וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה ניצחה במקדוניה, גרמניה סיימה בתיקו

15.11.2006 / 19:44

ביסטרוב וארשבין הרשיתו לרוסים, שעלו למקום השני בבית 5. גרמניה חילצה 1:1 בקפריסין. פינלנד בראש בית 1 אחרי ניצחון על ארמניה

אירופה מתרכזת היום (רביעי) בלהשכין שלום עם משחקי ידידות רבים שנערכים, אבל שבעה משחקים מתקיימים במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2008. בבית 5, הבית הישראלי, מלבד משחקה הביתי של נבחרת ישראל מול קרואטיה, ניצחה רוסיה את מקדוניה בסקופיה 0:2.

בבית 4, גרמניה, של יואכים לאו, התארחה בקפריסין וחילצה תיקו 1:1. אירלנד השיגה ניצחון ראשון במפעל עם 0:5 על סן מרינו.

בבית 1 ישוחקו שלושה משחקים. במשחק המסקרן של הבית ניצחה פולין את בליגה 0:1 בחוץ. פינלנד גברה על ארמניה 0:1 ועלתה לפסגת הבית. פורטוגל ניצחה את קזחסטן 0:3.

הידינק מתחיל לנפק קבלות

במשחק מקביל שהתקיים בבית הישראלי ניצחה נבחרת רוסיה את מקדוניה 0:2. חוס הידינק, שהשיג את ניצחונו הראשון במוקדמות אחרי שתי תוצאות תיקו, רשם היום (רביעי) ניצחון נוסף, שהעלה את רוסיה למקום השני, שמוביל לאליפות אירופה.

האורחים פתחו טוב את המשחק עם מספר הזדמנויות בדקות הראשונות. בדקה ה-18 הם כבר ירו את הראשון שלהם. יורי ז'יז'קוב הרים מאגף שמאל ו-ולדימיר ביסטרוב כבש את שערו הראשון במדי נבחרת רוסיה לשערו של ניקולוסקי, שוער מקדוניה.

כרבע שעה לאחר מכן אנדריי ארשבין, שכבש את השער מול דודו אוואט, זיכה את האורחים בשערם השני במשחק.

במחצית השנייה התאזן המשחק, אבל בסופו סיימה רוסיה כשידה על העליונה וחזרה ממקדוניה עם 3 נקודות יקרות.

בית 4: קפריסין הפתיעה את גרמניה

מאמן גרמניה, יואכים לאו, עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות משלושה משחקים ויחס שערים של 1:18, ידע למה להתייחס למשחק בקפריסין בכובד ראש. לא רק בגלל התבוסה שהנחילה קפריסין לאירלנד, אלא גם בגלל מכת הפציעות החמורה שפקדה את הגרמנים.

קפריסין לא חשה ברגשי נחיתות מול הנבחרת שסיימה שלישית בעולם במונדיאל האחרון ולא הייתה רחוקה מניצחון. הגרמנים עלו למקום הראשון בבית אחרי התיקו לפני צ'כיה, אך רק בזכות הפרש שערים.

כרבע שעה מהפתיחה העלה מיכאל באלאק את גרמניה ליתרון וגנז לפי שעה את תקוות המקומיים בדבר הפתעה שתי דקות לפני סיום המחצית הראשונה יאנאקיס אוקאס, הישווה עם שער יפהפה מכ-20 מטר בוולה מדהים אחרי הרמה מהאגף.

במשחק נוסף שהתקיים בבית השיגה סוף סוף אירלנד את ניצחונה הראשון בטורניר כשהביסה את סן מרינו החלשה 0:5. רובי קין כבש שלושער (31, 58 בפנדל ו-85) דוידה סימוניצ'י 7 עצמי, קווין דויל 24 השלימו.

בית 1: פינלנד בראש הבית

פורטוגל - קזחסטן 0:3

המארחת הייתה חייבת שלוש נקודות אם היא רצתה להישאר בתמונת העלייה ליורו מבית 1. לואיס פליפה סקולארי החליט להזרים דם חדש לנבחרת: המגן הוותיק נונו ואלנטה והקשרים מאניש וקושטיניה לא זומנו, ובמקומם קרא פליפאו למגינים הצעירים, טונל ונלסון, ולקשר ראול מיירלש.

כריסטיאנו רונאלדו הוכרז ככשיר, למרות שפרגוסון טען שלא, וכבש שער בדקה ה-30. סימאו סברוסה השלים עם צמד בדקות 8 ו-85.


בלגיה - פולין 1:0

שתי הקבוצות הגיעו כשהן עם מאזנים זהים למשחק על 6 נקודות. ראדוסלאב מאתוסיאק עשה את ההבדל הקטן בדקה ה-19, שהביא שלוש נקודות חיוניות במאבק העלייה לפולנים. בלגיה אחרי ההפסד הביתי מתרחקת מאוד מתמונת העלייה ליורו.


פינלנד - ארמניה 0:1

המארחים גרפו את 3 הנקודות ועלו למקום הראשון בבית עם שער בודד של מיקה נורמלה בדקה ה-8.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully