וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא קבוצת ההגנה הטובה ביותר שראיתי"

16.11.2006 / 13:36

דן שמיר התייחס לכמה מהליקויים של הפועל ירושלים, ודיבר על פרשת טפירו: "אנו צריכים אותו מאוד, אבל המערכת לא נשענת על אף שחקן"

מאמן הפועל ירושלים דן שמיר התייחס היום (חמישי) בתכנית עושים ספורט ליכולתה של קבוצתו, ודיבר גם על מערכת היחסים הרעועה שלו עם הקפטן, מאיר טפירו.

שמיר התייחס תחילה להפסד המביך לאקדמיק סופיה ביום שלישי. "זו דרך קשה להפסיד בשתיים וחצי הדקות האחרונות, אבל זה לא שלהפסיד לחימקי זה טוב יותר מלהפסיד לאקדמיק". שמיר שיבח את משחק ההגנה של ירושלים במשחק. "תכנית המשחק שלנו במשחק הספציפי הזה הצליחה. אני לא מחפש פתרונות בצד ההגנתי, למרות שיכולנו לעצור אותם על 55 נקודות עם קצת יותר תשומת לב. בואו לא נהיה גרידים, 68 נקודות לקבוצה שמשחקת בבית שלה זה בסדר".

ולמרות זאת, שמיר אינו מתעלם מהרכות של האדומים בהגנה, במיוחד בקו הקדמי מצידם של מריו אוסטין ויוריצה גולמאץ. "הפועל ירושלים לא קבוצת ההגנה הטובה ביותר שראיתי או שנראה. אנחנו צריכים למצוא את הדרך לשמור. יש לנו שחקני הגנה לא רעים, וחלק פחות טובים. הגנה זה לא רק להיות חזק, אתלט קופץ. אנחנו צריכים למצוא דרך לחפות על בעיות שיש לנו באופן קבוצתי. כשבונים קבוצה יש פלוסים ומינוסים, אבל יש לנו כמה שומרים יוצאים מן הכלל בכל העמדות".

על תמאר סליי, שפתח את העונה בצורה חלשה, אמר המאמן: "תמאר סליי סחב 4 פציעות שונות ומשונות בחודש האחרון - אני לא פה כדי לגונן עליו. התפקיד שלו הוא לתרום הרבה יותר ממה שהוא תרם עד עכשיו".

אחרי 3 דקות בלבד בסופיה, ניכר כי המשבר ביחסים בין המאמן לקפטן מאיר טפירו הגיע לנקודת השיא. שמיר השתדל להשאיר את הקלפים קרוב לחזה. "יש לנו פה בעיה ואני מאמין שהיא תיפתר. אני מכיר את מאיר הרבה שנים ומעריך אותו כשחקן, וההתנהגות שלו מחוץ למגרש ובמגרש עצמו בסדר. אין שבירת כלים כלשהיא, אלא עניינים שביני לבינו. אלו סוגיות מקצועיות".

שמיר נשאל האם הוא משוחח עם השחקן, והשיב: "אנחנו עושים את מה שצריך כדי לפתור את זה. אם אנחנו מדברים או לא? תשאירו את זה לנו. יש לנו מערכת שיכולה לפתור את כל הבעיות שצצות, וגם את הבעיה הזו".

"טפירו הוא שחקן משמעותי, ואנחנו צריכים שחקנים כאלה בטח לליגה. מילות הערכה כלפיו אפשר לשמוע ממני, אבל חשוב לציין שהמערכת לא נשענת על אף שחקן. אנחנו צריכים אותו מאוד, אבל המערכת מתפקדת היטב גם ששחקן פצוע או לא משחק מסיבות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully