וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי שלנו

רונן דורפן

15.11.2006 / 12:43

מוריניו חושב שיש בבן סהר משהו, וזו סיבה מספיק טובה להזמין אותו לנבחרת כבר עכשיו. מתוך הבלוג "תופעת דורפן"

אני חושב שדרור קשטן צריך להזמין את בן סהר לנבחרת הבוגרת עכשיו. אני אומר זאת מתוך ידיעה שיש בכדורגל הישראלי עוד צעירים מוכשרים שכבר מככבים בבית“ר ירושלים. וזה שבן סהר צעיר מאד. וזה שאולי רוב הצעירים נכשלים כשמעלים אותם מוקדם מדי לבוגרים. אבל מאמנים גדולים הם מהמרים. על כל ריאן גיגס או בקהאם אלכס פרגוסון העלה לבוגרים איזה טים מאדג‘ או קית‘ גילספי או לוק צ‘דוויק כזה.

לבן סהר יש משהו ברזומה שמצדיק את ההימור הזה. בן סהר כבר כמה שבועות מקבל הזדמנויות מז'וזה מוריניו לשחק בכל מיני מסגרות. זה לא הסקאוטים של טוטנהם ולא מאמני הנוער המעולים של דורטמונד שחושבים שיש בו משהו. זה מוריניו. מוריניו לא מבזבז זמן על שטויות ולא בונה קבוצות ולא חסר לו כסף. הדבר היחיד שהוא מחפש בשחקן צעיר זו האפשרות שיהיה בסגל של צ‘לסי.

תמיד אפשר להיות חכם ושקול ולהגיד ”שהילד לא קרע זוג נעליים“. זה קו מחשבה מצויין: הוא מבטיח לך את הכבוד של השחקנים הוותיקים ושל הבכירים והשמרנים בתקשורת. והשמרנים יהיו פה גם מחר. אבל יש מאמנים שרוצים יותר מזה בחיים. יש מאמנים שמחפשים את הווין רוני הבא. ובשביל זה הם מוכנים גם לטעות.

שיתאמן עם הנבחרת. שישחק 20 דקות כשמתאפשר או כשמהמרים על כל הקופה. נכון, אולי בסופו של דבר הוא יהיה רק שחקן מוביל בכדורגל הישראלי ולא ליאו מסי. אבל גם עומר גולן ויניב קטן כבר לא בטוח יהיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully