וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החוזה החשוב בתולדות הספורט"

15.11.2006 / 15:33

כך מכנה נשיאה של ריאל מדריד, רמון קלדרון, את עסקת הענק בה מכר את זכויות השידור של קבוצתו ב-600 מיליון ליש"ט. לארסון הוצע לברסה

נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, גילה כי המועדון מכר את זכויות השידור של הקבוצה ב-600 מיליון ליש"ט לשש שנים. מבלי לנקוב בשם החברה שקנתה, הצהיר קלדרון: "זהו החוזה החשוב בתולדות הספורט". החוזה ייכנס לתוקף בעוד שנתיים או שלוש.

ובעניין אחר, ההתאחדות הספרדית קנסה היום (רביעי) את אוסאסונה בסכום של 3,000 יורו בעקבות מצית שהושלחה מהיציע ופגעה בשוער ריאל מדריד, אייקר קסיאס, במהלך משחק הליגה בין שתי הקבוצות ביום ראשון האחרון. השוער המשיך לשחק,למרות הפגיעה, וראה את חברו לקבוצה רוד ואן ניסטלרוי משלים רביעייה בניצחון 1:4.

לארסון חוזר לברסה?

הלסינבורג הציעה לברצלונה את הנריק לארסון בחזרה. בארסה, שאיבדה שניים מחלוציה בשל פציעות (סמואל אטו וחאבייר סביולה), כמו גם את הקשר לאו מסי, זקוקה בדחיפות לחלוץ נוסף, ובין השמות עלה גם שמו של השבדי, שעשה את המהפך עבור ברצלונה בגמר ליגת האלופות נגד ארסנל, אשתקד. מלבד לארסון, נלקחים בחשבון גם: רודריגו פלאסיו מבוקה ואלברטו לוקה מניוקאסל.

בנושא אחר, ה'לה רפובליקה' מדווח שנציגי מילאן ייפגשו השבוע במדריד עם אחיו של רונאלדיניו, שהוא גם סוכנו. המילאנזים יפרשו בפני האח, רוברטו דה אסיס, את האסטרטגיה שהם מכינים לרונאלדיניו לשנה הבאה באיטליה. נציגי הקבוצה האיטלקית מבקשים לשמוע מהאח שרונאלדיניו בכלל מעוניין לעזוב את ברסה, לפני שהם ישימו הצעה רשמית על השולחן.

* נשיאה של אתלטיקו מדריד, מיגל אנחל גיל מארין, רמז כי חלוץ פורטו, ריקארדו קווארסמה, בדרכו לקבוצה בינואר. הפורטוגלי הבינלאומי אמור להצטרף לאתלטיקו בחורף עבור 8 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully