וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמישל בחוץ, יאיר לחוץ

ניר גרוסמן

17.11.2006 / 9:16

הפועל ירושלים גועשת מאז שמישל דיין התפטר מאשקלון. כל המעורבים מכחישים קשר למעמדו של יאיר אסייג, לפחות עד המחזור הבא

גל של שמועות הציף השבוע את ירושלים, דקה אחרי שנודע שהמאמן מישל דיין החליט להתפטר מהפועל אשקלון. תחת הכותרת "כשמישל בחוץ, יאיר לחוץ", עבדו גם הפעם כמה נשמות טובות כדי לנסות לקדם את המהלך, אלא שהם שכחו שביום שישי יש משחק חשוב מאוד לקבוצה הממוקמת אחרונה, והשמועות הללו לא ממש עושות טוב לשחקניה.

מה לא אמרו. אמרו שדיין ו-ויקטור יונה נפגשו ותיאמו ביניהם את המהלך, שיונה מחכה להפסד של הפועל ירושלים נגד חיפה, שרגע אחרי הוא יפטר את המאמן אסייג בסגנון האלגנטי המיוחד רק לו, ושאחרי יום-יומיים שישמשו מעין תקופת צינון, הוא יקרא את מישל דיין לדגל. אז אמרו.

היה אמנם טלפון מיונה לדיין בשני בערב, אחרי שדיין התפטר, אבל השיחה היתה נימוסית בעיקרה, והתאפיינה באיחולים ובברכות של יונה לדיין, גם כדי לשמור את הגזרה שלו חמה ועדכנית. יונה: "אני לא מתרגש שאוהדים אומרים לי לפטר את יאיר ושמישל יבוא לאמן במקומו. אתה יודע כמה מהם התקשרו להגיד לי שאני צריך לפטר את יאיר? אז מה? אני לא מתייחס".

גם אם הפועל ירושלים תפסיד?

"אין משמעות לתוצאה מבחינתי. אם נשחק בסדר, לא יקרה כלום. כולם יודעים איך אני עובד. הנה דוגמה: הפסדנו לעכו בבית, אבל במחצית שנייה שיחקנו. אז מה, פיטרתי את יאיר?".

יש סיכוי שמישל דיין יאמן את הפועל ירושלים העונה?

"להפועל ירושלים יש מאמן, וקוראים לו יאיר אסייג. כל עוד הוא עושה את העבודה שלו, אין בעיה. לא רלבנטי לדבר על מישל. יאיר היה בסדר בשנה שעברה, נתתי לו את המפתחות, השנה לא הולך לנו מי יודע מה, נקווה שילך ואז לא תשאלו שאלות. למה כשמומי זעפרן התפטר מעכו לא שאלתם אם הוא יבוא? בגלל שזה מישל? אין לזה הצדקה".

כל עוד יאיר אסייג יביא נקודות, הוא ישאר

בעבר הצהיר יונה נחרצות שגם אם הפועל ירושלים תרד שתי ליגות, הוא לא יפטר את המאמן. "אני לא אומר אם נרד או לא. אם הייתי רוצה להחליף את יאיר, כבר הייתי מחליף אותו עכשיו. לא הייתי מחכה לחיפה. אבל אני לא כזה. לא רציתי לפטר, וברגע שלא רציתי, הוא נשאר. לא מקובל עלי ולא רוצה להגיד ש'אם נרד' ודברים כאלה".

אתה מאמין שאסייג יסיים את העונה בהפועל ירושלים?

"אני מקווה שכן. כל עוד הפועל ירושלים תביא את הנקודות, יאיר יסיים את העונה ואני מקווה שזה לא יהיה רק לשנה, אלא ליותר. אני אוהב את יאיר, חושב שהוא עושה עבודה בסדר, גם אם הוא טועה לפעמים. יש לי מאמן שעושה את העבודה שלו. אני לא אתן עכשיו הצהרות אחרות".

אתה רואה את מחול השדים סביב אסייג. אם תפסידו לחיפה, זה רק יתעצם.

"נקווה שיאיר לא ייכנס ללחץ מכל האוהדים האלה. מדובר בכמה שעושים רעש וצועקים. צריך להיות חזק ולא להתייאש. עם כל הקללות שמקללים אותי, הייתי כבר צריך להתפטר מיליון פעם".

הטענה היא שבדיוק בגלל זה תחפש לעצמך שקט.

"הדבר האחרון שמשפיע על החלטה שלי את מי להביא זה קללות. מה שמוביל אותי זה טובת הקבוצה. כל דבר נשקל אך ורק לגופו של עניין, לא בגלל דברים שקורים במקומות אחרים".

אתה רואה את המשחק נגד חיפה כפרשת דרכים?

"לא, אם נשחק טוב והכל יהיה בסדר, אני לא אפטר אנשים או אזרוק שחקנים. אני לא מסתכל על משחק כזה או אחר כפרשת דרכים. אני מסתכל רק על הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully