וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור משחק הנבחרת הופסק בשל תקלה

רנן פריד

15.11.2006 / 21:17

במשך דקות ארוכות הועבר שידור הנבחרת ללא השדרנים הישראלים. רשות השידור: "נאלצנו להשתמש בציוד ישן ובלוי. קרתה תקלת חשמל"

ערוץ 1 לא מפספס הזדמנות לפספס הזדמנות. גם בערב בו היו יכולים ברוממה להשיג נתוני צפייה גבוהים במיוחד, בשידור משחק הכדורגל בין ישראל לקרואטיה, הופסק השידור הישראלי של המשחק למספר דקות בשל תקלה.

במהלך המחצית השנייה של משחק הכדורגל, בדקה השישים, נפל השידור ועל המסך הופיע תשדיר חסות למפעל הפיס. בדקות שלאחר מכן הועבר השידור האירופי של המשחק ללא השדרנים הישראלים, רמי וייץ ודני נוימן. רק דקות ארוכות לאחר שנעלמו השדרנים הופיע כיתוב על המסך שהסביר לצופים, כי בשל תקלה מועבר השידור האירופי. וייץ ונוימן שבו לשדר את המשחק בעצמם, בדיוק ברגע שבו הובקע הגול השני לטובת ישראל.

מרשות השידור נמסר: "בשל מחסור בתקציב, קופת הרשות ריקה. כתוצאה מכך נאלצנו להשתמש בציוד ישן ובלוי. קרתה תקלת חשמל ולמרות שהשתמשנו בגיבוי של ניידת שידור נוספת, שגם שידרה את המשחק לאירופה נוצר חלל של ארבע דקות, שבמהלכו שודר המשחק ללא שדרים שלנו. הנושא יבדק עד תום ויופקו לקחים".

לאחר ברור מסרו מרשות השידור: "נתיך בלוח החשמל של האצטדיון נשרף וגרם לתקלה במערכת החשמל של האצטדיון. כתוצאה מכך נוצרה תקלה, שגרמה לרשות להשתמש בניידת הגיבוי. מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר זימן דיון דחוף לבוקר, שבו יתברר הנושא, ילובן עד תום ויופקו לקחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully