וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם קובי נתבע

16.11.2006 / 9:48

אוהד ממפיס טוען כי שחקן הלייקרס חבט בו בכוונה בעונה שעברה. קניון מרטין סיים את העונה, אייברסון ישלם על הלוויית נרצח. למה? בפנים

איזה כיף באמריקה. כל מי שבא לו יכול ללכת ולהרים תביעה, במטרה להגשים את החלום הרטוב של להיות מיליונר. ביל גיסלין מממפיס הוא אחד כזה, למשל. גיסלין טוען שב-14 בנובמבר אשתקד חבט בו קובי בריאנט במרפקו בכוונה תחילה. בכתב תביעה בן שלושה דפים טוען גיסלין כי בריאנט "חבט בי ללא התגרות מצדי". גיסלין תובע יותר מ-75 אלף דולר על נזקים גופניים ונפשיים. הגריזליס ניצחו במשחק הזה 73:85.

קיי מארט גמור, יוז שוב נפצע

אחרי קיץ סוער שבסיומו כמעט מצא עצמו קניון מרטין מחוץ לדנבר נאגטס, עכשיו הוא באמת מחוץ לנאגטס, לפחות מבחינה בריאותית. קיי מארט היה אמור להיעדר רק חמישה שבועות, אבל פציעת הברך שלו הייתה חמורה יותר. מרטין עבר ניתוח ארתרוסקופיה ויחמיץ את שארית העונה.

הצרות לא נגמרות גם ללארי יוז, הגארד של קליבלנד קאבלירס. יוז נפצע ברגל ימין ונטש את משחק קבוצתו, שניצחה את פורטלנד 87:100. הוא נתקל במרטל וובסטר לאחר שהשניים נאבקו על כדור.

או ג'יי מאיו, אחד הטאלנטים החמים בשוק יוצאי התיכונים, חתם על מזכר הבנות עם אוניברסיטת דרום קליפורניה (USC). "אני חושב שזה המקום שמתאים לי", אמר מאיו, שבחר באוניברסיטה לאחר שהיה מועמד גם לקנזס סטייט, פלורידה, לואיוויל וקנטאקי.

למה ישלם אייברסון על הלוויה?

אלן אייברסון ישלם על ההלוויה של קווין ג'ונסון בן ה-22, שמת ביום שלישי מפצעיו לאחר שנרצח בדרום פילדלפיה. מה הקשר בין אייברסון לג'ונסון? לא קיים, אייברסון לא הכיר אישית את הבחור. אבל סיבת הרצח הייתה שג'ונסון סירב למסור לחבורת נערים את הגופייה של אייברסון שלבש לפני שלוש שנים. הוא נורה בצווארו ושכב בבית חולים מאז 2003, כשהוא מחובר למכשירי הנשמה. ביום שלישי כבה אחד המאווררים וג'ונסון מת.

"אם אפשר לעזור, אעזור", אמר אייברסון בהתייחסו לסצנת הפשע של פילי, "חייבים לעשות משהו עם העניין הזה". ההלוויה תיערך ביום רביעי הבא.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully