וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: פיתום וראמסס

רומן רוזנבלט

16.11.2006 / 21:33

הקבוצה מהקופסא מגששת אצל גאדו ראמסס, שחקן רומני. בינתיים מתכוננים למשחק נגד הפועל. חיים: "אדום זה אומר משחק סופר חשוב"

מכבי נתניה מסיימת את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בשבת, כאשר היום (חמישי) לפני האימון צפו השחקנים בקלטת המשחק בין הפועל תל אביב להפועל כפר סבא.

אלי גוטמן שהדגיש במהלך השבוע את חסרונם של שחקני ההגנה של האדומים, חזר על הדגשים לקראת המשחק: "יש לנו משחק קשה מול יריב טוב בכל הרכב. אני חושב שאנחנו קבוצה מחוברת ב-70%,חשבתי שזה ייקח יותר זמן". לגבי חיזוק הקבוצה אמר המאמן: "יש הרבה שמות עליהם אני קורא כמועמדים לחיזוק. אני כרגע לא מתעסק בזה עד ינואר. אם אחליט לחזק את הקבוצה, אשב עם דניאל יאמר ואודיע זאת".

למרות ההצהרות נודע כי בקבוצה יש התעניינות לגבי שחקנים. נתניה גיששה אצל ראמסס גאדו, קשר-חלוץ רומני בן 24, שמשחק בקבוצת אוטלול גלאטי, המדורגת במקום השביעי בטבלה. השחקן שיחק מספר שנים בליגת המשנה הרומנית שם כבש בדתקופה זו 18 שערים. עם זאת, בתקשורת הרומנית הביעו הערב ספק לגבי המהלך, שכן בשלב זה נשיא המועדון מתנגד לשחרורו של השחקן.

לאופיר חיים, שבילה מספר עונות במכבי ת"א, זה יהיה כמעין דרבי פרטי: "בשבילי, מהרגע שהתחלתי לשחק כדורגל, לראות אדום בעיניים זה אומר משחק חשוב ביותר. אין מתוק מניצחון על הפועל בחוץ. למרות שהם בהרכב חסר, הם יעלו עם אחד עשר שחקנים. המחליפים שלהם יהיו רעבים יותר והמשחק יהיה קשה יותר. אני אסתפק ב-0:1 קטן שיכול להיות הכי גדול השנה. זה משחק של הצהרת כוונות, אני מרגיש חייב אחרי המשחק מול בני יהודה וההחמצות שלי בו. בדרך כלל אני מחזיר את החובות שלי. השחקנים של הפועל אמרו שלמרות החיסרון נצטרך להתאמץ בשביל להוציא שם נקודה. אני לא רוצה לחטוף 4 שערים בר"ג. זה מגרש שצריך להיות בו ממש דומיננטי. צריך לצמצם פערים ולהניע את הכדור כדי לשלוט במשחק".

קשר הקבוצה, אמיר טגה, אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו צריכים לנצל את המחסור בשחקנים ולחזור עם ניצחון, לא פחות משלוש נקודות. יש לנו קבוצה שצריכה להיות בחלק העליון של הטבלה. אני חושב שיהיה משחק טוב מול הפועל, כי מדובר בשתי קבוצות טובות עם שחקנים טובים".

במהלך האימון כעס גוטמן על איתי שכטר והוציא אותו מההרכב הראשון שתורגל והכניס במקומו את ג'ף טוטואנה. חרף הכעס על החלוץ הצעיר הוא צפוי לפתוח בשבת, כמו גם מזואה אנסומבו שיזחור להרכב לאחר שנעדר לפני שבועיים בשל מות אימו.

הרכב משוער: לירן שטראובר,; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין; מזואה אנסובמו,אמיר טגה, אופיר חיים, זנו בונדאה; איתי שכטר, עבדל סאמד אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully