וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי איימו, שיימן התקפל

לי בוץ

14.11.2006 / 20:52

מחוג האוהדים של מכבי ת"א הודיעו לבעלים של הרצליה שאם אין עוד כרטיסי נוער, הם מחרימים את המשחק. שיימן הוציא עוד 100 כרטיסים

מכבי ת"א תצא ביום שבת למשחק חוץ חשוב מול מכבי הרצליה, לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים. האוהדים הצהובים מודעים לעובדה שניצחון על קבוצתו של אריאל שיימן יבסס את מעמדה של מכבי בחלק העליון של הטבלה, והביקוש לכרטיסים גבוה. עם זאת האוהדים מתלוננים על עובדה שכרטיסי הנוער כבר אזלו, והבוקר החליטו לעשות צעד בנושא והודיעו על החרמת המשחק.

אורי משיח מראשי חוג האוהדים של מכבי יצר קשר עם אריאל שיימן והסביר לו שבמידה ולא יוקצו כרטיסי נוער נוספים היציעים בהרצליה יישארו ריקים בשבת. שיימן השתכנע והעביר 100 כרטיסי נוער נוספים, שנחטפו במהרה במכירה מוקדמת שערכו האוהדים בקריית שלום.

נכון לעכשיו, האוהדים הסירו את איום החרמת המשחק אך הם רוחקים מלהיות שבעי רצון. "אנחנו מקווים שעד למשחק גורמים בהרצליה יתפכחו ויוציאו כרטיסי נוער נוספים", אמר משיח. "מרכיב גדול מהקהל הם בני נוער ולא ייתכן שמאות ילדים שרוצים להגיע למשחק יישארו בבית. שיימן וראשי קבוצות נוספים צריכים להבין שלהנפיק יותר כרטיסי נוער יעשה רק טוב לקבוצות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully