וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד סופר את הפצועים

רומן רוזנבלט

15.11.2006 / 16:34

בוקסנבוים הצטרף לאיסיאקו, מימון וקרופניק ברשימת הפצועים. שחקני הרצליה מרוצים מהמאמן ומתכוננים למשחק מול מכבי ת"א בשבת

מכבי הרצליה ממשיכה להתכונן למשחקו הראשון בקדנציה הנוכחית של המאמן החדש-ישן פרדי דוד. המאמן, שמכיר את רוב שחקני הסגל, יחסר במשחק מול מכבי ת"א מספר שחקנים.

פצוע נוסף הצטרף היום (רביעי) לרשימת הפצועים של הקבוצה לקראת משחקה מול מכבי ת"א. הקשר עומר בוקסנבוים, שנפצע במהלך האימון וסובל ממתיחה בברך צפוי להיעדר כ-3 שבועות. במהלך הימים הקרובים יעבור בוקסנבוים בדיקת MRI שתקבע את מהות הפציעה ואת התקופה המדויקת של ההיעדרות. כפיר אדרי, לעומתו צפוי לשוב להרכב הקבוצה של פרדי דוד לאחר מספר שבועות בהם היה פצוע בכף רגלו.

אליאסו איסיאקו, שגמר את העונה ויעבור בקרוב ניתוח בברכו, ורוב הסיכויים שמחליפו יגיע בחלון ההעברות הקרוב. שי מימון, שעבר לפי שבוע בדיוק את ניתוח הבקע צפוי לחזור להתאמן על בעוד כ-10 ימים ולמעשה יהיה כשיר לקראת פתיחת הסיבוב השני. ליאוניד קרופניק שהורחק במשחק מול הפועל פתח תקוה, ירצה בשבת הקרובה את עונש ההרחקה.

דוד נמצא בקבוצה פחות משבוע ובקרב שחקנים בקבוצה מורגשת דריכות מיוחדת. "כל מאמן מגיע בגישה שונה, פרדי מביא רוח חדשה. הוא מאמן טקטי יותר, ואולי זה מה שאנחנו צריכים עכשיו, מה גם שהוא מכיר את רוב השחקנים בקבוצה", אמר היום שחקן בקבוצה. גורם בקבוצה הדגיש את העניין כשאמר: "תמיד כשיש מאמן חדש, השחקנים רוצים להוכיח לו שכל אחד מהם ראוי להיות בהרכב, ונקוה שזה ייתן רוח גבית לקבוצה".

בשל התעניינות רבה של אוהדי מכבי תל אביב, וכן השינויים בעמדת המאמן שתמיד גורמים לסקרנות צפויים להביא להרצליה בשבת הקרובה בין 4 ל-5 אלך אוהדים, כך מעריכים היום במועדון, מסר שלא רגילים לראות בכל שבוע בקבוצה מהשרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully