וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסו שבוע: נקמת המחליפים

עומר סלע

16.11.2006 / 12:44

בסיאטל עושים את זה נכון גם בלי האסלבק ואלכסנדר, בדאלאס יש קוורטרבק שלא מפחד מאף אחד וסן פרנסיסקו מצאה רץ אחורי תותח

פעם, לפני חודשיים, כבר התחלנו להספיד את העונה. המשחקים היו משעממים ואנחנו חיכינו לפרסומות ב-METV כדי שיהיה קצת עניין. אבל השבועות האחרונים היו כל כך מרתקים. הקאמבקים, המשחקים עשירי הנקודות, התצוגות הקבוצתיות והאישיות המרשימות והרבה שחקנים תופסים שבוע.

ושם שלו זה אנטוניו

אנטוניו רומירו (דאלאס)

4 שנים בליגה, בן 26, איסתרן אילינוי.

הגיע הזמן לשים את טוני רומו במקום המגיע לו. הרבה דיבורים היו על הצעד הזה של פארסלס - להוציא את בלדסו, בריא ככל שהוא יכול להיות, קווטרבק עם היסטוריה עשירה, קווטרבק של שני סופרבולים (אחד כמחליף) אבל עם הווה רעוע. אמרו שהטונה נכנע לקהל, שאין לו אופי, שהוא חסר אחריות ומוטיבציה, אבל רומו הוכיח אחרת.

אם בלדסו הוכיח משהו בקריירה שלו זה שמי שמחליף אותו נותן תפוקה טובה. אולי זו לא מחמאה כזו גדולה אבל בריידי הביא אליפות מאחורי בלדסו ומי יודע, אולי רומו יעשה אותו הדבר (קשה להאמין, אבל אולי).

במשחק הראשון של רומו, בשידור חי של יום שני בלילה, הוא התחיל עם חטיפה במהלך הראשון שלו אחרי שהחליף את בלדסו. אחר כך, עם הרבה השתדלות, הצליח להעביר שתי מסירות לטאצ'דאונים נגד ההגנה הטובה של הג'איינטס (אה כן, תוסיפו לו עוד שתי חטיפות). רומו לא מוותר. אחרי שלוש שנים תמימות על הספסל של הבוקרים, בהן ראה קווטרבקים עמומים כמו דרו הנסון, ויני טסטרבדה (שראה ימים טובים יותר) וקוינסי קארטר, רומו המתין בסבלנות להזדמנות שלו.

עכשיו הוא הקוורטרבק הפותח של דאלאס, אחד המועדונים הגדולים בהיסטוריה של הפוטבול האמריקאי, עם רסיברים עצומים בדמותם של טרל אואנס וטרי גלן, עם מאמן מהגדולים אי פעם וקו התקפה לא רע בכלל. אז מה אם כל אמריקה יודעת שהחברה שלו זרקה אותו. אז מה אם שידרו את החיקוי המזעזע שלו לברט פארב בשידור חי לכל האומה. כשאתה מוסר ל-308 יארד ושני טאצ'דאונים מול היריבה המושבעת, סביר שתוכל למצוא מישהי נחמדה לבליינד דייט.

אין מגור לפרנק גור

פרנק גור (סן פרנסיסקו)

2, 23, מיאמי

אחרי שנת רוקי מצוינת גור קיבל את המושכות להתקפת הריצה של סן פרנסיסקו, אחרי שקוואן בארלו עבר, ממש לפני שריקת הפתיחה של העונה, בטרייד לג'טס. והוא עושה עבודה מצוינת בינתיים. תראו את סן פרנסיסקו, לפתע קבוצת פלייאוף בפוטנציה, עם מאזן של 4-5, ולא אלכס סמית' הוא זה שעושה את ההבדל.

גור, שבקליפורניה מכנים אותו "האמת המטרידה" (על פי סרטו של אל גור) נותן עונה נפלאה. לאט ובשקט, הוא כבר עומד על 831 יארד על הקרקע (חמישי בליגה) עם ממוצע של 5 יארד לנשיאה. עכשיו הוא צריך לפתור את בעיית איבודי הכדור. 4 איבודים בתשעה משחקים זו סטטיסטיקה רעה מאוד, כזו שיכולה לכסח לך את הקריירה, אבל כמו שטיקי בארבר כבר הוכיח, גם את זה אפשר לסדר. גור סבל במיאמי מפציעות קשות, דבר שגרם לו להתדרדר עד הסיבוב השלישי בדראפט של 2005, אבל בינתיים, טפו טפו טפו, הוא נראה בריא וחזק מתמיד. בסן פרנסיסקו מרוצים מאוד מההתקדמות שלו ובונים עליו לעתיד, אחרי הרבה שנים שאין על מי לבנות במפרץ.

שון מי?

סנקה ואלאס (סיאטל)
2, 26, איווה סטייט

מוריס מוריס (סיאטל)
5, 26, אורגון

מי היה מאמין שסיאטל תמשיך לנצח גם ככה? כל הכבוד למייק הולמגרן, שמוכיח שוב שהוא מאמן דגול. אחרי ששון אלכסנדר ה-MVP סיים את העונה ואחרי שמאט האסלבק נפצע ולא ברור אם או מתי יחזור השנה, שני המחליפים המאוד לא מוערכים של הקבוצה מביאים את הסיהוקס לגבהים מפתיעים. הניצחון על אוקלנד לפני שבועיים נתן לואלאס תמריץ וניצחון הקאמבק השבוע נגד קבוצה טובה בהרבה, סנט לואיס, מרים את סיאטל למקום שאף אחד לא האמין שהם יהיו בו. אמנם את הניצחון לא הביאו וואלאס או מוריס, ואמנם למוריס אין אפילו טאצ'דאון אחד השנה, אבל הם מעניקים לקבוצה הזאת הרבה יציבות והרבה תקווה.

וואלאס הגיע לליגה על תקן אנטואן ראנדל אל – קוורטרבק מוערך ואתלטי במכללות שלא אמור למצוא את מקומו בתפקיד הזה בין הילדים הגדולים וצפוי לתפקד כרסיבר או מחזיר בעיטות הרחקה. מוריס, עם ציפיות מעט יותר גבוהות, מצא את מקומו כמחליף אל הרץ הטוב בליגה, כזה שלא אמור לראות יותר מדי דקות משחק (למרות שאלכסנדר אומר עליו שהוא יכול להיות ראנינג-בק פותח כמעט בכל קבוצה בליגה). מי שעושה את רוב העבודה בסיאטל הם ההגנה המעולה והקבוצות המיוחדות, ביחד עם סגל הרסיברים המעולה של הקבוצה (בראנץ', ג'קסון, אינגראם, ברלסון). את המהלך הגדול של השבוע האחרון עשה ברלסון עם החזרה של 90 יארד לנקודות.

אבל שוב, בלי ביטחון במשחק ההתקפה אין יציבות ובלי יציבות אין קבוצת פוטבול ובסיאטל מרגישים יציבות עם שני השחקנים המפתיעים האלה ועם יציבות יש גם עתיד

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully