וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום, נסעתי ללונדון

יואב ויכסלפיש

14.11.2006 / 19:13

סמי אג'יי הצטרף לנבחרת גאנה בלונדון וגרם למורת רוח באשדוד. תקנון פיפ"א אינו מחייב קבוצה לשחרר שחקן למשחק ידידות

שוער מ.ס אשדוד סמי אג'יי נסע בתחילת השבוע ללונדון כדי ליטול חלק במשחק הידידות של נבחרתו הערב (שלישי) נגד אוסטרליה. הנסיעה עוררה מורת רוח בקבוצה. אז לכבוד מה נערך המשחק הזה באיצטדיון "לופטוס רואד"?

ראשית, שום נבחרת לא תטריח את עצמה עד אוסטרליה בשביל משחק ידידות ולכן הסוקרוז מגיעים לאירופה למטרה זו. שנית, אוסטרליה עלתה לא מזמן לאליפות אסיה (זו לא טעות, האוסטרלים עברו ליבשת), שתיערך ביולי 2007, ולמאמן גראהם ארנולד, שבשנות ה- 80 עשה צרות לישראל, יש הזדמנות לבחון את שחקני הסגל שמופיעים באירופה. זה שבוע של נבחרות, אז הולכים על משחק ידידות.

ולמה דווקא גאנה? קלוד לה רוי מונה למאמן הנבחרת החדש וגם הוא מעוניין להתחיל להריץ את הסגל. לגאנה אין משחק רשמי עד 2008, השנה בה תארח את אליפות אפריקה, אבל לה רוי רוצה להתחיל לעבוד. לכן סטפן אפיה חוגג 50 הופעות, ולצידו יופיעו מייקל אסיין, אסמואה ג'יאן ולריאה קינגסטון, פעם אצל קשטן והיום בלוקומוטיב מוסקבה.

באשדוד טוענים שהשחקן לא קיבל רשות ואין חובה לשחררו למשחקי ידידות. ואכן, תקנון פיפ"א אינו מתייחס לעניין, וההבנות בין הנבחרת לקבוצה הן בעל פה. יש גם מי שטוען בתגובה שמה שקובע הוא התאריך ולא אופי המשחק. בכל מקרה, אג'יי יצטרך לתת דין וחשבון על מעשיו.

בקבוצה חוששים שכריסטיאן גונזלס לא יוכל לשחק בשבת נגד בני יהודה. יוסי אופיר חזר להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully