וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: שליטה ראשונית

אתר שוטר

17.11.2006 / 20:28

הדאבליסטית הנחילה לאס"א הפסד ראשון אחרי ניצחון 30:34. הפועל לא הרשתה שיקרה נס בנס ציונה וניצחה 29:32. הפתעה נפלה במוצקין

המחזור השביעי של ליגת "ספגטים" היה רווי במשחקים מעניינים. במשחק המרכזי ניצחה הדאבליסטית, מכבי ראשל"צ, את אס"א ת"א 30:34 במגרשה הביתי והנחילה לה הפסד ראשון העונה. הקבוצה השנייה של העיר ראשל"צ, הפועל, גברה על הקבוצה המדרדרת של נס ציונה 32:29. כעת נשארו מכבי והפועל שתי הקבוצות היחידות שלא נוצחו עדיין בליגה.

רמת השרון לא הצליחה לצאת מהבוץ אליו נקלעה מפתיחת העונה וסיימה משחק שישי ברציפות ללא נקודה חיובית במאזן, כאשר המנצחת התורנית הפעם היא הרצליה, של סער פרנקל, שאספה נקודות חשובות בתחתית עם ניצחון 22:27. במשחק נוסף, שהיווה את הפתעת המחזור, ניצחה הקבוצה מקריית מוצקין משחק שני ברציפות והפעם את קרית שרת חולון, לה זה הפסד שני העונה בתוצאה 32:37. במשחקים נוספים הביסה מכבי ת"א את "ארזים" ר"ג 25:41 במשחק חד צדדי והפועל ר"ג את עירוני פ"ת 31:38.

אס"א ת"א – מכבי ראשל"צ 34:30

700 הצופים באוניברסיטה זכו למשחק טוב מאוד שנפתח בצורה חזקה מאוד ע"י אס"א, שהוליכה בדקות הראשונות, עד שהאורחים מראשל"צ התעשתו ו- חן בירנבוים (שהיה המצטיין במשחק עם 10 שערים ב-100%) העלה אותם ליתרון ראשון - 7:6 בדקה ה-15. עד המחצית המשחק היה צמוד ולחדרי ההלבשה ירדו הקבוצות בשוויון 14:14.

לאורך כל המחצית השנייה הראשונים הוליכו כשאס"א מצליחים לשמור על פער ריאלי של כ-3 שערים, בעיקר בזכות הצלות גדולות של מישה לוין ושערים של איציק חליפי (12 שערים במשחק- 7 מהם בפנדלים).

שער של רושקה בדקה ה-43 נתן למכבי את יתרון השיא שלה- 5 שערי הפרש, ומשם ועד הסיום איבודים מיותרים של המארחים ביחד עם עצירות חשובות של מודי סורדו, שהחליף את יוליאן סטראט בשער ראשון, שמרו על היתרון של האלופה.

א.כ נס ציונה - הפועל ראשל"צ 32:29

הפועל ראשל"צ הגיעה לאולמה הביתי של נס ציונה במטרה להמשיך את רצף ניצחונותיה מתחילת העונה והשיגה את מטרתה. המחצית הראשונה הייתה עמוסה בעברות ובסופה ראשל"צ מובילה 15: 13.

המגמה נמשכה גם במחצית השנייה, כאשר מילים מיותרות של קובי מימון לעבר השופטים מזכות אותו בכרטיס צהוב, שלאחריו בא כרטיס אדום לספסל של ראשל"צ עקב דיבור לא מובן עם השופטים מכיוונו של יעקובוביץ. שחר מיארה, שקיבל פרחים לפני המשחק מידי נס ציונה, עשה עברה קשה על אמיר לנגליב בדקה ה- 41 ומיד הורחק באדום, התוצאה באותה השעה הייתה 21: 19 לראשל"צ. נס ציונה פתחה בריצה של 4: 0 ועלתה ל- 23: 21 אבל ראשל"צ לא התרגשה והחזירה לעצמה את היתרון עם שערים של סמולר ומימון (9 שערים כ"א). בנס ציונה הצטיין ברק פריד עם 9 שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מכבי קריית מוצקין - קרית שרת חולון 37: 32

במשחק תחתית חשוב מאוד ניצחה היום אחרי הצהריים מכבי קריית מוצקין בביתה את קריית שרת חולון וגרמה לה להפסד שני העונה. המשחק היה צמוד ומלא תהפוכות לכל אורכו ורק לקראת הסיום פתחה מוצקין פער וניצחה 37-32. כמו תמיד, מי שהובילו את מוצקין היו ג'ון אונשה עם 10 שערים ו-ולדי קופמן הצעיר עם 8 שערים. בקריית שרת חולון הצטיין כריס אוגדובה עם 9 שערים

במשחקים נוספים:

הפועל ר"ג - עירוני פ"ת 38: 31

הפועל ר"ג פתחה טוב את המחצית הראשונה, כאשר אולג ויוסיאני מבקיע במחצית זו 10 שערים ובסך הכל 17 שערים במשחק. דקות טובות של ויוסיאני וזייקמן העלו את ר"ג ל- 5 הפרש מהדקה ה- 10, הפרש שרק גדל עד לסיום המחצית. במחצית השנייה נמשכה המגמה, כאשר פ"ת מצליחה לצמצם רק שלוש דקות לסיום, עקב החלטה של זייקמן לעלות עם הרכב משני, כאשר כל הסגל הראשון נח על הספסל. למרות זאת ר"ג מצליחה לנצח ואולי משאירה את טראומת הדרבי מאחוריה.


א.ס רמה"ש - בני הרצליה 22: 27

במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, השיגה הרצלייה שתי נקודות, ובצדק לאחר שהובילה למן הדקה הראשונה של המשחק. הרצלייה אף עלתה ליתרון 12: 6 לקראת תום המחצית. רמה"ש חזרה למשחק וצמצמה במחצית השנייה, עד לכדיי פיגור של שער אחד בלבד. אבל דקות טובות של תום פרייז (7 שערים) ו-ליאור פאר (5 שערים) שמרו להרצלייה על היתרון. ברמה"ש, שעדיין חסרה את ארז פפו הפצוע, בלטו איתי גושן עם 8 שערים ו- אורי גונן עם 7 שערים.

מכבי "מאוחדת" ת"א - "ארזים" ר"ג 41: 25

מכבי ת"א ממשיכה את המומנטום משבוע שעבר ומנצחת את ארזים ר"ג, במשחק חלש מאוד של היריבה, שנראה כי לא הגיע כלל למשחק. במחצית הראשונה שטפה מכבי ת"א את המגרש ולא נתנה לר"ג שום סיכוי. ההגנה של ת"א עצרה את ר"ג למשך 11 דקות ללא שער, מהדקה התשיעית, כאשר התוצאה הייתה 6: 4 לת"א, ועד לדקה העשרים, כאשר התוצאה הייתה 14: 5 לת"א. במחצית 19: 10 לת"א.
המחצית השנייה הייתה המשך של הראשונה. ר"ג הציגה משחק מפוזר ורפה שהוביל להתקפות מתפרצות רבות של ת"א, כאשר אלכס בזברחני (8 שערים), ליאור לבר ו- מאיר פרוז'ן (6 שערים כ"א), מנצלים זאת כדיי להגדיל את היתרון של התל אביבים. בר"ג בלטו ישראל פישר ו-אג'יקה צ'יקאמיקה עם 5 שערים כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully