וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאף קבוצה לא הגיעה נקודה"

17.11.2006 / 14:30

אוחנה, מאמן כפ"ס, התאכזב ממשחק קבוצתו נגד הכח, שנגמר ב-0:0. 1,000 צופים הטריחו עצמם לר"ג. תקווה: "לא הייתה אווירת כדורגל"

ככה פתאום, באמצע החיים, החליטה הכח עמידר ר"ג לארח את הפועל כפ"ס ביום שישי ב-14:30 בצהריים. וכך, תחת עננת ההשתלחות הלא פרופורציונלית של מספר פרשנים בדרור קשטן והאבל הלאומי שפקד את ארץ הקודש לאור ההפסד לקרואטיה רק שלשום, חזר הכדורגל הישראלי למימדיו הטבעיים, למשחק ליגה באותו מקום, אצטדיון ר"ג, לפתיחת המחזור ה-9 בליגת העל. לפני יומיים היו כאן כ-40 אלף צופים, למותחן היום הטריחו את עצמם כ-1,000.

במצב הזה, למישהו בכלל היה ספק שהתוצאה תהיה 0:0? מישהו בכלל ידע שיש היום משחק?

הקבוצה של אלי אוחנה התחילה להרגיש את התחתית בוערת לה בעכוז בשבועות האחרונים. אוחנה התלונן על המשחק הזהיר של הפועל ת"א נגד הקבוצה שלו לפני שבועיים, אבל הפעם לא יוכל לבוא ולהתלונן. המחצית הראשונה הייתה שקולה, אבל הכח הייתה עדיפה ב-45 הדקות הבאות. אלא שעדיפה במשחק כזה היא לא משהו להתגאות בו.

הסגולים התרחקו עוד נקודה מהקו האדום, אבל לא יהיו מרוצים מנקודה במשחק שהיו יכולים לנצח בו. כפ"ס עומדת לפצוח בגארבג' טיים עוד לפני ששנת 2007 מתקרבת אל הדלת. אכן, גארבג' זו המילה הנכונה.

מהלך המשחק:

דקה 15: כפ"ס יצאה למתפרצת, עידן שום העביר את הכדור לבן לוז, האחרון מסר לסמואל יבואה, אבל הגנאי בעט שטוח סמוך לקורה.

דקה 25: ארז אליאב מסר למור גולן, שעמד כ-17 מטרים מהשער, אבל האחרון בעט מעל המשקוף.

דקה 27: שוקי נגר בעט כדור שטוח מ-16 מטרים, אושרי לוי הדף בקצות אצבעותיו.

דקה 58: ז'וזה דוארטה בעט ממצב נוח בתוך הרחבה החוצה.

דקה 59: רומן קיבל כדור במצב נוח על סף הרחבה, אבל בעט לידיים של אושרי לוי.

דקה 78: שלומי אדרי ניצב במצב נוח, אבל בעט לחוץ.

הכח עמידר: מרשל אודה, ליאור ראובן, רובי רגב, סביטי ליפנייה, שוקי נגר, ארז אליאב (שלומי אדרי 58), דניאל היידמן, דן רומן, מור גולן, אבי תקוה (אסי בוזגלו 66), ג'ף איה (דודי ליברמן 46).

הפועל כפ"ס: אושרי לוי, עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, עידן שום (שלו מנשה 52), לירון זרקו, גיז'רמו ישראלביץ', בן לוז (אבי אבינו 76), סמואל יבואה, ז'וזה דוארטה (אורן ניסים 68).

אוחנה: "משחק בלי מצבים ועם הרבה בלבול" (דוד רוזנטל, מערכת וואלה)

מאמן כפר סבא, שהיה מאוכזב מתצוגת המשחק אמר בסיום: "לאף קבוצה לא מגיעה נקודה. זה היה משחק בלי מצבים ועם הרבה בלבול. משחק שלא מאפיין אותנו. העובדה ששני השוערים לא נפלנו על התחת אפילו פעם אחת מספרת את סיפור המשחק".

אוחנה התייחס גם להבדלי הרמה של קבוצתו בין משחקי הבית לחוץ: "יש לנו בעיה במשחקי חוץ. אנחנו לא מגיעים לאותה יכולת של משחקי הבית. לפחות היינו חלשים והוצאנו נקודה, יש משחקים טובים שבהם אפילו בנקודה אנחנו לא זוכים".

לסיכום אמר לגבי המיקום בטבלה: "אני די מסתכל למעלה ולא למטה".

אצל הכח אבי תקוה נפצע בשריר האחורי עקב מתיחה, אולם הוא מקווה "שזה לא רציני ולחזור במהרה לעניינים". עוד התייחס תקוה למשחק: "היה קשה לשחק פה. אין אווירה של כדורגל. אם אפשר היה לסגור כמה אלפי צופים מהמשחק נגד קרואטיה ולהשאיר אותם פה היה הרבה יותר טוב".

אורי מלמיליאן שלח את שמעון מועלם, עוזרו ומאמן השוערים שהתלונן על השופט, חיים יעקב, והתייחס לעובדה שהכח לא הבקיעה בשלושת משחקיה האחרונים: "לא נפלנו מכפר סבא. חסרה לנו תמיד את הסיומת. במהלך הפגרה נעשה את השינוי ונהיה טובים יותר". לגבי השוער החדש מרשל אודה, אמר מועלם: "הוא שוער מוכשר. החלטנו לתת לו צ'אנס ואם ימשיך כך הוא ייכלל בהרכב".

השוער עצמו, שהיה די מחוסר עבודה במשחק היום אמר :"אני שמח שעזרתי לקבוצה ושזה נגמר שזה נגמר מבלי שספגתי שער".

הסגולים לא יודעים עד מתי ג'וליאן ריינהארד ייעדר, כאשר באמצע השבוע הקרוב יעשו לו בדיקות כדי לגלות את חומרת הפציעה, מכייון שבדיקת ה-MRI לא עשתה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully