וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: כסף, כסף, כסף

15.11.2006 / 15:13

אשלי קול שופך טונות על יום הולדת, אביו של ג'ון אובי מיקל מוטרד מעתיד בנו ורנדי לרנר מוכר את הזכויות על וילה פארק

יש כסף, אין דאגות: אשלי קול, מגן צ'לסי, חגג את יום הולדתו ה-25 ושפך 20 אלף ליש"ט (כ-170 אלף שקל). הנהנים במסיבה: שון רייט פיליפס, פרנק למפארד, ויין ברידג', דידייה דרוגבה וג'ון טרי.

ועוד מצ'לסי: אביו של ג'ון אובי מיקל מודאג מעתיד בנו בקבוצה, לאחר שהאחרון התעמת עם המאמן ז'וזה מוריניו בתחילת החודש. מיקל אובי האב אמר לעיתון הניגרי "דיילי סאן": "אנחנו מאוד מודאגים. הוא לא עונה לטלפונים ואין לנו מושג מדוע הוא מתנהג ככה. אנחנו מעורבים בקריירת הכדורגל שלו ומקווים שיהיה לו רק טוב".

רנדי לרנר רק הגיע לאסטון וילה וכבר התחיל לעבוד על איך לעשות כסף. לרנר האמריקאי פועל למכירת הזכויות על אצטדיונה של הקבוצה, היום "וילה פארק". לרנר עובד עם חברת וסרמן, שתיווכה בעסקה בין ארסנל לאמירויות, בהיקף של עשרות מיליוני ליש"ט.

חוסה פפה ריינה לא סוגר את הפה ואומר שליברפול רוצה להגיע למקום רביעי, אבל בינתיים גם קורץ בחזרה לספרד. ריינה הגיב לשמועות לפיהן ולנסיה רוצה אותו ואמר: "העובדה שהם מחזרים אחריי מחמיאה לי, אבל כרגע אני בליברפול".

ניקולאס אנלקה מנסה להסתגל לתפקודו במגרש בבולטון, ואפילו אומר בסגנון משה סיני: "יש שני סוגים של כדורגל באנגליה - כדורגל אנגלי וכדורגל של בולטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully