וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל ניצח את רוברדו במאסטרס

15.11.2006 / 18:15

בקרב כל ספרדי ניצח 2 בעולם 6:7, 2:6 ויתמודד מול דוידנקו, שהפסיד לבלייק, בקרב על העלייה. האמריקאי עם רגל וחצי בשלב הבא

רפאל נדאל ניצח היום (רביעי) את טומי רוברדו 6:7, 2:6 בדרבי ספרדי בטורניר המאסטרס בשנחאי. נדאל ממשיך לשמור על מאזן מושלם מול רוברדו עם ארבעה ניצחונות.

נדאל, שהפסיד במשחק הראשון בטורניר לג'יימס בלייק, השיג את הניצחון הראשון שלו ועלה למאזן 1:1. רוברדו, שהפסיד לדוידנקו נחל את הפסדו השני והוא למעשה סיים את הטורניר.

במערכה הראשונה נתנו שני הספרדים מלחמה והגיעו לשובר שיוויון, אבל אז נדאל עם בליץ קטן זכה בה אחרי שניצח את השובר 2:7. במערכה השנייה נשבר רוברדו ולא הצליח לתת פייט למדורג 2 בעולם, שגבר עליו 2:6 אחרי שעה ו-41 דקות.

כשנשאר משחק אחד המצב בבית האדום די סבוך. ג'יימס בלייק מוביל אותו עם מאזן של 0:2. לניקולאי דוידנקו ולרפאל נדאל יש מאזן של 1:1. ביום שישי יתמודדו שני השחקנים על הזכות לעלות לחצי הגמר בצוותא עם בלייק. הבעיה מבחינתם, שאם הם יעלו מהמקום השני הם ככל הנראה יפגשו בחצי הגמר את רוג'ר פדרר.

בית הזהב:

ג'יימס בלייק 0:2 (1:4)
ניקולאי דוידנקו 1:1 (3:3)
רפאל נדאל 1:1 (2:2)
טומי רוברדו 2:0 (4:1)

דוידנקו ממשיך להפסיד לבלייק

איזה טניס. ג'יימס בלייק האמריקאי וניקולאי דוידנקו הרוסי נאבקו על ראשות בית הזהב במאסטרס בשנגחאי, כשמעל מרחפת העובדה שבלייק לעולם לא הפסיד לדוידנקו בעבר. המאזן ביניהם ערב המשחק עמד על 0:4 לזכות האמריקאי.

במשחק שנפתח בשבירות הדדיות, נדמה היה שדווקא דוידנקו משנן חזק את המנטרה - תמיד יש פעם ראשונה. שני השחקנים לא הצליחו לשמור ולו על משחקון הגשה אחד, עד שהרוסי התעשת ראשון ושמר על משחקון ההגשה, ששינה את המומנטום ונתן לו את המערכה הראשונה, 2:6.

אלא שאז האמריקאי, אולי הטניסאי בכושר הטוב בעולם, להוציא את הפנומן השוויצרי, נכנס למשחק ובנקודות העברה נדירות שבר את המדורג 3 בעולם בדרך ל-4:6 במערכה השנייה.

במערכה השלישית נמשך המומנטום של בלייק, שנראה טוב, למרות שהרבה לדבר עם השופט. המערכה השלישית והמכרעת נגמרה 5:7, בשבירת משחקון ההגשה של הרוסי, שאחרי המערכה הראשונה נראה במשך שתי מערכות כמי שקללת בלייק ממשיכה לחרף מעליו. בלייק עם רגל אחת בחצי הגמר. ניצחון של נדאל על רוברדו, ובלייק בשלב הבא.

מירני את ביורקמן בחצי גמר המאסטרס

שני משחקים נערכו היום (רביעי) בבית הזהב בזוגות. במשחק מותח וצמוד שנכנס לשובר שוויון במערכה השלישית והמכריעה גבר הצמד ביורקמן/מירני, שכבר פיגר המערכה, על נולס/נסטור 6:4, 4:6, 6:7. בניצחון הזה הבטיח הצמד השבדי-בלארוסי את עלייתו לחצי הגמר.

במשחק שנגמר מוקדם יותר גבר הצמד סאנטורו/שימוניץ' על הצמד פירסטנברג/מאטקווסקי 3:6, 7:6, 3:6.

בית הזהב:

ביורקמן/מירני 0:2 (1:4)
נולס/נסטור 1:1 (2:3)
סאנטורו/שימוניץ' 1:1 (2:3)
פירסטנברג/מאטקווסקי 2:0 (4:0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully