיות מאוד מאוכזב, אבל אני מאוד אופטימי. יש דברים שראיתי והם הרבה יותר טובים לעומת מה שראיתי באמצע השבוע. אני בטוח שלא נספוג עוד שערים כאלה. שער ממצב נייח זה קורה בכדורגל. השער השני הוא לא מחוייב המציאות וההגנה לא היתה מתואמת. אני מאוד מעודד ולא נכנס למרה שחורה. אם אראה שעוד שבוע שבועיים הסגל יצטרך חיזוק, אז נדאג לחיזוק".

אבי נמני: "באנו למשחק קשה. לקבוצה שמחליפה מאמנים בדרך כלל קורים דברים טובים. אני מקווה שלניצחון תהיה המשכיות. אנחנו ננסה להידבק לצמרת. יש לנו עכשיו קצת פציעות ומחלות, אבל אני לא חושב שאנחנו יכולים לדבר על אליפות, יש לנו עוד הרבה להשתפר".

כתבתנו לי בוץ מעדכנת כי מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, רשם במהלך המשחק עימות לא נעים עם אוהדי הרצליה. האוהדים קיללו את המאמן לאורך כל המשחק, וזה לא נשאר חייב וענה להם: "תתביישו לכם, אני העלתי אתכם ליגה ועשיתי מכם אימפריה".

במהלך השבוע צפוי כהן לצאת יחד עם מנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס, לגיחה קצרה באירופה על מנת לבדוק אופציות לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות בינואר.

כתבנו רומן רוזנבלט מוסיף כי עומר בוקסנבוים, שחקנה של מכבי הרצליה יעבור בתחילת השבוע הקרוב בדיקת MRI אשר תבהיר את חומרת הפציעה ברגלו ותתן לצוות המקצועי אינדיקציה על מצבו. כמו כן, שחקן הקבוצה שי מימון צפוי לחזור ולהתאמן בהמשך השבוע ובמידה והקבוצה לא תצבור נקודות במחזורים הקרובים , היא צפויה לחזק עצמה בזר אשר יחליף את אליאסו איסיאקו אשר הוקפא בשל פציעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully