וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל פ"ת: שבוע גורלי לירוקים

אחרי מספר תוצאות לא מחמיאות בליגה, תפגוש האלופה את הפועל פ"ת של לחמן כהכנה לקראת המשחק נגד פרטיזן. מקאסי בספק

מכבי חיפה, חזרה הערב (חמישי) להתאמן בהרכב מלא לראשונה מזה זמן רב, כאשר שחקני הנבחרת ששיחקו משחק מלא אמש (רביעי) (קולאוטי וקייסי) עורכים אימונים קלים ומחר (שישי) יוכל המאמן רוני לוי לתרגל את ההרכב המלא, שצפוי להיות החזק ביותר.

שוער הקבוצה, ניר דוידוביץ', שצפוי לעלות מול הפועל פתח תקוה עם זריקות (עוד כשבועיים יחזור השוער לכשירות מלאה) אמר: "היה לי שבוע של מנוחה כשוער. מצב היד שלי השתפר. במהלך המשחק הייתי משוכנע שהשופט יוציא אדום לאוואט, הייתי בבלק אאוט ונרגעתי כשזה היה צהוב. המאמן ידאג לתקן את כל הליקויים, אבל צריך להיות ריאליים. לא עשינו הישגים כמו רוסיה וקרואטיה כך שלא צריך להשוות אותנו אליהם. בבית אנחנו שווים. כדורגל בנוי מטעויות, זה היה יכול להיגמר בתוצאה אחרת".

לגבי משחק הליגה אמר השוער: "אני מקווה שנעבור את המשחק בצורה טובה ונתכונן לפרטיזן בלגרד ביום חמישי. אני זוכר תקופות כמו אלה, אך לא בשלב כה מוקדם של העונה. כל משחק חשוב, ומחכה לנו תקופה קשה. נקווה לעבור אותה בצורה טובה".

מאמן הקבוצה, רנוי לוי, לא מקל ראש ביריבה מהתחתית: "הרבה זמן לא ניצחנו ונקווה שיבוא הרבה קהל לתמוך בנו. פתח תקוה קבוצה שאפתנית, ומסוגלת לעשות לנו בעיות. המצב של ניר לא אידיאלי, אולם הוא יעלה לשחק עם זריקה. צפויה לנו תקופה קשה. הפגרה נתנה לנו זמן ומנוחה לשחקנים שיעמדו בפני עומס גדול". לוי סיפר כי הוא שלח מרגל לבלגרד. "איתי מרדכי ייצא מחר (שישי) לצפות בהם במשחק ליגה ואנו נצטייד בקלטות שלהם". לגבי משחק הנבחרת היה לוי תמציתי הרבה יותר: "התוצאה של הנבחרת מאכזבת, אבל אני לא רוצה להרחיב".

גוסטבו בוקולי לקח דברים בפרופורציות כשאמר: "לא חושב שהייתי חסר. לא היה משחק טוב של שתי הנבחרות אבל לישראל יש עוד הרבה מה לתת". על פ"ת: "הגיע הזמן שניקח נקודות. אף קבוצה לא תעשה חיים קלים. המשחק בבית ואנחנו חייבים לנצח. 3 משחקים טובים, ונגיע למקומנו הטבעי".

אצל הירוקים לא מסתפקים רק בקריאה לאוהדים להגיע למשחקים, אלא גם פועלים, כאשר הערב (חמישי) התקיימה פגישה, שיזמה הנהלת הקבוצה בראשותו של המנכ"ל, איתמר צ'יזיק, עם נציגי כל מחנות האוהדים של האלופה. בפגישה שארכה כ-4 שעות, הועלו טענות ובקשות על ידי נציגי האוהדים. הפגישה סוכמה כחיובית ביותר. נודע כי נציגי האוהדים היו מאוד מרוצים מקיום הפגישה וליבון סוגיות שונות.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, רפאל אולארה, אדורם קייסי (חיים מגרלשווילי); חאבייר אנדרסון, חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, אלן מסודי; יניב קטן, רוברטו קולאוטי

מקאסי בספק, הררי פצוע

הפועל פ"ת ערכה הערב (חמישי) אימון לקראת משחק הליגה בשבת (19:15) מול מכבי חיפה בקריית אליעזר. המלאבסים, שחיזקו עצמם בחלוץ זר חדש, סעיד מקאסי, מקווים לנצל את כושרה הנוכחי של מכבי חיפה, ואת הטלטלה העוברת על מכבי הרצליה, יריבתם לתחתית, כדי לאסוף כמה נקודות חשובות להמשך מאבק ההישרדות.

הפועל פ"ת ממקומת במקום הלפני אחרון בטבלה עם 5 נקודות בלבד מ-24 אפשריות, אולם בחודש האחרון שורה אופטימיות סביב המועדון בעקבות התוצאות האחרונות של המועדון. פתח תקווה לא הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים (ניצחון ותיקו בליגת העל וניצחון בגביע הטוטו), חיזקה עצמה בחלוץ ותרה אחר חיזוק נוסף.

באימון עצמו נפגע הקשר יפתח הררי במיניסקוס, עבר בדיקה רפואית ועדין לא ברור מצבו. קשר הקבוצה יוסי דורה לא יכלל בסגל הקבוצה לקראת המפגש מול הירוקים בגלל הכרטיס האדום אותו קיבל במפגד גביע הטוטו מול מכבי ת"א לפני כשבוע. מקאסי,שעדין לא בכושר משחק מלא, ערך אימונים פרטיים במהלך השבוע והוא בספק למשחק מול חיפה.

אייל לחמן, אשר העביר השבוע סדנת אימון לקבוצת הנוער של המועדון, זימן לאימון הערב (חמישי) את חלוץ הנוער אורי וורנר. השחקן הצעיר התפרסם לאחרונה כשזכה בתוכנית "אלוף הכדורגל" של ערוץ הספורט, ואף נסע להתאמן, בחלק מפרס הזכיה, בצ'לסי האנגלית. לחמן עצמו אינו יוצא בהצהרות לקראת המפגש מול רוני לוי ושחקניו: "אנו רואים אצל השחקנים התקדמות גדולה, האימונים מצוינים וזה סיפוק גדול". לאוהדי הקבוצה נשאר לקוות כי האימונים המוצלחים יהפכו לתצוגות מרשימות על הדשא בקריית אליעזר.

הרכב משוער: רפי כהן; זאב חיימוביץ', עמרי קנדה, מהרן אבו ריא, הרצל לוי; צ'קה גדיאגה, עידן סרור, שגיב כהן , אחמד קסום, יניב לוזון; מאור בוזגלו (שמעון אבו חצירא).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully