וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס מגאת' מאושר במינכן

16.11.2006 / 19:24

המאמן הגרמני של הדאבליסטית מרוצה ואינו מעוניין לעזוב, למרות הפתיחה הרעה ביותר של המועדון ב-32 השנים האחרונות

פליקס מגאת', מנג'ר באיירן מינכן, הדאבליסטית הגרמנית בשנתיים האחרונות מאושר במועדון הבוואיר ולא מתכוון לעזוב, "אני מרגיש מצוין כאן, וגם משפחתי. אני מתכוון להישאר כאן לזמן ארוך".

באיירן, שפתחה את העונה בצורה לא טובה, ממוקמת אחרי 12 מחזורים רק במקום הרביעי כשהיא מרוחקת ארבע נקודות מהראשונה, שטוטגארט. מגאת' מודע לכך, אבל לא מתרגש מהעניין: "ההופעות שלנו הן לא משהו להתגאות בו, זה נכון, אבל יש לכך סיבות רבות. גביע העולם, הפציעות והעובדה שהקבוצה לא הצליחה להתחבר עדיין".

הבווארים ניצחו במחזור האחרון את באייר לברקוזן בביי ארינה 2:3 אחרי משחק דרמטי וקטעו רצף של שלושה הפסדי חוץ. המנג'ר שאב מהניצחון הרבה והבטיח: "אנחנו נצעד כעת קדימה ונשתפר".

מגאת' טען כי באיירן, בניגוד לקבוצות במדינות אחרות נהנית ממעמד שונה משאר הקבוצות: "בספרד יש את ריאל ובארסה, באיטליה אילו מילאן ויבנטוס ובאנגליה יש את מנצ'סטר, ארסנל וצ'לסי. בגרמניה לעומת זאת זו רק באיירן. לעיתים שאלקה קוראת עלינו תיגר, לעיתים דורטמונד. ברמן היא הקבוצה היחידה שנראית כעקבית בקריאת התיגר עלינו". אבל גם ראה את הצד השלילי בעניין, "זה לא טוב בשבילנו מכיוון שכולם מתרכזים רק במה שאנחנו עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully