וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגין עתמאן חוזר לקווים

17.11.2006 / 19:12

הטורקי, שאימן בעבר את סיינה, יחליף בקלימאמיו בולוניה את פבריציו פרטס, שפוטר אחרי פתיחה גרועה. בארל נבחר למצטיין המחזור

ארגין עתמאן מונה היום (שישי) למאמן קלימאמיו בולוניה, אחרי שזו פתחה את העונה בצורה גרועה עם ארבעה הפסדים ביורוליג ועם מאזן של 4:3 בליגה האיטלקית. המאמן הטוריק שנחשד לפני שנה כי היכה את אישתו, אימן בעבר בארץ המגף את מונטפסקי סיינה והובילה לפיינל פור בעונת 2003.

הוא יחליף את פבריציו פרטס, שפוטר אחרי ההפסד אמש (חמישי) לריין אנרג'י קלן, שהוביל לפתיחה הגרועה ביותר של קלימאמיו אי פעם ביורוליג. "אנו מודים לפרטס על העבודה שעשה, אבל לא השגנו את התוצאות שציפינו להם" נמסר מהנהלת הקבוצה.

עתמאן אימן בעונה שעברה את אולקר והוליך אותה לשלב הטופ 16, אך לא אימן את הקבוצה בשלב זה, אלא פוטר מהמועדון בשל האלימות כלפי אשתו.

רונלד בארל הצטיין

שחקנה של ריין אנרג'י קלן נבחר ל-MVP של המחזור הרביעי ביורוליג אחרי משחק הניצחון של אלופת גרמניה על קלימאמיו. בארל, שלא התחשב במאמן בולוניה, שפוטר בעקבות המשחק, הצטיין עם 21 נקודות, 13 ריבאונדים ו-3 אסיסיטים. נוסף על כך חטף השחקן 3 כדורים וסחט 7 עבירות. "זה מרגש מאוד לנצח מכיוון שאנחנו הקבוצה החלשה בבית" אמר בארל, "אנחנו מרגישים שיש לנו הזדמנות מצויינת להציג את הכדורסל הגרמני באירופה".

מירסאד טורצ'אן, שחקנה של אולקר איסטנבול, שהשיגה ניצחון היסטורי במפעל אחרי שגברה על ז'אלגיריס קובנה, סיים שני לבארל כשקלע 22 נקודות והוריד 10 ריבאונדים.

שלישי בדירוג השבוע סיים שחקנו של פיני גרשון, סקוני פן. אולמיפיאקוס שניצחה את לה מאן בחוץ, נהנתה מיום מצוין של פן, שקלע 26 נקודות.

את הדירוג הכללי ממשיך להוביל חואן נבארו, שחקנה של ברצלונה. הספרדי אוחז גם בתואר המלך הסלים עם ממוצע של 23.5 נקודות למשחק. טורצ'אן מוביל את טבלת הריבואנדרים עם ממוצע של 10 למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully