וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלד חוזר לישראל

אריה ליבנת

15.11.2006 / 9:23

המחזור השני ביורוקאפ זימן למכבי ראשל"צ מפגש עם ג'ירונה, נהריה מול פלוישטי (החל מ-20:45, פתוח בספורט 1). גליל מול פרוסטז'וב

אחרי שהובסה בשבוע שעבר בצרפת בידי גראבלן 91:74, תנסה הערב (21:00) מכבי ראשון לציון להפתיע דווקא את המועמדת העיקרית העונה לזכייה ביורוקאפ כשתארח את ג'ירונה במחזור השני.

הקבוצה הספרדית בנתה הרכב מנוסה שכולל את אריאל מקדונלד, בוטסי ת'ורנטון, גרגור פוצ'קה, דריל מידלטון, דאיניוס סלנגה ומארק גאסול, והמאמן הוא סווטיסלאב פשיץ עתיר ההישגים. התוצאות, בינתיים, לא רעות. ג'ירונה במקום השלישי בליגה הספרדית החזקה עם מאזן 2:5, אבל רוב הניצחונות שלה היו בהפרשים קטנים.

"אנחנו מגיעים כאנדרדוג, אבל בבית אפשר לנצח כל קבוצה", אמר מאמן ראשון לציון, גלעד כץ. ראשון לציון תמשיך להופיע באירופה עם בראיין טולברט וג'יימס וויליאמס, כשרג'י מור וראיין סידני יישבו בחוץ. "בשלב מאוחר יותר של העונה נעשה חילופים, וניתן לכל השחקנים לחוות את ההופעה במפעל אירופי", הבטיח כץ.

הרומנים מגיעים לנהריה

גם עירוני נהריה תקיים הערב (21:00) משחק ביתי ראשון העונה ביורוקאפ כשתארח את אלופת רומניה, סי.אס.יו פלוישטי, ותנסה להשיג ניצחון ראשון אחרי התבוסה 85:68 בדיז'ון. פלוישטי זכתה לפני שנתיים ביורוקאפ, אז המפעל השני של פיב"א. לקבוצה שני גארדים אמריקאים, רג'י אליוט ודאריוס הארגרובה, וארבעה סרבים, הבולט שבהם הרכז סשה אוקוקוליץ' שקלע 32 נק' (6 שלשות) בהפסד לאסטודיאנטס.

"אנחנו חייבים לנצח כדי להישאר בתמונה, אבל זה לא יהיה קל", אמר אריאל בית הלחמי. ג'ף גריר, הזר השלישי, ימשיך לשבת בצד.

בגביע האתגר תארח גליל עליון (17:30) את פרוסטז'וב, שמדורגת שלישית בצ'כיה, ותנסה להשיג ניצחון ראשון העונה במפעל. גליל שיחררה את נמניה יליסלייביץ' ואת ולאדי ירמישין, שיחתום בגלבוע/עפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully