וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מחדשת את המרדף אחר קאקה

16.11.2006 / 21:25

רמון קלדרון לא עוצר אחרי רכישתו של מרסלו ומחדש את המרדף שהחל בקיץ, אחרי קשר מילאן. זוביארה הוצג כמגן בילבאו בפעם השנייה

נשיא ריאל מדריד אישר היום (חמישי) כי קבוצתו מעוניינת בקשרה של מילאן, הברזילאי קאקה. גם המנהל הספורטיבי של המועדון הספרדי, פרדראג מייאטוביץ' הודיע כי ריאל, שרדפה אחרי הקשר בקיץ, מתכוונת לנסות שוב להעביר את השחקן לשורותיה.

מועדון הפאר הספרדי, שמכר לאחרונה את זכויות השידור לשבע השנים הבאות ב-600 מיליון פאונד, רוצה לממש חלק קטן מההכנסות כדי לחזק את סגל הקבוצה. "קאקה וליונל מסי? למה לא?", אמר הנשיא קלדרון.

"אם הקבוצות הנוכחיות שלהם יסכימו למכור אותם, אנחנו בהחלט נהיה מעוניינים", הוסיף קלדרון, שרק השבוע רכש את מרסלו, בלמה של פלומיננזה הברזילאית.

אם להסתמך על התבטאויותיו של נשיא מילאן סילביו ברלוסקוני, המועדון האיטלקי לא צפוי לשנות את סגל השחקנים עם פתיחת חלון ההעברות שיפתח בינואר. לפיכך, קאקא, שכבש אמש (רביעי) את השער השני בניצחונה של ברזיל על שוויץ (1:2) במשחק ידידות, לא צפוי לקחת בקרוב שיעורים בספרדית.

אבל כשכסף הוא העיקרון המנחה את שני הנשיאים, סביר להניח שדבריו של ברלוסקוני, אינם מהווים סוף פסוק בעניין.

זוביארה הוצג כשחקן בילבאו, בפעם השנייה

איבן זוביארה, המגן הבאסקי, הוצג שוב כשחקן אתלטיקו בילבאו בפעם השנייה בתוך 16 חודשים. הקבוצה הציגה את השחקן ביולי 2005 בפעם הראשונה כשהוא היה עדיין תחת חוזה בריאל סוסידאד, עוד קבוצה מחבל הבאסקים.

סוסיאדאד דרשה בזמנו על השחקן סכום אסטרונומי של 32 מיליון יורו. לאחר פשרה ארוכה בת כמעט שנה בה לא שיחק השחקן, הסכימה קבוצתו הקודמת להתפשר על סכום מכירה צנוע יותר, כ-5 מיליון יורו, מה שסלל את דרכו של זוביארה לחתימה על חוזה ארוך טווח בן שמונה שנים בבילבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully