וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנגשות ראשים

18.11.2006 / 9:50

דנבר מארחת את סן דייגו, במשחק שעשוי לקבוע את זהות זוכת ה-AFC מערב. אינדיאנפוליס בדאלאס, סינסינטי בניו אורלינס

קו"ף, רי"ש, יו"ד, קו"ף, טי"ת. קריקט. איזו מילה נפלאה. האמת, אין למערכת וואלה! פוטבול שום דבר נגד המשחק הזה, אלא שבשנים האחרונות הוא הפך לאויבה המר של אומת הפוטבול. ומכיוון שבשעה המרכזית מחר יש קריקט, את המשחק בין הניו יורק ג'טס לשיקגו ברס תוכלו לראות ב-FOX בשידור מוקלט. האח, הידד (הימורי השבוע שעבר: 9 מ-16).

אז מה כן משדרים לנו בישיר?

METV:

20:00: בולטימור - אטלנטה

23:15: סן פרנסיסקו - סיאטל

ESPN:

בין ראשון לשני, 3:15: דנבר - סן דייגו

מאנדיי נייט (3:30): ג'קסונוויל - ניו יורק ג'איינטס

שיקגו חוזרת למדולנדס (שעה ראשית - 20:00)

ג'טס (4:5) - שיקגו (1:8)

שבוע אחד בלבד אחרי ששיקגו חזרה עם ניצחון גדול בניו ג'רזי, היא שבה לג'איינטס סטדיום כדי לפגוש את הסילונים. הג'טס מעודדים מהניצחון בפוקסבורו, שפתח לחלוטין את בית ה-AFC מזרח. "אם כבר יש לך שני משחקי חוץ רצופים, עדיף שהם יהיו באותו אצטדיון", אמר רקס גרוסמן, שהדובים שלו הוכיחו בשבוע שעבר שהם יודעים להתקמבק. התופס ברנארד בריאן עדיין בסימן שאלה למשחק.

התחזית: סוויפ במדולנדס? כן. ניצחון לשיקגו, שלא תיתן לג'טס לחגוג כפי שעשתה ניו אינגלנד


בולטימור (2:7) - אטלנטה (4:5)

הרייבנס יצאו בעור שיניהם מנשוויל בשבוע שעבר, אחרי מהפך ענק מול טנסי. הפאלקונס השלימו התבזות תוך שבועיים, לדטרויט ולקליבלנד. היו סמוכים ובטוחים שמייקל ויק לא יוכל לרוץ מול הגנה קשוחה של העורבים בבולטימור, מה שיאלץ אותו למסור. הדיכאון של אטלנטה מתחיל בהגנה. אחרי שאיבדה לפני מספר שבועות את ג'ון אייברהם, עכשיו גם פטריק קרני, אחד המנהיגים, בחוץ. ריי לואיס וליינבקר אחר, מייק סמית', לא ישחקו בבולטימור.

התחזית: אנחנו לא רואים איך ויק מנצח במשחק הזה, אבל דווקא באלה שלא היה צפוי לנצח הוא עשה זאת. ניצחון לפאלקונס


ניו אורלינס (3:6) - סינסינטי (5:4)

האם זו ההזדמנות האחרונה של הבנגאלס? יכול מאוד להיות שכן. כי אם בולטימור תנצח, כל שיישאר לסינסינטי במקרה של הפסד הוא הסיכוי להיאבק על הוויילד קארד, ושם המצב שלה לא טוב. רשימת פצועים ארוכה לבנגאלס, שהפסידו בשבוע שעבר בשוט אאוט לסן דייגו. הסיינטס שוב הראו שיש להם אופי בפיטסבורג, אבל עם אופי לא קונים במכולת. ובכל זאת, זו קבוצה טובה מאוד. הטייט אנד ארני קונוול לא ישחק.

התחזית: יהיה בן בן... של משחק. ניצחון לסיינטס


יוסטון (6:3) - בפאלו (6:3)

וייד רייט. איזה צמד מלים משעשע. בפאלו חוזרת מעוד שבוע של וייד רייט, כשהטקסאנס היכו בג'קסונוויל, שאם לא תעלה לפלייאוף תוכל להצביע על המשחקים נגד יוסטון כאשמים העיקריים. אנתוני תומאס שוב יפתח בבפאלו בעמדת הרץ האחורי במקום וויליס מגאהי. הליינבקר דשון פולק לא ישחק ביוסטון.

תחזית: ליוסטון יש נטיה לא לנצח שניים ברציפות. ניצחון לבפאלו


קליבלנד (6:3) - פיטסבורג (6:3)

היריבות הגדולה של המידווסט נפגשת כשהמצב לא משהו, אבל מעודד יותר החל מיום ראשון שעבר. שתי הקבוצות השיגו נצחונות גדולים על יריבותיהן מה-NFC דרום, הסטילרס על ניו אורלינס והבראונס באטלנטה. קליבלנד עלולה לסבול מחסרונם של הטייט אנד קלן ווינסלו והקיצוני הגנתי ווילי מקגינסט. התופס ווילי ריד לא ישחק בפיטסבורג.

התחזית: ניצחון לסטילרס

ניו אינגלנד מצפה להתאוששות

גרין ביי (5:4) - ניו אינגלנד (3:6)

הפטריוטס הפסידו שני משחקים ברציפות לראשונה מאז 2002, כשאת השני נחלו בבית לג'טס. הם באים ללמבו פילד הקפוא מול קבוצה מעודדת, שנכנסה כך פתאום לתמונת המאבק ב-NFC על הכרטיס לויילד קארד. רשימת פצועים ארוכה בשתי הקבוצות, כשהשמות הבולטים בניו אינגלנד הם הגארד סטיב ניל, הקיצוני הגנתי טיי וורן וריצ'רד סימור. בגרין ביי נמצאים ורנארד מורנסי והקיצוני הגנתי מייק מונטגומרי בסימן שאלה.

התחזית: ניו אינגלנד תצא מהברוך, אבוי לה אם לא. ניצחון לפטריוטס.


קרוליינה (4:5) - סט. לואיס (5:4)

כדרכם בקודש, הפנת'רס עשו את זה מזעזע ומגעיל כאחד בשבוע שעבר נגד טמפה ביי. ג'ייק דלהום ביטא זאת היטב וגם הודה שהקבוצה שלו נראית כמו אשפה: "זה נחמד רק להשיג את הניצחון. הליגה הזו יותר מדי משוגעת". הראמס פתחו 1:4, אבל אף אחד לא זוכר את זה היום, אחרי שקיבלו בראש בארבעה משחקים רצופים. דבר אחד בטוח לגבי המשחק הזה: טוב שאותו לא משדרים לנו.

התחזית: ניצחון לקרוליינה


פילדלפיה (4:5) - טנסי (7:2)

הטייטאנס יצאו פראיירים גדולים אחרי המחזור שעבר, עם ההפסד לבולטימור. האיגלס, לעומתם, העבירו בסבבה טיול אחה"צ עם ניצחון קליל על וושינגטון. בבית, עם רוב הסגל בריא, לא צפויות לנשרים בעיות מיוחדות. הבועט רוב בירונאס בסימן שאלה בטנסי, שגם כך יש לה מספיק צרות, ותנסה להסתמך על הקאמבק של השנה, טראוויס הנרי, שדופק תצוגות כל שבוע.

התחזית: פילי


מיאמי (6:3) - מינסוטה (5:4)

שתי קבוצות במגמות שונות ייפגשו ב"פרו פלייר". מצד אחד הדולפינס, שעד לפני שבועיים נראו כמו הקבוצה הכי גרועה בליגה ופתאום מצאו את הדרך שמתווה להם ניק סייבן. מהצד השני הוייקינגס, שלא פוגעים ממטר ומאז הניצחון בסיאטל לפני שלושה שבועות רק חוטפים מכות. דאנטה קולפפר עדיין בחוץ (מה שלא מטריד את סייבן), רוני בראון בסימן שאלה (מה שמאוד מטריד את סייבן). הליינבקר נפוליאון האריס והתופס מרקוס רובינסון עם סיכויים של 50 אחוז לשחק.

התחזית: ניצחון למינסוטה (דווקא...)


קנזס סיטי (4:5) - אוקלנד (7:2)

הריידרס הם בדיוק התרופה שהצ'יפס מחפשים. אחרי פתיחה עגומה לעונה הם קפצו למאזן 3:5, כדי לחטוף ממיאמי. טרנט גרין יחזור לעמדת הקוורטרבק בקיי סי, אחרי שבמחזור הראשון נפצע מול סינסינטי בראשו ולא ראה מגרש מאז. ואצל הריידרס? גם שם יש אישו עם הקוורטרבק, כשארון ברוקס החלים מהפציעה ועשוי לפתוח במקום אנדרו וולטר, שנאמר: מהפח אל הפאדיחה.


התחזית: ניצחון לקנזס סיטי


וושינגטון (6:3) - טמפה ביי (7:2)

אם לא די בעונה המקוללת של הרדסקינס, הרי שהם איבדו בשבוע שעבר את קלינטון פורטיס לחודש לפחות. גם את מארק ברונל בעמדת הקוורטרבק תאבד וושינגטון, אבל לא בגלל פציעה אלא משום שהוא נראה כמו קוורטרבק ליגה ג'. ג'ייסון קמפבל יפתח לראשונה בקריירה המקצוענית שלו, כשמולו יעלה שוב ברוס גראדקובסקי, שבשבוע שעבר דגדג עם חבריו את קרוליינה.

התחזית: אוף, קשה. ניצחון לטמפה ביי

המבחן של דאלאס (שעה ראשית - 23:05-23:15)

דאלאס (4:5) - אינדיאנפוליס (0:9)

טוני רומו והקאובויס פוגשים ביריבה הקשה ביותר שפגשו עד כה. רומו, שעד כה מנהיג היטב את ההתקפה של דאלאס, יעלה כשמולו פייטון מאנינג, אבי אבות הקוורטרבקים המפחידים בליגה. טרל אואנס צריך להראות קבלות, במשחק שצפוי להיות על אוקטנים גבוהים. הקולטס נותרו בלתי מנוצחים די במזל אחרי ההחמצה של ראיין לינדל מבפאלו. "יש בנו את הביטחון שננצח בכל שבוע", אמר המאמן טוני דאנג'י. צפו להתפתחויות במשחק הזה.

תחזית: ולמרות הכל, אינדיאנפוליס


סן פרנסיסקו (5:4) - סיאטל (3:6)

ככה פתאום נמצאים הניינרס במרחק נגיעה מהוויילד קארד. הקבוצה שההתקפה לא הייתה בה קיימת במשך כל כך הרבה שבועות התעוררה, בראשותו של הרץ האחורי פרנק גור. גור ברשימת הפצועים אבל ישחק. סיאטל הסתדרה עד כה בלי מאט האסלבק ושון אלכסנדר, שעשויים לחזור למשחק הזה. אם לא, ימלאו את מקומם סנקה וואלאס ומוריס מוריס.

התחזית: ניצחון לסיהוקס


אריזונה (8:1) - דטרויט (6:3)

הליונס יכלו להיות במעמד של הניינרס, אבל חטפו בראש בבית מסן פרנסיסקו, ולפחות נכון לעכשיו אין להם עמדת איום ממשית על הויילד קארד. מול הקבוצה הכי נוראית בליגה אין סיבה שלא יעשו זאת, אבל הם עדיין הליונס. ג'ון קיטנה יקווה להתעלות, אחרי שכבר מסר העונה ל-2,376 יארד.

התחזית: הפעם אריזונה תיקח את זה. ניצחון לקרדינלס


דנבר (2:7) - סן דייגו (2:7) - 3:15, בין ראשון לשני

איזה משחק! הברונקוס חזרו מפיגור באוקלנד וניצחו בקושי את הריידרס המזעזעים, הצ'ארג'רס עשו קאמבק מטורף מול סינסינטי, אבל זה לא אומר שום דבר על מה שצפוי לנו הפעם. "הניצחון הזה לא אומר כלום על המשחק בדנבר", אמר מאמן סן דייגו, מרטי שוטנהיימר. דנבר תנסה להסתדר עם הרץ האקספלוסיבי לדניאן טומלינסון, שחוזר מעוד שבוע משוגע של ארבעה טאצ'דאונים. מייק בל ודמיאן נאש יפתחו בעמדת הרץ האחורי בדנבר, ג'ייק פלאמר ינסה להימנע משטויות. אריק פארקר התופס ושחקן ההגנה לואיס קסטיו בסימן שאלה בצ'ארג'רס, איבאנאזר אקיובן עלול להיעדר בדנבר, כמו גם הרץ טייטום בל.

התחזית: במייל היי הצ'ארג'רס לא יוכלו לעשות כזה קאמבק. ניצחון לדנבר


ג'קסונוויל (4:5) - ניו יורק ג'איינטס (3:6) - מאנדיי נייט, 3:30

שתי הקבוצות נמצאות בצומת דרכים. הג'אגוארס הושפלו בבית מול יוסטון, ואם ג'ק דל ריו שם את מבטחו בדייויד גרארד על חשבון ביירון לפטוויץ', הרי שהפעם יש לו סיבה לחשוש. הקרסול של לפטוויץ' ייבחן שוב, ואם יהיה כשיר הוא עשוי לפתוח. הג'איינטס מגיעים גם הם חבולים, אחרי הפסד ביתי לשיקגו. המאמן טום קאפלין חוזר למגרש בו בנה אימפריה באמצע שנות ה-90. רשימת פצועים ארוכה ביותר בשתי הקבוצות, כשמגן הפינה סם מדיסון צפוי להיעדר בניו יורק, הסייפטי דונובן דריוס והתאקל ההגנתי מרקוס סטראוד לא ישחקו בג'אגוארס.

התחזית: ניצחון לג'איינטס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully