וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א שוב מנסה לקפוץ על העגלה של גאידמק

15.11.2006 / 9:34

אחרי שבעונה שעברה רצו בקבוצה קשר עם האוליגרך, מעוזיה סגל חזר לתפקיד היו"ר ושלח מסר: "אצלנו הוא יקבל יחס חם יותר מירושלים"

מעוזיה סגל, יו"ר הפועל תל אביב, הוא אדם למוד מלחמות ומאבקים. ב-74' סגל נפצע קשה במובלעת הסורית ברמת הגולן, ובמקביל לתפקידו בעולם הכדורסל הוא משתמש כיועץ תעסוקה לראש אגף שיקום הנכים במשרד הביטחון. אולי תעצומות הנפש הללו הן שגרמו לו לחזור השבוע להפועל יחד עם המאמן מני זולדן, שהתפטרותו ביום חמישי הובילה גם לעזיבה הזמנית של היו"ר.

זולדן נשבר לאחר שהזר היחיד שהיה בקבוצה, דואן קרוקט, שוחרר, ושני שחקנים שהובטחו לו לא הוחתמו. אחריו הלך גם סגל, שמסביר: "עבדתי קשה בתקופה האחרונה, אבל ראיתי שאין לי קצה חוט. לא אפשרו לנו להביא שחקנים ומני הודיע שהוא מתפטר. נשארתי ללא כלים, אז מה אעשה שם? אתחיל לאמן את הקבוצה?".

למעשה, סגל נטול כל סמכויות כספיות באגודה שבה הוא משמש כיו"ר. הוא אינו מורשה החתימה במרכז הפועל או באיגוד, הסמכות הזאת היא של שאול איזנברג. המצב אבסורדי: אפילו אם סגל רוצה לרכוש מגבת עבור הגברים, עליו לבקש את רשות איזנברג.

בהפועל, מיותר לציין, לא מתעסקים עם זוטות כמו משכורות. השחקנים והמאמן לא קיבלו את משכורותיהם מתחילת העונה. הזר היחיד, דואן קרוקט, שוחרר כי אין כסף לשלם לו. 700 אלף שקל שמיועדים למועדון, מהעירייה ומגורמים אחרים, מעוקלים בשל תביעה שהגישו אילן ברקוביץ' וישראל שיינפלד. אתמול השאיר בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב את העיקול על כנו.

"כתוצאה מהעזיבה התבצעו מהלכים", אומר סגל באופטימיות. "אנחנו נצליח לגייס סכום כסף להביא את השחקנים שרצינו ואולי להחזיר את הזר. לפחות שנתמודד באופן שווה עם יתר הקבוצות. בקבוצה משחקים צעירים בגיל 21 ומטה, חסרי ניסיון. בלי גבוה ורכז, פשוט אי אפשר לשחק. אנחנו חוטפים סלים מכל כיוון. הקבוצה יכולה להצליח יותר רק בליגה א'. אני לא רוצה לשחק כשהמשחק הופך להיות לא ספורטיווי. כשההפסד ידוע מראש, זה לא ספורט".

"הכיוון שלי", מוסיף היו"ר, "הוא להקים בעונה הבאה עמותה וקבוצה חדשה שיהיו מנותקות מכל העיקולים ומכל העיסה והדייסה. שיהיו תולדה של הפועל ולא תחת חסותה", מסביר סגל. "את הפועל תל אביב אני משאיר לאיזנברג. אחרי שניתחתי את המצב וראיתי מה קורה, הגעתי למסקנה שאם אני רוצה להביא את הפועל למה שאני רוצה, צריך להקימה מחדש".

ואם [[ארקדי גאידמק]] יעזוב את הפועל ירושלים, לסגל יש הצעה מפתה לאוליגרך: "הייתי שמח מאוד אם היה רוצה להגיע להפועל. הוא היה מקבל יחס חם ואוהב יותר מאשר בהפועל ירושלים, אני יכול להבטיח לו. להפועל תל אביב יש בעיות קיומיות קשות מאוד, צריך לנסות להציל אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully