וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא שיחקה שבע בום

19.11.2006 / 18:05

טוטי וחבריו מחצו 0:7 את קטאניה ושמרו על פער 4 הנקודות מאינטר, שגברה במילאנו על רג'ינה 0:1. פאלרמו הפסידה, מילאן איכזבה

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית נפתח אמש (שבת) עם שער אחד בלבד בשני המשחקים המוקדמים. מילאן המאכזבת, לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות וסיימה בתיקו 0:0 מאכזב עם אמפולי, ואת השער היחיד של משחקי אמש כבשה קליארי כשניצחה את פאלרמו 0:1, בדו קרב בין האיים סרדיניה וסיציליה.

היום (ראשון) עם השלמת משחקי המחזור, התמונה היתה גשומה כשמבול של 26 שערים ניתך בארץ המגף. רומא ניצלה עד תום את הפסדה של השנייה בטבלה פאלרמו והביסה את קטאניה 0:7 באולימפיקו. אינטר שמרה על המקום הראשון עם ניצחון ביתי דחוק ולא מרשים 0:1 על האחרונה בטבלה רג'ינה.

סיינה הפסידה בחוץ לאודינזה 0:3. לאציו הביסה בחוץ את מסינה 1:4. אסקולי ופיורנטינה סיימו את משחקן בתיקו כמו גם קייבו ואטאלנטה. המחזור יושלם מאוחר יותר הערב כשטורינו תאחר את סמפדוריה (21:30).

רומא - קטאניה 0:7

נשיא קטאניה אמר לפני המשחק כי קבוצתו מגיעה לאולימפיקו כדי לתקוף ולנצח. אימרתו לא נפלה על אזניים ערלות והרומאים לימדו אותו ואת קבוצתו, הכנסת אורחים מהי.

בדקה ה-12 העלה מגן רומא כריסטיאן פאנוצ'י את קבוצתו ליתרון 0:1. השער המוקדם כנראה השפיע לרעה על ג'וזפה מאסקרה, ובדקה ה-15 שלח שחקנה של קטאניה מרפק לעבר כריסטיאן קיבו הרומאי, ונלשח אחר כבוד לחדר ההלבשה עם כרטיס אדום. רומא ניצלה עד תום את יתרונה המספרי והיכתה ללא רחם באורחים.

כריסטיאן פאנוצ'י השלים צמד שערים בדקה ה-48 ועוד קודם לכן כבש סימונה פרוטה צמד שערים משלו (24,40). יחד עם שער של אלסאנדרו מנצ'יני (19) ו-וינצ'נזו מונטלה (59), עלו המקומיים ליתרון 0:6, לפני שהקיסר פרנצסקו טוטי חתם את התוצאה 0:7 בדקה ה-71.

טוטי וחבריו ניצלו היטב את אובדן הנקודות של השנייה בטבלה, פאלרמו, וצימקו את ההבדל בטבלה לנקודה בלבד, כשהם מדורגים במקום השלישי בטבלה. הניצחון הגדול בהחלט מספק הצהרה כי העונה היריבים ממילאנו יעמלו קשה אם ברצונם לשמור על תואר האליפות.

אינטר לא הרשימה, לאציו דווקא כן

אינטר - רג'ינה 0:1

מוליכת הטבלה אירחה את נועלת הטבלה, אבל כל זאת רק על הנייר. על כר הדשא התפתח משחק שווה כוחות בו לא ניכרו ההבדלים בטבלה. ההתחלה נראתה כמבטיחה עבור אלופת איטליה, כשהרנן קרספו העלה אותה ליתרון 0:1 כבר בדקה הרביעית. מלכודת הנבדל של האורחים כשלה, ואיפשרה לארגנטינאי לבעוט וולה לרשת העליונה של איבן פליצולי כדי להקפיץ את יציעי סן סירו לשמיים.

אבל, לאחר צהלת שער היתרון, האוהדים התיישבו על הכיסאות וראו את רג'ינה הצנועה תוקפת ללא מורא את שערו של חוליו סזאר, במיוחד עם פתיחת המחצית השנייה. אינטר שהתגוננה במרבית מחצית זו, ניסתה לפרגן בהתקפות המתפרצות לחלוצה אדריאנו, אך הברזילאי עדיין נראה כבד ולא השכיל לכבוש. בסיום, השיגה אינטר את שלוש הנקודות החשובות, הגדילה את ההפרש מפאלרמו, והשאירה את רג'ינה רק עם הסימפטיה.

מסינה - לאציו 4:1

סטפאנו מאורי העלה את האורחים ליתרון 0:1 בדקה ה-10. כריסטיאן ריגאנו השווה ל-1:1 עבור מסינה מהנקודה הלבנה, בדקה ה-56. האורחים מרומא הגיבו במהירות וגוראן פאנדב העלה אותם ליתרון 2:1 תוך 3 דקות. מסינה לא הצליחה להשוות ובדקה ה-82 השלים צמד כדי להעלות את לאציו ליתרון 1:3. סטפאן מאקוינווה השלים את קריסת המארחים כעבור 2 דקות וחתם 1:4 גדול לזכות לאציו.

אודינזה - סיינה 0:3

הקבוצה מטוסקנה לא הצליחה להתקרב לצמרת הגבוהה ורשמה הפסד שני ברציפות, 2:0 לאודינזה. גיאן אסאמואה העניק יתרון 0:1 בדקה ה-19 ו-וינצ'נזו יאקווינטה הכפיל את היתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-44. בדקה ה-79 השלים יאקווינטה צמד שערים וחתם ניצחון 0:3 מרשים למקומיים.

שאר תוצאות המחזור:

אסקולי - פיורנטינה 1:1
קייבו - אטאלנטה 2:2
ליבורנו - פארמה 0:3
טורינו - סמפדוריה 0:1

מילאן ממשיכה לאכזב

מילאן - אמפולי 0:0

הרוסונרי קיוו לצאת לאיזושהי דרך חדשה, לראות אור בקצה המנהרה, להרים קצת את המוראל, אבל זה לא קרה, קרב הקצוות המוזר הזה, בין אמפולי שכעת מאיישת את המקום החמישי, ומילאן, המדורגת 14, לא הניב שערים. ריקרדו אוליביירה הוא השחקן המאוכזב באדום-שחור, בגלל ששלח שני כדורים לעמודי השער של המארחים.

הלחץ על המאמן קרלו אנצ'לוטי ימשיך לעלות, כשהקבוצה המפוארת אותה הוא מנהל ממשיכה להתרסק בתחתית הסירייה A.

קליארי - פאלרמו 0:1

הסיצליאנים הגיעו ממרומי הטבלה ועם חמישה ניצחונות רצופים, אבל נותרו בעשרה שחקנים בדקה ה-45 לאחר הרחקתו של סימפליסיו, ובדקה ה-90 כבש סימונה פפה את שער הניצחון הדרמטי לקליארי. מחר תנסה אינטר לפתוח פער של שלוש נקודות מפלארמו עם ניצחון על רג'ינה.

עוד באיטליה:

נאפולי עלתה למקום הראשון בסירייה B אחרי שגברה 0:1 על בולוניה, מפנדל של אמנואלה קלאיו. יובנטוס, לעומת זאת, סיימה בתיקו 1:1 מול אלבינולפה.

אלסנדרו דל פיירו ודויד טרזגה הפצועים לא שותפו, וג'יאנלואיג'י בופון הורחק בדקה ה-25 לאחר שהכשיל את רובן גרליני, מה שהוביל לפנדל מוצלח של אינסיו ג'ואלסון המקומי, ו-0:1 למארחים. החלוץ רפאלה פלאדינו השווה בתחילת המחצית השנייה, מבישול של פדריקו בלזארטי. יובה כרגע במקום השני.


הטבלה:

1. נאפולי 22 נקודות
2. פיאצ'נזה 22 (משחק חסר)
3. יובנטוס 21 נקודות

עדכון ראשון: 22:50, 18/11
עדכון אחרון: 18:05, 18/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully