וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוזונים יענישו את מרסיו ג'ובאניני

16.11.2006 / 14:09

לקראת בית"ר: כעס על מכת האיחורים בקבוצה. קלדיירה צפוי לפתוח, גולן על הספסל, פסר ייעדר. גנון: "בית"ר במומנטום טוב"

במכבי פתח תקווה כועסים על מכת האיחורים שפוקדת את הקבוצה. "בכל שבוע שחקן אחר מאחר לאימון, הגיע הזמן לעשות לזה סוף", אמר גורם במועדון. כמיטב המסורת, הלוזונים החליטו שהבלם מרסיו ג'ובאניני, שאיחר לאחד האימונים שנערכו במהלך הפגרה, יזמין את הקבוצה לארוחה לאחר אימון הערב היום (חמישי). במועדון אף שוקלים להחמיר את הענישה לגבי שחקנים שמאחרים. אחד השחקנים אמר: "עם כל הכבוד, הם מחמירים עם העונשים. אני אף פעם לא מאחר לאימון עצמו, אבל קורה שמאחרים דקה או שתיים לחדר ההלבשה. מה לעשות, צריך להבין שלפעמים נתקעים בפקקים".

המאמן גיא לוזון תירגל במהלך השבוע מספר שחקני ספסל בהרכב הראשון של הקבוצה. הקשר אנדרה קלדיירה צפוי לפתוח במשחק בעמדת הכנף השמאלית. לוזון שוקל לתת דקות משחק גם לאורי לוזון. יתכן והאחרון אפילו יפתח בהרכב. בכל מקרה, רוביל סרסור ופטריק סופו יפתחו בחוד. יתכן והחלוץ דובב גבאי יפתח בעמדת הקשר הימני. המגן נאור פסר מחלים מהפציעה וחזר היום להתאמן, אולם הוא לא ישחק מול בית"ר ירושלים. החלוץ עומר גולן כשיר לחלוטין לקראת המשחק אך הוא צפוי לפתוח את המשחק על הספסל מפני שלא התאמן באופן סדיר עם הקבוצה. גולן, כזכור, שהה באיטליה על מנת לבדוק האם הניתוח בשרירי הבטן הצליח וקיבל אישור לכך.

"ניצחון אחד ונהיה מרוחקים נקודה אחת מבית"ר, מה שאומר שיש לנו הרבה על מה להילחם", אמרו הבוקר שחקנים בקבוצה. המגן, קובי גנון, שיפתח בעמדת המגן השמאלי, אמר: "זה משחק נגד המובילה, משחק מאוד קשה במיוחד לאור העובדה שהם באים במומנטום טוב. אנחנו מגיעים למשחק הזה אחרי תוצאה טובה שהשגנו באשדוד. נעשה את המקסימום כדי לנצח. בשביל לנצח קבוצה כזאת, צריך לתת 200 אחוז".

המגן הימני, אסמעיל עמר, הוסיף: "נתמודד איתם כשווים מול שווים. עם כל הכבוד להם, אנחנו צריכים לנצח משחק בית. גיא (לוזון) מכין אותנו בצורה טובה ואם ניתן תפוקה מלאה ניקח את הנקודות. אסור לפספס הזדמנות כזאת, אנחנו רוצים להידבק לצמרת הגבוהה".

מפקד המחוז, תנ"צ מנשה ארביב, טוען כי הפרסומים לפיהם זהות המגרש שיארח את המשחק תלויים בתיקון ליקויי בטיחות במגרש האורווה, אינם נכונים. "המשחק ייערך רק בפתח תקווה. כל הסיפור של הליקויים זה שטויות", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully