וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-אשדוד: כמה רע שבאתם הביתה

18.11.2006 / 23:02

בני יהודה חזרה לשכונה, אבל הפסידה 3:2 לאשדוד והמשיכה בתקופה הרעה. הכתומים חזרו פעמיים מפיגור עד שנכנעו לשער של שריקי (82)

בני יהודה חזרה מבלומפילד לאיצטדיון בשכונת התקוה בגלל שזרוע החורף, וקיוותה שהחזרה לביתה המקורי יעניק לה גם את הניצחון הראשון אחרי שלושה מחזורים, אבל ספגה הפסד נוסף, 3:2 למ.ס אשדוד, והמשיכה לדשדש בחלק התחתון של הטבלה. החניכים של אלון חזן עלו ליתרון ראשון משער של יניב עזרן בדקה ה-17, אבל בני יהודה הצליחה להשוות משער של ברק בדש המחליף בדקה ה-48, שלוש דקות בלבד לאחר שעלה למגרש.

בדקה ה-71 נטלה אשדוד שוב את היתרון משער של שי הולצמן, אך הכתומים שוב איזנו עם שער של ליאור אסולין בדקה ה-80. גם השוויון הזה לא החזיק מעמד, ובדקה ה-82 כבש עידן שריקי את שער הניצחון לזכות אשדוד.

אמנם הכתומים שיחקו ללא ארבעה שחקנים משמעותיים: סאלם אבו סיאם והרוויה קובאצ'ביץ' המורחקים, אימורו לוקמן המוצהב, מטה בטורינה הפצוע ואלי ביטון החולה, אבל לא היו חסרות להם הזדמנויות להשיג לפחות תיקו. מנגד, ניצלו שחקני אשדוד, בראשות שי הולצמן שהיה מצוין עם שער ושני בישולים, את החורים בהגנת בני יהודה ויצאו מהתקופה הרעה שלהם בסטייל עם ניצחון חוץ יפה.

מהלך המשחק

דקה 8: כדור קרן לאשדוד, מנור חסן נגח מחמישה מטרים לידיו של וינסנט אניימה.

דקה 17: גול! אושרי אלפסי הגביה כדור מצד שמאל, שי הולצמן הוריד ליניב עזרן, שמשבעה מטרים בעט לרשת - 0:1 לאשדוד.

דקה 18: מסאי דגו הגביה כדור קרן והולצמן בעט מ-14 מטר לעמוד.

דקה 26: לאחר תיקול בין ראובן עובד לאושרי אלפסי נוצרה מהומה של דקה, שהסתיימה ללא כרטיסים.

דקה 28: עובד עבר שני שחקנים במבצע אישי יפה, אבל מחמישה מטרים בעט לידיו של סמי אג'יי.

דקה 40: כדור שהורחק מהגנת אשדוד הגיע לשי הולצמן, שבעט ואניימה הדף לקרן.

דקה 48: גול! ברק בדש, שהחליף את עוז ראלי בפתיחת המחצית השנייה, השתלט על כדור במרכז המגרש, עבר שני שחקנים ומ-12 מטר גלגל לרשת - 1:1.

דקה 57: אמיר אלקריף מתקל מאחור את אסי בלדוט וזוכה לכרטיס צהוב.

דקה 58: ראובן עובד הרים כדור חופשי לרחבה, אבל הגנת אשדוד הצליחה להרחיק.

דקה 60: ליאור אסולין קיבל כדור עומק נהדר מראובן עובד, ובעט מעל השער.

דקה 69: עידן שריקי פרץ מהאגף והעביר להולצמן שבעט מקרוב חזק, אך אניימה הדף.

דקה 71: גול! יניב עזרן הכניס מסירת עומק נהדרת לשי הולצמן, שהטעה את בסון ובעט לפינה הנגדית ופנימה - 1:2.

דקה 80: גול! הרחקה לא טובה של גורה טל, ליאור אסולין השתלט על הכדור ובעט מ- 15 מטר חזק לרשת - 2:2.

דקה 82: גול! מתפרצת מהירה של אשדוד הסתיימה עם הגבהה של הולצמן מצד ימין, שהגיעה לעידן שריקי ,שהרשית משבעה מטרים - 2:3.

הרכב בני יהודה: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי (אלירן עטר 77), יניב אלול, אסי דומב, יניב בסון, קובי דג'אני, אסי בלדוט, אלי אברבנל, עוז ראלי (ברק בדש, 46), ראובן עובד (אלי ביטון 77), ליאור אסולין.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אושרי אלפסי, יוסי אופיר, יניב עזרן, מסאיי דגו (מאור זוהר 92), מנור חסן (דוד רביבו 64), עידן שריקי (אלמושנינו 89), שי הולצמן.

שירזי: "אני מאוכזב קודם כל מעצמי" (מאת רענן ברנובסקי)

המאמן המנצח, אלון חזן, אמר בסיום: "שיחקנו עם שחקנים בעלי אופי התקפי ואני שמח שהגענו להמון מצבים חוץ מהשערים שהבקענו. נצטרך לתת את הדעת על השערים שספגנו. ההגנה שלנו משתדלת, ואני שמח שהפעם זה הספיק לנו. אני הראשון שאודה שאחרי נצחונות כאלה אסור לשמוח יותר מדי וצריך לחשוב דווקא על מה שלא היה טוב, כדי שבמשחקים הבאים לא נשלם את המחיר".

אחד מגיבורי הניצחון, שי הולצמן אמר בסיום: "הבקענו שלושה שערים והיינו ראויים לכבוש יותר. אנחנו קבוצה טובה. עשינו ניצחון חוץ חשוב אחרי שני הפסדי בית ואנחנו עם הפנים קדימה".

גורם בכיר בהנהלת בני יהודה אמר לוואלה! ספורט בתום המשחק: "מה שהקהל ראה גם אנחנו ראינו - משחק ההגנה שלנו לא טוב. בהחלט נצטרך לחשוב מה עושים, וייתכנו שינויים בסגל הקבוצה כבר בפגרה הקרובה".

המאמן ניצן שירזי אמר בסיום: "השערים שספגנו מדגישים את הבעיה שיש לנו בחלק האחורי. מתחילת העונה לא שיחקנו עם אותו הרכב בהגנה".

כשנשאל האם הוא מאוכזב מהשחקנים שמילאו את מקומם של המורחקים והפצועים ענה: "אני מאוכזב קודם כל מעצמי, אני הראשון שצריך לתת את הדעת. יש המון דברים לא בסדר, נחשוב מה צריך לעשות".

כשנשאל מדוע הוחלף ראובן עובד שהיה מצוין, השיב: "יש חוק בכדורגל שכמישהו נכנס מישהו אחר צריך לצאת".

לגבי עריכת שינויים בסגל אמר שירזי: "אנחנו מתקרבים עכשיו לפגרה, וההנהלה תשמע ממני מה אנחנו צריכים לעשות כדי להראות אחרת. נעשה את מה שצריך".

לגבי המשחק בשכונת התקווה הוא אמר: "המגרש הזה הוא מיתולוגי ונוסטלגי, אבל די אפל. הוא לא שייך לכדורגל מבחינת התנאים ומבחינת הכדורגל שאנחנו צריכים להציג".

מגן בני יהודה, יאיר אזולאי: "הפסד כואב. אסור שהפסד כזה יקרה בבית. רדפנו אחריהם והצלחנו להשוות פעמיים. חבל שקיבלנו את הגול השלישי. אנחנו קבוצה וכל הקבוצה אשמה באותה מידה. צריך להרים את הראש ולהסתכל קדימה".

מבקיע השער הראשון של בני יהודה, ברק בדש: "הגול שנתתי אולי טוב לי מבחינה אישית, אבל לא שווה כלום כי הקבוצה הפסידה. חבל מאוד, חייבים לצאת קדימה לדרך חדשה ולהמשיך הלאה. נצטרך לתקן את זה כבר במשחק הקרוב בפתח תקוה. זה משחק חשוב שאסור לנו להפסיד בו".

בתשובה לשאלה האם צריך היה לפתוח עם שני חלוצים, ענה בדש: "עכשיו אחרי ההפסד אפשר להגיד הכל, אבל זה לא ממש משנה. אסור לנו להוריד את הראש".

ליאור אסולין: "חבל מאוד שאנחנו סופגים כל כך בקלות. אבל אסור לבוא בטענות רק להגנה, כל הקבוצה אשמה. לשער שכבשתי אין משמעות כי הפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully