וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז פותח בהרכב בית"ר

אסף שקד

19.11.2006 / 18:29

יחליף את פינטו וישחק לצידו של בן שושן, חברו לנבחרת. קורנפיין יהיה בסגל למשחק מול מכבי פ"ת, אך לא יפתח. יצחקי ימשיך לנוח. עומר גולן יתחיל על הספסל (ערוץ 10, 20.50)

בית"ר ירושלים קיימה אתמול בצהריים (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק הערב מול מכבי פתח תקוה, כשהמאמן יוסי מזרחי הותיר סימן שאלה גדול לגבי זהות ההרכב שיפתח במשחק. שלשום קיימה הקבוצה אימון בו תרגל המאמן מספר אפשרויות לגבי ההרכב, אך אתמול בניגוד לימים הרגילים, לא תרגל המאמן את ההרכב הפותח ולאחר אסיפה קבוצתית שכללה צפייה בוידיאו, פרסם המאמן את הסגל למשחק. את ההרכב הסופי קבע רק היום ובו נודע שטוטו תמוז יפתח בחוד לצידו של בן שושן, חברו לנבחרת.

הבשורה הטובה מהאימון אתמול הייתה חזרתו של איציק קורנפיין לאימונים מלאים והכללתו בסגל. השוער שנפצע באצבע בתחילת השבוע היה בספק למשחק, אך היום לאחר ששותף באימון מלא, הוא נכלל בסגל ויפתח על הספסל. מי שלא יכללו בסגל גם השבוע אלו הם ברק יצחקי ופאבריס פרננדס, שאומנם חזרו להתאמן באופן מלא, אך בקבוצה העדיפו שלא להכלילם בסגל.

לפני האימון המסכם אתמול, הגיע מילובאן מירוסוביץ' לבית וגן וצפה בקבוצת הנוער מנצחת את נס טוברוק 0:4. קובי מויאל שחקן הבוגרים פתח בהרכב הקבוצה והיה מהבולטים בשורותיה.

הרכב משוער: אבי איבגי, עומרי אפק, רוני גפני, אריק בנאדו, שמעון גרשון (תומר בן יוסף), דרק בואטנג, מילובאן מירוסוביץ', גל אלברמן (אבירם ברוכיאן), מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, טוטו תמוז.

"רק ניצחון אחד"

במכבי פ"ת שוקלים להחמיר את הענישה לגבי שחקנים שמאחרים. אחד השחקנים אמר: "עם כל הכבוד, הם מחמירים עם העונשים. אני אף פעם לא מאחר לאימון עצמו, אבל קורה שמאחרים דקה או שתיים לחדר ההלבשה. מה לעשות, צריך להבין שלפעמים נתקעים בפקקים".

המאמן גיא לוזון תירגל במהלך השבוע מספר שחקני ספסל בהרכב הראשון של הקבוצה. הקשר אנדרה קלדיירה צפוי לפתוח במשחק בעמדת הכנף השמאלית. לוזון שוקל לתת דקות משחק גם לאורי לוזון. יתכן והאחרון אפילו יפתח בהרכב. בכל מקרה, רוביל סרסור ופטריק סופו יפתחו בחוד. יתכן והחלוץ דובב גבאי יפתח בעמדת הקשר הימני. המגן נאור פסר מחלים מהפציעה וחזר להתאמן, אולם הוא לא ישחק מול בית"ר ירושלים. החלוץ עומר גולן כשיר לחלוטין לקראת המשחק אך הוא צפוי לפתוח את המשחק על הספסל מפני שלא התאמן באופן סדיר עם הקבוצה. גולן, כזכור, שהה באיטליה על מנת לבדוק האם הניתוח בשרירי הבטן הצליח וקיבל אישור.

"ניצחון אחד ונהיה מרוחקים נקודה אחת מבית"ר, מה שאומר שיש לנו הרבה על מה להילחם", אמרו שחקנים בקבוצה. המגן, קובי גנון, שיפתח בעמדת המגן השמאלי, אמר: "זה משחק נגד המובילה, משחק מאוד קשה במיוחד לאור העובדה שהם באים במומנטום טוב. אנחנו מגיעים למשחק הזה אחרי תוצאה טובה שהשגנו באשדוד. נעשה את המקסימום כדי לנצח. בשביל לנצח קבוצה כזאת, צריך לתת 200 אחוז".

המגן הימני, אסמעיל עמר, הוסיף: "נתמודד איתם כשווים מול שווים. עם כל הכבוד להם, אנחנו צריכים לנצח משחק בית. גיא (לוזון) מכין אותנו בצורה טובה ואם ניתן תפוקה מלאה ניקח את הנקודות. אסור לפספס הזדמנות כזאת, אנחנו רוצים להידבק לצמרת הגבוהה".

הרכב משוער: אוהד כהן; איסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון; סולי צמח, בלסינג קאקו, אנדרה קלדיירה (אורי לוזון), אסי משיח (דני פרדה); פטריק סופו, דובב גבאי (רוביל סרסור).

עדכון ראשון: 18.11.06, 17:00
עדכון אחרון: 19.11.06, 10:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully