וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר וריטאס – הסוף

16.11.2006 / 16:51

סוגיית שיתופו של הסנטר הענק ז'וקאוסקאס הובילה לפיטוריו של המאמן. המנכ"ל ויינאוסקאס: "לא ראינו עין בעין נושאים מהותיים"

חודשיים מאז תחילת הקדנציה החדשה שלו כמאמן ריטאס וילנה, פוטר שרון דרוקר מעבודתו בקבוצה. דרוקר קיבל את ההודעה בשיחה עם הנהלת הקבוצה, והמנכ"ל שלה יונאס ויינאוסקאס.

ויינאוסקאס הסביר לוואלה! ספורט את סיבת הפיטורים: "היום נפגשתי עם שרון, והחלטנו להיפרד. אנחנו לא רואים עין בעין כמה נושאים מהותיים. זווית הראייה שלנו באשר לכדורסל היא שונה, ולכן החלטנו ביחד שהדבר הטוב ביותר לשני הצדדים יהיה להיפרד".

כשנשאל מדוע החליט להתערב בשיקוליו המקצועיים של מאמן שהצליח עד עתה, ענה ויינאוסקאס: "יש לנו רגישויות לדברים מסויימים. אני לא אכנס לכל הפרטים, אבל אתן לך דוגמה: בקיץ החתמנו את יורליוס ז'וקאוסקאס בכסף רב. הוא גם שחקן ליטאי. בינתיים שרון לא נותן לו כמעט לשחק. והוא לא הבין שהזהות של הקבוצה היא עניין חשוב עבורנו. ההחלטה היא סופית".

בכתבה שכותרתה "ריטאס זקוקה לשינוי" ופורסמה בעיתון הגדול בליטא "ריטאס", נכתב על אי שביעות רצון של הנהלת האלופה הליטאית מתפקודו של המאמן הישראלי שלה. מוקד המחלוקת היה, כאמור, סביב אי שיתופו של הסנטר הליטאי ז'וקאוסקאס (33, 218), שחזר לאחרונה מפציעה אך לא זכה למנה מספקת של דקות משחק, לפחות על פי ההנהלה והאוהדים, שזעמו על המאמן בנושא זה.

ויינאוסקאס, צוטט בכתבה והודה כי קיימות מחלוקות עם המאמן בנושא, וכי ההנהלה תיפגש ותדון במצב בקבוצה. אחת האופציות שעלו הן מינויו של מנג'ר, שיעבוד מעל דרוקר. בין האפשרויות שהועלו בליטא לפני קבלת ההחלטה היו פיטוריו של דרוקר, או התפטרות שלו לאחר שיסרב למינוי של איש מקצוע מעליו.

כזכור, עזב דרוקר הקיץ את אוראל גרייט הרוסית, ולאחר תקופת חיפושים אחר קבוצה חתם כמאמן פאניוניוס היוונית. מספר ימים לאחר החתימה ביוון, קיבל דרוקר הצעה להגיע לוילנה, שאיבדה את מאמנה נוון ספאחיה שחתם במכבי תל אביב. ריטאס נמצאת כרגע במקום השני בליגה הליטאית עם מאזן 0:4. בליגה הבלטית מאזנה 1:7 וביול"ב קאפ 1:2. כעת ישוב דרוקר לישראל בצוותא עם עוזר המאמן שלו, אבנר יאור.

מחליפו של דרוקר בוילנה יהיה זמאגו סגאדין, מאמנה המיתולוגי של אולימפיה לובליאנה הסלובנית. סגאדין בן ה-54 אימן את הדרקונים הירוקים במשך 16 שנים, ובעונה האחרונה חזר לאולימפיה במהלך העונה.

עדכון ראשון: 16.11.06 14:15
עדכון אחרון: 16.11.06 16:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully