וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק פצוע

יואב ויכסלפיש

16.11.2006 / 17:42

הכח וכפ"ס נפגשות בשעת צהריים לא אטרקטיבית (14:30) למפגש שיפתח את המחזור ה-9 בליגת העל, עם רשימת פצועים מכובדת

מרשל אודה, שוער הנוער הניגרי שהובא ממכבי נתניה, עשוי לערוך מחר הופעת בכורה בליגת העל במדי הכח עמידר רמת גן מול הפועל כפר סבא. השוער הראשון ישראל פילוסוף התאמן כל בשבוע אבל בעיה בצוואר עלולה להשאיר אותו על הספסל. ההחלטה הסופית תקבל רק מחר בבוקר.

הקפטן אדריאן גמאן והשוער ג'וליאן ריינהרד ייעדרו בגלל פציעות, יחד עם גיא טוביאק שנותח השבוע בברך. המאמן אורי מלמיליאן לא מנמיך ציפיות בעקבות הסגל החסר: "אסור לחפש תירוצים. לכל משחק צריך לעלות כדי לנצח. חלון ההעברות בכלל לא עולה לי בראש". בקבוצה מקווים להתחזק בינואר וגם לגייס ספונסרים חדשים. עד כה לא הוסדרה ויזה לקשר הליברי, וספק אם הוא יגיע למבחנים בשבוע הבא. בקבוצה העריכו שהסקאוט דודו דהאן, שהתפטר מבית"ר ירושלים, לא יגיע בסופו של דבר למועדון, שמפעיל את אבי חיון בתפקיד זה.

את גמאן יחליף בעמדת הקפטן והבלם רובי רגב, הוותיק בסגל (שנה חמישית בקבוצה): "השחקנים מבינים ויודעים את ההשלכות של המשחק על המשך העונה. עד עכשיו קיבלנו מחמאות על היכולת, אבל זה לא התבטא בנקודות. אני מקווה שמחר תהיה התאמה בין היכולת שלנו לקצב צבירת הנקודות. קשה לי להסביר למה היכולת הטובה לא מביאה בינתיים תוצאות. המפתח הוא לשמור את היריבה על מינימום מצבים".

הרכב משוער: ישראל פילוסוף (מרשל אודה): ליאור ראובן, סיבטי ליפניה, רובי רגב, שוקי נגר: דניאל היידמן, דודי ליברמן , דן רומן, אבי תקוה: ג'ף איה, מור גולן.

טלקר: "הכח הוכיחה את עצמה מול הגדולות"

מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, יצטרך להסתדר שוב בלי המנוע של הקבוצה, יעוזה אבובקרי. הקשר הגנאי לא מפסיק להתלונן על כאבי גב, למרות שבקבצה טוענים שהוא עבר כל בדיקה אפשרית והממצאים חיוביים. גם הקשר אבי קנפו, הנעדר מאז המשחק מול בני יהודה לפני כשבועיים, יישב ביציע. בן לוז ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז הקישור. עידן שום תורגל בהרכב הפותח ונראה כי הוא יחזק את החלק האחורי של הקישור, זאת למרות שגילה יכולת פושרת במפגש האחרון מול הפועל תל אביב.

אלון חלפון אמר לקראת המשחק: "אני חושב שהכח קבוצה טובה שהוכיחה את עצמה בלא מעט משחקים. מצפה לנו משחק מאוד קשה. לגבי הפצועים, כל שחקן שפצוע הוא חסר, אבל יש לנו מחליפים טובים שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. כפר סבא לא מגיעה כפייבוריטית".

עופר טלקר הוסיף: "הכח היא קבוצה שהוכיחה את עצמה מול הגדולות ולכן הולך להיות לנו קשה מאוד. נצטרך להיזהר מהם. כמובן שאנחנו נבוא ונרצה לקחת את הנקודות וממש לא משנה היכן המשחק מתקיים. הכח לא שיחקו במגרש הביתי מתחילת העונה והוכיחו שהם קבוצה מצוינת. אנחנו לא מגיעים כפייבוריטים. אם הפועל כפר סבא תשחק את המשחק הרגיל שלה, אנחנו ניקח את הנקודות".

בשבוע הבא צפויה פגישה נוספת בין סוכן השחקנים גלעד קצב להנהלת הקבוצה. בפגישה ידונו הצדדים בהמשך ההתקשרות של הקבוצה עם הקשר גיז'רמו ישראלביץ'. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר ידרוש סכום העולה על 150 אלף דולר לעונה.

הנהלת הקבוצה קיבלה הודעה כי הקשר האחורי אביחי ידין צבר 5 כרטיסים צהובים ולכן לא יוכל ליטול חלק במשחק מול הכח. את מקומו בהרכב צפוי לתפוס שלו מנשה. בחוג האוהדים הודיעו כי הסעות למשחק יצאו ממרכז אהרוני בשעה 13:15. אלו קירו, מראשי חוג האוהדים: "אנחנו מצפים ל-500 אוהדים שיבואו לתמוך בקבוצה".

המגן עמנואל פאפו נפצתע באימון, אך הוא צפוי לפתוח בהרכב הקבוצה במשחק.

הרכב משוער: אושרי לוי; עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו; שלו מנשה (ולנטין תאודוריקה), עידן שום, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully