וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה תמונת חצאי הגמר במאסטרס

17.11.2006 / 16:01

במשחק מכריע גבר נדאל על דוידנקו 7:5, 4:6, 4:6 ויפגוש את פדרר. בלייק הפסיד לרוברדו במשחק לפרוטוקול. גם בזוגות נקבעו העולים

רפאל נדאל, המדורג 2 בעולם, גבר היום (שישי) על ניקולאי דוידנקו, המדורג 3 בעולם, 7:5, 4:6, 4:6 במשחק המכריע בבית הזהב ועלה לחצי הגמר שם יפגוש את רוז'ה פדרר, שסיים ראשון בבית האדום.

נדאל, שלקח פסק זמן במערכה השלישית בעקבות פציעה, חזר אחרי ההפסקה כדי לשבור את דוידנקו ל-3:4 ולנצח.

כך הושלמה תמונת חצאי הגמר בטורניר אחרי שג'יימס בלייק הבטיח את העפלתו מהמקום הראשון בבית הזהב אחרי שני ניצחונות וישחק בחצי הגמר השני מול דויד נלנבדיאן. האמריקאי הפסיד לטומי רוברדו במשחק חסר חשיבות 2:6, 6:3, 5:7. הספרדי, שהפסיד פעמיים בתחילת הטורניר וסיים אז למעשה את דרכו, יוכל להתנחם בניצחון על בלייק.

גם בזוגות נקבעו העולים לחצי

תמונת חצאי גמר טורניר הזוגות במאסטרס בשנחאי הושלמה היום (שישי), עם עלייתם של שני זוגות נוספים.

המדורגים מספר 2, מקס מירני ויונאס ביורקמן, יפגשו את מרטין דאם וליאנדר פאאס בעוד המדורגים 3, מארק נואלס ודניאל נסטור יתמודדו מול פול הנלי וקווין אולייט.

ביורקמן ומירני השלימו היום ניצחון שלישי מתוך שלושה, אחרי שגברו 3:6, 6:7 על פבריס סאנטורו וננאד זימוניץ'. זו הייתה הפעם השביעית בה מתעמתים הזוגות, כשמאזן הניצחונות מראה על יתרון משמעותי, 2:5 לזכותם של השבדי והבלארוסי.

נואלס ונסטור ניצחו בקלות יחסית את הצמד מאריוס פיסטנברג ומרצ'ין מאטקובסקי, 3:6, 3:6 והצמד הפולני הלך הביתה עם מאזן של 3:0.

ביורקמן ומירני הרשימו במיוחד עד כה, והשבדי חלק מחמאות לשותפו: "אני חושב שבסיכום שלושת המשחקים הראשונים, מקס עשה עבודה נהדרת. אני עדיין יכול להרים קצת את רמת המשחק שלי. אני מקווה שזה יקרה בסוף השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully