וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל ייעדר יותר מחודש

18.11.2006 / 11:31

ייאלץ לעבור ניתוח בברכו בשל קרע בסחוס. פופוביץ' רותח על הליגה, שהזהירה אותו ואת ברוס בואן. וובר: "לא ביקשתי טרייד"

למיאמי היט יש הרבה צרות. הקבוצה לא מתפקדת, חוטפת הפסדים על תבוסות, ובנוסף הסתדרה עד כה בלי שאקיל אוניל, שבימים האחרונים נעדר בשל פציעה בברך. ובכן - הצרות גדולות עוד יותר משחשבו שם. שאק יעבור ניתוח בברכו השמאלית בשל קרע בסחוס, וייעדר למשך זמן של בין ארבעה לשישה שבועות.

הקרע נוצר מהתנגשות של שאק עם צ'אק הייז מיוסטון ביום ראשון. התאריך לניתוח טרם נקבע, אבל הוא ייערך בימים הקרובים, ולאחריו יוכל שאק להתחיל בפעילות החלמה מיידית.

כזכור, בעונה שעברה נפצע שאקיל בקרסול במשחק הפתיחה הביתי של ההיט, והחמיץ את 18 המשחקים הבאים. בסופו של דבר הוא ישב בחוץ 23 פעמים ב-2005/6, ובלעדיו מיאמי העמידה מאזן לא מרשים בעליל של 10 ניצחונות ו-13 הפסדים.

"די ידעתי שמשהו לא בסדר איתו", איבחן חברו דווין וויד. "זה חשוב לנו שהוא ידאג טוב טוב לעצמו, כי נזדקק לו בהמשך".


כעסים ומרמורים

* גרג פופוביץ' זועם. מאמן הספרס קיבל אזהרה מה-NBA על טקטיקת ההגנה שלו, בעקבות המקרים האחרונים שבהם היה מעורב ברוס בואן, שגרמו לפציעות או לכמעט פציעות של שחקנים. "הם אפילו לא טרחו להתקשר לבעלים ולעדכן אותו. פשוט החליטו להזהיר אותנו וזהו", קונן פופוביץ', "מופעל עליו לחץ מיותר מצד התקשורת והקבוצות האחרות וזה לא הוגן".

* הסיפור של כריס וובר והפילדלפיה 76' נמשך. הפורוורד הכחיש בלילה שבין שישי לשבת את הדיווחים לפיהם ביקש טרייד מהסיקסרס: "לא, מעולם לא ביקשתי את זה. אני לא מרוצה מהסיטואציה שבה אני נמצא, אבל כאן זה נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully