וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכדורגל צריך לדעת להפסיד"

לי בוץ

15.11.2006 / 22:14

דרור קשטן מחפש נקודות אור אחרי ההפסד 4:3 לקרואטיה והודף את הביקורת: "הנבחרת גילתה חוסן". בן יוסף: "צר לי על השער הראשון

האכזבה בנבחרת הישראלית הייתה גדולה אחרי ההפסד 4:3 לנבחרת קרואטיה. למרות זאת, רוב השחקנים היו תמימי דעים שההפסד לא סגר את הגולל על סיכויי ישראל להעפיל ליורו 2008, אבל גם בקשר לעובדה שההגנה היוותה את נקודת התורפה של הנבחרת הכחולה. עידן טל ורוברטו קולאוטי לא ישחקו מול אנגליה בגלל כרטיסים צהובים. טל בן חיים, שספג מכה באפו במהלך המשחק, נלקח לבית החולים שם אובחן שבר קל באפו.

בניון: "לא זוכר מתי קיבלנו 4 שערים"

לא מעט אצבעות מאשימות הופנו בסיום המשחק לתומר בן יוסף, שהיה שותף למשחק ההגנה החלש של הנבחרת, ושטעות שלו הובילה לשער הראשון של הקרואטים.

"הוא עשה טעויות שלא עושים במעמדים האלה", אמר גורם בנבחרת לוואלה! ספורט. הבלם, שהעדיף שלא להתראיין בסיום המשחק, ויצא מחדרי ההלבשה מדוכדך ושפוף מהרגיל, הגיב על העניין מאוחר יותר: "אני מאוד מאוכזב באופן אישי אבל זה קורה וזה קרה לגדולים ביותר. אני לא בשיא כושרי אבל זה לא תירוץ. צר לי על הטעות בגול הראשון.

"חבל שספגנו כל כך הרבה שערים בבית, מול הקהל שלנו. בבית אנחנו לא צריכים לספוג כל כך הרבה ו-3 השערים שכבשנו היו אמורים להספיק. למרות שהסיכויים שלנו פחתו קצת, אני מקווה שנוכל לעשות את זה. נצטרך לנצח את אנגליה, אבל זה יהיה קשה בלי קולאוטי ועידן טל".

דרור קשטן, מאמן הנבחרת, ניסה להעמיד דברים על פרופורציות: "עם קצת יותר עירנות היינו מוציאים מהמשחק הזה תוצאה יותר טובה. צריך לדעת גם להפסיד. בסך הכל הנבחרת גילתה חוסן במשחק הזה. הקהל בא לראות כדורגל וראה שבעה שערים".

יוסי בניון אמר: "עשינו יותר מדי טעויות היום. החלק ההגנתי לא היה טוב ובגלל זה הפסדנו את המשחק. כולנו נלחמנו היום, פשוט לא כל השחקנים היו בכושר טוב. אני לא זוכר מתי הפעם האחרונה שקיבלנו 4 שערים. לא רצינו לאכזב את הקהל, אבל זה חלק מהכדורגל. ניסינו, רצינו, אבל לא היינו מספיק טובים והפסדנו. נגררנו מטעות לטעות והביטחון ירד. הקרואטים הבקיעו 4 שערים מ-5 מצבים".

הקשר, שכבש את השער השני של ישראל, הוסיף: "היינו מוכנים למשחק והאמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה, הובלנו כבר 0:1 אבל מטעויות מטופשות הפסדנו את המשחק. כדי לחזור לתמונת העלייה אנחנו צריכים תיקו ומעלה נגד אנגליה וזה יהיה קשה, אבל טוב שיש לנו כמה חודשים להתכונן ולתקן את הטעויות שעשינו היום. הבקענו 3 שערים, ככה שעשינו את העבודה בהתקפה, אבל זה לא הספיק. זה הפסד אחד ולא קרה כלום. תמיד יש צד מפסיד והפעם אלו אנחנו".

בניון גם התייחס לפציעה שלו: "הרגשתי מצויין ולא חשתי כאבים. הרגשתי 100 אחוז ואני שלם עם ההחלטה שלי לשחק. אני חושב שבתיקשורת התעסקו בזה יותר מדי. כל אחד נהיה רופא וחוכמולוג גדול, אבל אני מספיק בוגר להחליט אם אני יכול לשחק.

טוטו תמוז, שנכנס בתחילת המחצית השנייה, אמר: "לא עוזר לי ששיחקתי טוב. כולנו רצינו לעשות הכל לטובת הנבחרת, כדי להביא את הנקודות. נקווה שבהמשך הדרך יהיה יותר טוב. הראינו אופי וחזרנו למשחק, אבל חבל שזה לא הספיק. אני מאמין שיהיה בסדר בהמשך הדרך".

איצ'ה: "המושג 'הפסד בכבוד' כבר לא קיים בכדורגל"

איצ'ה מנחם: "תמיד מאכזב להפסיד, אבל הבקענו 3 שערים מול קרואטיה, שהיא הנבחרת הטובה בבית, אבל ספגנו 4 שערים וזה לא טוב. היו כמה טעויות בהגנה וזה חבל. אני אף פעם לא מרוצה כשמפסידים, כי המושג 'הפסד בכבוד' לא קיים יותר בכדורגל. אם היינו מוציאים כאן נקודה או מנצחים המצב שלנו היה הרבה יותר טוב".

על המענקים אמר יו"ר ההתאחדות: "כששחקן עולה למגרש הוא לא חושב על זה. דודו אוואט אמר לי לפני המשחק: 'איצ'ה, את המענקים אני נותן לך'".

איצ'ה התייחס גם לטועים ולא רק לטעויות: "תומר בן יוסף, מהבחינה האתלטית, הוא אחד מהשחקנים היחידים שיכולים להתמודד עם השחקנים הקרואטים. הוא עשה שגיאה בגול הראשון ואיבד את הביטחון. ספגנו אחר כך שני שערים מיותרים. הכל היה מוכן מבחינתנו לפני המשחק. הקהל הגיע, האווירה הייתה טובה. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה מבחינתנו. יש לנו 4 וחצי חודשים להתכונן, להתאושש ולעשות הכל כדי להגיע מוכנים לאנגליה. אסור להרים ידיים. אני תמיד אומר שצריך להסתכל קדימה בתקווה ולא אחורה בזעם. היום לא שיחקנו הכי טובו חבל. היו לנו טעויות בהגנה ואלו התוצאות".

דודו אוואט היה מאוכזב, אך אופטימי: "לא נעים לחטוף 4 שערים. אני לא זוכר מתי זה קרה לי בזמן האחרון. חבל כי אני חושב שהנבחרת שיחקה טוב בחלק ההתקפי. בחלק ההגנתי באמת לא היינו טובים. חבל שזה קרה לנו היום, אבל אנחנו עולים למגרש כנבחרת ויורדים ממנו כנבחרת. נצטרך להשתפר. אנחנו יורדים מאוכזבים, אבל לא שבורים. נצטרך להרים את הראש ולעלות למשחק הבא כדי לנצח. תהיה לנו עבודה קשה, כי אנחנו צריכים עכשיו לנצח את הקרואטים בחוץ. כשהיינו בפיגור יצאנו קדימה כדי לנסות ולנצח את המשחק, ובגלל הסיכונים שלקחנו הפקרנו את ההגנה. זה לא המשחק שציפינו שיהיה, לפחות לא בחלק ההגנתי. 3 שערים היו צריכים להספיק לנו.

"אני חושב שעדיין יש לנו סיכוי, בסך הכל הפסדנו משחק אחד. בקמפיין הקודם הייתה חסרה לנו נקודה כדי להעפיל, כשבבית הוצאנו תיקו. אם נעשה חישוב - שתיקו בבית ותיקו בחוץ שווה שתי נקודות, ושניצחון שווה 3 נקודות, אם ננצח את קרואטיה בחוץ לא קרה כלום. הוכחנו שאנחנו מסוגלים לנצח בחוץ, רק נצטרך לבוא מרוכזים ב-100 אחוז".

על ההכשלה על מלאדן פטריץ' בתוך הרחבה אמר השוער: "לא חשבתי אם אקבל כרטיס אדום או לא. תומר החזיר לי את הכדור חלש מדי ואם הייתי נשאר בשער, החלוץ היה עובר אותי ומבקיע. לא היה אכפת לי לקבל כרטיס - רק להגיע לכדור. הגול בא מטעות שקוראת לשחקנים הכי גדולים. הגול השני היה מה ששבר אותנו".

על הקהל: "כואב לנו על האוהדים. לפני המשחק היינו בטוחים שנוכל לשמח אותם. נצטרך לתת את הכל במשחק הבא בשביל הקהל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully