וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מעוניינת בסבסטיאן רוזנטל

אסף אקרמן

16.11.2006 / 10:09

החלוץ היהודי-צ'יליאני, שסיים לשחק בליגה בארצות הברית, קיבל הצעה להצטרף תמורת 125 אלף דולר. בינתיים הוא לא מתלהב

מכבי נתניה מנסה לצרף לשורותיה את החלוץ הצ'יליאני-יהודי, סבסטיאן רוזנטל, שנחשב בשיאו לכדורגלן היהודי הטוב בעולם. החלוץ בן ה-30 סיים לשחק בקבוצת קולומבוס קרו מליגת ה-MLS האמריקאית. הליגה בארצות הברית תתחדש רק באפריל 2007. רוזנטל כבר דחה הצעה כספית ראשונית שקיבל מנתניה, 125 אלף דולר עד לתום העונה, וגם לא ממש מתלהב להגיע לישראל. אלא שבנתניה לא מתכוונים להרים ידיים וינסו שוב לשכנע את רוזנטל להגיע לקופסא. במידה שרוזנטל יענה להזמנה הוא כמובן לא יחשב שחקן זר.

בינתיים ממשיך מאמן נתניה, אלי גוטמן, להפגין חוסר שביעות רצון מהחלק ההתקפי. אתמול, בתרגול בעיטות מול השער, לא הצליחו השחקנים לכבוש אפילו שער אחד ורוב הבעיטות אפילו לא מצאו המסגרת. "תגידו אתם חושבים שאתם בחוג?", נזף גוטמן בשחקנים, "אם אתם לא מסוגלים לתת גול באימון מה יהיה בשבת? אתם עושים שטויות ומנסים לעשות רושם עם עוד דריבל, או להעביר לעוד רגל. אני רוצה שתעשו דברים פשוטים ושיהיה גול".

שי בירוק היה השחקן היחיד שנכשל אתמול במבדקי המשקל ואחוזי השומן שערך גוטמן לשחקניו. עונשו של בירוק: הוא יקבל תפריט מיוחד ממאמן הכושר, אברי מונצ'ר. לעומתו זכו אופיר חיים ודדי בן דיין לשבחים על כך שהורידו במשקלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully