וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר צפוי לשחק בשבת

רומן רוזנבלט

15.11.2006 / 14:04

שוער מכבי נתניה קיים אימון מלא, ואמור לעמוד בין הקורות מול הפועל ת"א. גוטמן לא היה מרוצה מביצועי שחקני ההרכב הראשון

הדריכות במכבי נתניה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בשבת הקרובה נכנסת להילוך גבוה יותר, כאשר היום באימון ניתן היה לזהות כי הצוות המקצועי לא מרוצה מביצועי שחקני ההרכב הראשון במהלך האימון. המאמן [[אלי גוטמן]] העיר מספר פעמים לשחקני ההתקפה של ההרכב הראשון והביע בפניהם אכזבה על כך שבתרגולי ההתקפה לא הצליחו שחקני החלק הקדמי להבקיע ולו שער אחד.

האימון עצמו החל דווקא בנימה משועשעת, כאשר הממטרות במגרש הקופסא המשיכו לעבוד גם לאחר שהשחקנים והצוות המקצועי כבר עלו לכר הדשא והצליחו להפתיע מספר שחקנים. אורי אוזן ולירן שטראובר קיימו אימון מלא וצפויים לשחק בשבת הקרובה. כר הדשא שעבר שיקום מיוחד בזמן פגרת הנבחרת עדיין אינו במיטבו, ורק בעוד כשבועיים ניתן יהיה לראות את תוצאות התהליך שעבר.

לפני האימון עברו השחקנים מבדק אחוזי שומן במסגרת מעקב הצוות המקצועי. אורח מפתיע באימון היה שוער העבר של הקבוצה, הסלובקי מרטין פשקו. פשקו, שנמצא בביקור פרטי בישראל, זכה קבלת פנים מאוד חמימה, שכן הפך לאחד הדמויות האהובות בנתניה בתקופה ששיחק בה. פשקו עצמו מכהן כיום כמנכ"ל קבוצת ניסטרה הסלובקית, הנמצאת במקום השביעי בליגה המקומית הראשונה, נקודה פחות מסנץ, קבוצתו השניה של דניאל יאמר. הפיקנטריה בעניין היא שהוא גם משמש כמאמן השוערים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully