וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבינו

18.11.2006 / 21:33

מכבי ת"א עם ניצחון רביעי רצוף. נמני (42) ומרדיקוביץ' (75) כבשו ב-0:2 בהרצליה. נמני: "אנחנו לא יכולים לדבר על אליפות"

גם בעונת הפרישה שלו, אבי נמני סוחב את מכבי ת"א לצמרת. בעיטת עונשין מצוינת שלו ניצחה למעשה את המשחק בשביל הצהובים, שעלו היום (שבת) במדים כחולים. פרדי דוד, מאמן הרצליה הישן-חדש, קיווה לתוצאה אחרת בקאמבק שלו על הקווים בבונבונירה.

קבוצתו של אלי כהן, שהתחילה את העונה רע והסתמנה כאחת שתילחם על מקומה בליגת העל, רשמה מול הרצליה את ניצחונה הרביעי ברציפות, והפעם 0:2, משערים של נמני (42), בכדור חופשי מסובב לחיבור, ומילאן מרדיקוביץ', שגילגל מול סמדג'ה, אחרי יציאה רעה של הגנת הרצליה לתרגיל נבדל.

בתום המחזור התשיעי ללוני הרציקוביץ' יש קבוצה מבוססת במקום השני (בצוותא עם היריבה העירונית, הפועל, לה משחק חסר), משקיפה על מכבי חיפה מלמעלה. בהרצליה יתנחמו בזה שהקבוצה נראתה טוב, ובמיוחד, בהפסדה של קבוצתו של לחמן.

מהלך המשחק

דקה 7: השופט לירן וקסברגר עצר את המשחק בעקבות עשן סמיך שכיסה את המגרש.

דקה 9: המשחק חודש.

דקה 19: ראדי, מקצה הרחבה, ניסה את הבעיטה המסוכנת הראשונה במשחק לעבר שערו של קאלה. מיותר לציין שהיא חלפה רחוק מהמסגרת.

דקה 27: עוד מהלך טוב של הרצליה, טולדו העביר כדור רוחב מדויק לארייטה, שפספס בתיזמון וקאלה לקח.

דקה 29: מכבי ת"א מגיעה לראשונה לרחבת הרצליה, אך סמדג'ה הקדים את עומר פרץ.

דקה 30: פרץ דהר באגף והשאיר לנמני על סף הרחבה, אך מספר שמונה, הפעם בכחול, נבלם על ידי הגנת הרצליה.

דקה 42: גול! מרדיקוביץ' הוכשל על סף הרחבה. נמני סובב כיאה למלך של מכבי כדור עונשין מ-18 מטרים לחיבור הרחוק של סמדג'ה. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 45+4: ארייטה בעט בתוספת הזמן מ-30 מטר כדור מצוין, קאלה הדף לחוץ.

דקה 49: ראדי מ-2 מטרים בעט לרגליו של קאלה. וקסברגר טעה ושרק לנבדל.

דקה 51: עבירה על רוסו 20 מטר מהשער של הרצליה. נמני שוב לקח את העונשין, הפעם הוא מצא רק את המשקוף.

דקה 75: גול! מישאלוב הכניס כדור מצוין למרדיקוביץ', שלא היה בנבדל ומול סמדג'ה גילגל פנימה, 0:2.

דקה 82: קימוטו השאיר לארייטה, שבעט טוב מ-6 מטרים, קאלה לקח בקצות האצבעות.

הרכב מכבי הרצליה: שאול סמדג'ה; איתן עזריה, חי בן לולו, חיים מלכה, פאטי יבלנקה, אייל טרטצקי, דייהו דייויס, מהראן ראדי (עוז אחדות, 79), כפיר אדרי, איבון ארייטה, שלומי טולדו (פפי קימוטו, 67).


הרכב מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, ליאור ז'אן, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, משה מישאלוב (שירן ייני, 90), ג'ובאני רוסו, אבי נמני, עומר פרץ, מיליאן מרדקוביץ' (רועי דיין, 80), משה ביטון (יוסי שבחון, 63).

נמני: "לא חושב שאנחנו יכולים לדבר על אליפות"

אלי כהן: "לא משחק גדול. אי אפשר לתת את אותו הקצב. באנו למשחק חוץ מול קבוצה חזקה, שיודעת מה היא עושה על המגרש. אני גאה ושמח שהשחקנים הקריבו ולקחו את הנקודות. החוכמה היא לנצח קבוצות כאלה. נגד מכבי חיפה יהיה מה שנקרא 'משחק העונה'".

פרדי דוד: "הפסדנו היום ואני אמור להיות מאוד מאוכזב, אבל אני מאוד אופטימי. יש דברים שראיתי והם הרבה יותר טובים לעומת מה שראיתי באמצע השבוע. אני בטוח שלא נספוג עוד שערים כאלה. שער ממצב נייח זה קורה בכדורגל. השער השני הוא לא מחוייב המציאות וההגנה לא היתה מתואמת. אני מאוד מעודד ולא נכנס למרה שחורה. אם אראה שעוד שבוע שבועיים הסגל יצטרך חיזוק, אז נדאג לחיזוק".

אבי נמני: "באנו למשחק קשה. לקבוצה שמחליפה מאמנים בדרך כלל קורים דברים טובים. אני מקווה שלניצחון תהיה המשכיות. אנחנו ננסה להידבק לצמרת. יש לנו עכשיו קצת פציעות ומחלות, אבל אני לא חושב שאנחנו יכולים לדבר על אליפות, יש לנו עוד הרבה להשתפר".

כתבתנו לי בוץ מעדכנת כי מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, רשם במהלך המשחק עימות לא נעים עם אוהדי הרצליה. האוהדים קיללו את המאמן לאורך כל המשחק, וזה לא נשאר חייב וענה להם: "תתביישו לכם, אני העלתי אתכם ליגה ועשיתי מכם אימפריה".

במהלך השבוע צפוי כהן לצאת יחד עם מנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס, לגיחה קצרה באירופה על מנת לבדוק אופציות לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות בינואר.

כתבנו רומן רוזנבלט מוסיף כי עומר בוקסנבוים, שחקנה של מכבי הרצליה יעבור בתחילת השבוע הקרוב בדיקת MRI אשר תבהיר את חומרת הפציעה ברגלו ותתן לצוות המקצועי. כמו כן, שחקן הקבוצה שי מימון צפוי לחזור ולהתאמן בהמשך השבוע ובמידה והקבוצה לא תצבור נקודות במחזורים הקרובים , היא צפויה לחזק עצמה בזר אשר יחליף את אליאסו איסיאקו אשר הוקפא בשל פציעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully