וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותודה לרוני

18.11.2006 / 19:19

צמד של החלוץ הפך פיגור לניצחון 1:2 של מנ. יונייטד בשפילד. ג'רמי כבש שער בודד ב-0:1 של צ'לסי על ווסטהאם. ארסנל-ניוקאסל 1:1

שלושה ימים אחרי התיקו של נבחרת אנגליה מול הולנד 1:1 בחוץ שבו קבוצות הפרמיירליג למחזור ה-13. צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד חיממו את העניינים לקראת המפגש ביניהן בשבוע הבא, כששתיהן שמרו על מקומן בפסגה. מנצ'סטר יונייטד ניצחה את שפילד יונייטד 1:2, צ'לסי הנחילה לווסטהאם הפסד 0:1 וחיממה את העסק בצמרת.

שפילד יונייטד - מנצ'סטר יונייטד 2:1

שפילד, עם ההתקפה הגרועה ביותר בליגה, אירחה בהילסבורו את השדים האדומים, עם ההגנה והתתקפה הטובה ביותר בליגה. אלכס פרגוסון, מנג'ר השדים, יצא להגנתו של סטיב מקלארן אחרי משחק התיקו מול הולנד ובירך אותו על כך שנתן לווין רוני, מייקל קאריק וריו פרדיננד לשחק 90 דקות. "ווין ומייקל הם שחקנים צעירים, הם יכולים לשחק 3 משחקים בשבוע". תמיד תחפשו את טובתו של פרגוסון בענין. "הוא מקבל יחס לא הוגן, הוא רק החל את תפקידו. הוא יהיה בסדר גמור" הוסיף על מקלארן.

לא ברור אם היו אלה הברכות שעזרו, אבל רוני היה חד אחר הצהריים. דווקא המארחים עלו ליתרון 0:1 משער של קית' גילספי בדקה ה-13, אבל רוני הגיב בשער בדקה ה-30 וחגג את השני ואת שער הניצחון בדקה ה-75.

מנצ'סטר, שתפגוש בשבוע הבא לקרב הענקיות את צ'לסי, תרצה לשמר את היתרון עליה בטבלה. באולד טראפורד לא תתקבל אף תוצאה פרט לניצחון. גארי נוויל החלים מהפציעה וככל הנראה ישוב להרכב. אלכס פרגוסון אמר כי פרדי אדו, החלוץ האמריקאי בן ה-17, יגיע ביום ראשון למנצ'סטר כדי להתחיל במבחנים בקבוצה שימשכו כשבועיים.

ניל וורנוק, מנג'ר שפילד, טען כי שוער הקבוצה, פאדי קני, יפתח במשחק למרות ידיעות כי הוא נפצע בגבתו אחרי קטטה בשבוע שעבר.


פורטסמות' - ווטפורד 1:2

אברהם גרנט התמוגג ממה שקרה בישראל אחרי משחק הנבחרת ביום רביעי. פתאום הוא חזר להיות מבוקש, ובמשחק הזה ניצחה קבוצתו של המנהל הטכני את ווטפורד. לואה לואה הבקיע בפנדל בדקה ה-89, והיקנה לפומפי שלוש נקודות. ג'יי דמריט העלה את ווטפורד ליתרון בדקה ה-32, נוואנקו קאנו הישווה בדקה ה-44.

צ'לסי - ווסטהאם 0:1

שון רייט פיליפס, בנו המאומץ של איאן רייט ושחקנה של צ'לסי מתוסכל ממעמדו ההולך ופוחת בקבוצתו של ז'וזה מוריניו. "אני רוצה להוכיח את עצמי ולא רוצה להיות במצב הזה יותר. ברגע שאקבל צ'אנס אעשה כל מה שאוכל כדי להישאר כאן" .

ווסטהאם, שניצחה לפני שבועיים בדרבי את ארסנל, עם שער ניצחון בדקה ה-90 ואחרי שונגר ופארדיו הלכו מכות, ביקשה להשלים רצף ניצחונות בדרבי. הפטישים, אחרי פתיחת עונת גרועה ניצחו שני משחקים רצופים, אולם בשבוע שעבר הם חזרו להפסיד מול מידלסבורו. מול צ'לסי הם ספגו שער בדקה ה-22 מרגליו של ג'רמי, ולא הצליחו להתאושש.

ווסטהאם קיבלה את השוער ההונגרי של קריסטל פאלאס, גאבור קירלי, בהשאלה לשבועיים.


אברטון - בולטון 0:1

הכחולים אירחו במרסיסייד את הוונדררס והשיגו את הניצחון משער של מיכאל ארטטה בדקה ה-60. טל בן חיים ועידן טל שיחקו את כל 90 הדקות.

ארסנל - ניוקאסל 1:1

התותחנים מגיעים למשחק כשהם בפורמה טובה אחרי הניצחון על ליברפול בשבוע שעבר, אבל סיימו בתיקו מאכזב, ללא פרדי ליונברג, שנעדר עקב פציעה. ארסן ונגר חיפש עקביות אצל התותחנים, שהפסידו לווסטהאם וניצחו את ליברפול. אבל אחרי שער של קירון דאייר (30) הוא נאלץ להסתפק בשוויון של תיירי הנרי (70).


מידלסבורו - ליברפול 0:0

האדומים יצאו לריברסייד סטאדיום למשחק שיקבע את עתידם העונה. חוסה ריינה, שוער ליברפול, אמר השבוע שהרדס מכוונים למקום הרביעי העונה. כמו שהם נראים, אם הם יסיימו בשמיני שיגידו תודה. נקודה חשובה לבורו במאבקי התחתית.

רדינג - צ'רלטון 0:2

שחקני המארחת, סטפן האנט ואיברהימה סונקו, קיבלו במהלך השבוע איומים על חייהם אחרי התקריות במשחק מול צ'לסי בו פצעו השחקנים את שני השוערים הראשונים של האלופה. סיאול קיהון (27) וקווין דויל (72) הבקיעו את השערים.

מנצ'סטר סיטי - פולהאם 1:3

ברנרדו קוראדי, החלוץ האיטלקי שהגיע לסיטי מפארמה, כבש את שני שערי הבכורה שלו בפרמייר ליג, הראשון בדקה ה-12 והשני בדקה ה-33, ועזר לחבורה של סטיוארט פירס להתרחק מהתחתית. ג'ואי בארטון העלה את הסיטי ל-0:3, וג'ון קולינס רק צימק לפולהאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחקי יום ראשון

וויגאן - אסטון וילה 0:0

הוילה, שהפסידו במחזור הקודם לאברטון, לא הצליחו להכניע את המארחים, שהגיעו למשחק עם רצף של ארבעה ניצחונות רצופים. באסטון וילה התעסקו היום בעיקר במילאן בארוש. לאחר שאיבד את מקומו בהרכב הפותח לחלוץ הותיק כריס סאטון, ייתכן ובארוש נמצא בדרכו החוצה מהוילה. מאמן הקבוצה, מרטין א'וניל, הודה כי יש אפשרות שהחלוץ הצ'כי יועבר בחלון ההעברות הקרוב בינואר.

בראיון ל"ניוז אוף דה וורלד" אמר בארוש: "חשבתי שאצליח יותר העונה, אבל לא שיחקתי הרבה, והביצועים שלי לא היו ברמה שהם יכולים להיות. אם המצב יישאר כמות שהוא אצטרך לחשוב על הדברים יותר לעומק". מאז שעבר בארוש לאסטון וילה בקיץ שעבר הוא רשם שמונה שערים בלבד לזכות הקבוצה מבירמינגהם.

בלקבורן - טוטנהאם 1:1

טוגאי הטורקי העלה את בלקבורן ל-0:1 בדקה ה-23, אבל הורחק בדקה ה-61 לאחר שהכשיל את חוסאם גאלי ברחבה. ג'רמיין דפו בעט את הפנדל פנימה, והתרנגולים יצאו מאיווד פארק עם נקודה, למרות שעדיין לא רשמו שער שדה במשחק חוץ העונה. בתוספת הזמן ראה גם גאלי את הכרטיס האדום לאחר ששלח מרפק לכיוונו של מייקל גריי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully